Gå til innhold

Nå kommer sommeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.tv2.no/storm/13988158/ Herregud så gode nyheter at vi endelig kan vente oss litt varme . Fler som gleder seg til varme og hageliv? Kan nesten ikke vente på varmen og ikke minst det å kjøpe blomster som kan stå ute . Nå har det virkelig vært kaldt lenge nok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja :) :) :)

Skrevet

Håper det ikke bli for varmt, jeg svetter så fælt, er helt forferdelig. Derfor er jeg ikke så glad i sommeren som alle andre er. Er fint på stranda når jeg kan bade, men ellers er det ikke noe greit. 

Anonymkode: c26a5...60d

Skrevet

NEI IKKE F! 🤬 Er så fint som det er nå, med varme dager og kalde netter. Elsker det!

Anonymkode: aed1d...13f

Skrevet

Sommer😍☀️🌺

Anonymkode: 133e4...fe3

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Sommer😍☀️🌺

Anonymkode: 133e4...fe3

Jaaa!! Helt herlig😊

Skrevet

Bor i Finnmark,  her er det fortsatt pluss to og gårdsplassen full av snø. Sommer? Hvor? 

Anonymkode: 825b1...366

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

NEI IKKE F! 🤬 Er så fint som det er nå, med varme dager og kalde netter. Elsker det!

Helt enig med deg! 

Anonymkode: 8d0dc...6cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Nei, det tåler ikke alle plantene jeg har tenkt til å sette ut .
Gleder meg til å fylle hagene, terrassene og og balkongen med alt som spirer og gror :)

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (8 minutter siden):

Nei, det tåler ikke alle plantene jeg har tenkt til å sette ut .
Gleder meg til å fylle hagene, terrassene og og balkongen med alt som spirer og gror :)

Ååå! Jeg kan nesten ikke vente! 

Skrevet

Jaaaaa!! Håper det blir en lang og solrik sommer med over 25 grader, helst fra og med NÅ og ut august 🙈 med bittelitt regn i ny og ne, helst at det da regner kun på natten 😊

Anonymkode: 004b5...6f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jaaaaa!! Håper det blir en lang og solrik sommer med over 25 grader, helst fra og med NÅ og ut august 🙈 med bittelitt regn i ny og ne, helst at det da regner kun på natten 😊

Anonymkode: 004b5...6f8

Jammen bra du nevnte regn, for tørkesommeren anno 2118 vil vi ikke ha en gang til! Ellers ganske enig, det kan regne om natta. Fra midnatt til 06. 

Anonymkode: a7d39...d92

Skrevet

Ja! Jeg har vinduskarmene fulle av grønnsaksspirer som jeg lengter etter å plante ut.

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Ååå! Jeg kan nesten ikke vente! 

Ikke mannen heller, han syns det begynner å bli litt mye her inne :P

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (Akkurat nå):

Ikke mannen heller, han syns det begynner å bli litt mye her inne :P

Snart blir terrassen som en italiensk hage😊😊😊 . Masse lavendel, sitrontrær og oliventrær

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Jammen bra du nevnte regn, for tørkesommeren anno 2118 vil vi ikke ha en gang til! Ellers ganske enig, det kan regne om natta. Fra midnatt til 06. 

Anonymkode: a7d39...d92

Nei, den er det ingen som ønsker seg igjen.
Bor rett ved skogen som var knusktørr, gikk rundt og var livredd for at det skulle begynne å brenne

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Snart blir terrassen som en italiensk hage😊😊😊 . Masse lavendel, sitrontrær og oliventrær

Vi bor i rekkehusleilighet (rekkehus som henger sammen med andre på begge ender).
Står i bakke og har liten hageflekk og terrasse nede ved inngangen.
Større terrasse, og liten hageflekk bak, og delvis innebygget veranda over inngangen.
Har mange planer :)

Skrevet

Gleder meg til høsten.

Anonymkode: c2ae8...a35

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gleder meg til høsten.

Anonymkode: c2ae8...a35

Det gjør jeg også, da kan jeg høste alt jeg har grodd i løpet av sommeren og skogen har har noen fantastiske farger :)

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (32 minutter siden):

Vi bor i rekkehusleilighet (rekkehus som henger sammen med andre på begge ender).
Står i bakke og har liten hageflekk og terrasse nede ved inngangen.
Større terrasse, og liten hageflekk bak, og delvis innebygget veranda over inngangen.
Har mange planer :)

Høres utrolig koselig ut! Her har vi en diger terrasse så den må gjøres til hage. Da blir det en god del krukker😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bor i Finnmark,  her er det fortsatt pluss to og gårdsplassen full av snø. Sommer? Hvor? 

Anonymkode: 825b1...366

Minusgrader og snø her også. Sommer?? Haha😂🤣

Anonymkode: 311a2...e19

Skrevet
Spurvugla skrev (1 time siden):

Ja! Jeg har vinduskarmene fulle av grønnsaksspirer som jeg lengter etter å plante ut.

For ikke å snakke om hvor mye resten av husholdningen lengter etter at alt kan plantes ut.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Minusgrader og snø her også. Sommer?? Haha😂🤣

Anonymkode: 311a2...e19

Nå kjente jeg at jeg er virkelig glad for å bo på Østlandet 😊

Skrevet

Jaaa😍

Da kan jeg endelig sette ut den jungelen av planter som jeg har inne. Ser jo ikke ut av vinduene lenger🙈🤣

Skrevet
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev (47 minutter siden):

Jaaa😍

Da kan jeg endelig sette ut den jungelen av planter som jeg har inne. Ser jo ikke ut av vinduene lenger🙈🤣

Ikke bare meg som har tatt av på hagefronten i år, ser jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...