mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 https://www.tv2.no/storm/13988158/ Herregud så gode nyheter at vi endelig kan vente oss litt varme . Fler som gleder seg til varme og hageliv? Kan nesten ikke vente på varmen og ikke minst det å kjøpe blomster som kan stå ute . Nå har det virkelig vært kaldt lenge nok!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Håper det ikke bli for varmt, jeg svetter så fælt, er helt forferdelig. Derfor er jeg ikke så glad i sommeren som alle andre er. Er fint på stranda når jeg kan bade, men ellers er det ikke noe greit. Anonymkode: c26a5...60d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 NEI IKKE F! 🤬 Er så fint som det er nå, med varme dager og kalde netter. Elsker det! Anonymkode: aed1d...13f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Sommer😍☀️🌺 Anonymkode: 133e4...fe3 Jaaa!! Helt herlig😊
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 Bor i Finnmark, her er det fortsatt pluss to og gårdsplassen full av snø. Sommer? Hvor? Anonymkode: 825b1...366
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): NEI IKKE F! 🤬 Er så fint som det er nå, med varme dager og kalde netter. Elsker det! Anonymkode: aed1d...13f Helt enig med deg! Anonymkode: 8d0dc...6cf
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mai 2021 #9 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): NEI IKKE F! 🤬 Er så fint som det er nå, med varme dager og kalde netter. Elsker det! Anonymkode: aed1d...13f Nei, det tåler ikke alle plantene jeg har tenkt til å sette ut . Gleder meg til å fylle hagene, terrassene og og balkongen med alt som spirer og gror
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2021 Musemor med tre søte små skrev (8 minutter siden): Nei, det tåler ikke alle plantene jeg har tenkt til å sette ut . Gleder meg til å fylle hagene, terrassene og og balkongen med alt som spirer og gror Ååå! Jeg kan nesten ikke vente!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #11 Skrevet 7. mai 2021 Jaaaaa!! Håper det blir en lang og solrik sommer med over 25 grader, helst fra og med NÅ og ut august 🙈 med bittelitt regn i ny og ne, helst at det da regner kun på natten 😊 Anonymkode: 004b5...6f8
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #12 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jaaaaa!! Håper det blir en lang og solrik sommer med over 25 grader, helst fra og med NÅ og ut august 🙈 med bittelitt regn i ny og ne, helst at det da regner kun på natten 😊 Anonymkode: 004b5...6f8 Jammen bra du nevnte regn, for tørkesommeren anno 2118 vil vi ikke ha en gang til! Ellers ganske enig, det kan regne om natta. Fra midnatt til 06. Anonymkode: a7d39...d92
Spurvugla Skrevet 7. mai 2021 #13 Skrevet 7. mai 2021 Ja! Jeg har vinduskarmene fulle av grønnsaksspirer som jeg lengter etter å plante ut.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mai 2021 #14 Skrevet 7. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Ååå! Jeg kan nesten ikke vente! Ikke mannen heller, han syns det begynner å bli litt mye her inne
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2021 Musemor med tre søte små skrev (Akkurat nå): Ikke mannen heller, han syns det begynner å bli litt mye her inne Snart blir terrassen som en italiensk hage😊😊😊 . Masse lavendel, sitrontrær og oliventrær
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mai 2021 #16 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Jammen bra du nevnte regn, for tørkesommeren anno 2118 vil vi ikke ha en gang til! Ellers ganske enig, det kan regne om natta. Fra midnatt til 06. Anonymkode: a7d39...d92 Nei, den er det ingen som ønsker seg igjen. Bor rett ved skogen som var knusktørr, gikk rundt og var livredd for at det skulle begynne å brenne
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mai 2021 #17 Skrevet 7. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Snart blir terrassen som en italiensk hage😊😊😊 . Masse lavendel, sitrontrær og oliventrær Vi bor i rekkehusleilighet (rekkehus som henger sammen med andre på begge ender). Står i bakke og har liten hageflekk og terrasse nede ved inngangen. Større terrasse, og liten hageflekk bak, og delvis innebygget veranda over inngangen. Har mange planer
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #18 Skrevet 7. mai 2021 Gleder meg til høsten. Anonymkode: c2ae8...a35
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mai 2021 #19 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Gleder meg til høsten. Anonymkode: c2ae8...a35 Det gjør jeg også, da kan jeg høste alt jeg har grodd i løpet av sommeren og skogen har har noen fantastiske farger
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #20 Skrevet 7. mai 2021 Musemor med tre søte små skrev (32 minutter siden): Vi bor i rekkehusleilighet (rekkehus som henger sammen med andre på begge ender). Står i bakke og har liten hageflekk og terrasse nede ved inngangen. Større terrasse, og liten hageflekk bak, og delvis innebygget veranda over inngangen. Har mange planer Høres utrolig koselig ut! Her har vi en diger terrasse så den må gjøres til hage. Da blir det en god del krukker😊
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #21 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Bor i Finnmark, her er det fortsatt pluss to og gårdsplassen full av snø. Sommer? Hvor? Anonymkode: 825b1...366 Minusgrader og snø her også. Sommer?? Haha😂🤣 Anonymkode: 311a2...e19
sug lut Skrevet 7. mai 2021 #22 Skrevet 7. mai 2021 Spurvugla skrev (1 time siden): Ja! Jeg har vinduskarmene fulle av grønnsaksspirer som jeg lengter etter å plante ut. For ikke å snakke om hvor mye resten av husholdningen lengter etter at alt kan plantes ut.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #23 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Minusgrader og snø her også. Sommer?? Haha😂🤣 Anonymkode: 311a2...e19 Nå kjente jeg at jeg er virkelig glad for å bo på Østlandet 😊
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 7. mai 2021 #24 Skrevet 7. mai 2021 Jaaa😍 Da kan jeg endelig sette ut den jungelen av planter som jeg har inne. Ser jo ikke ut av vinduene lenger🙈🤣
Spurvugla Skrevet 7. mai 2021 #25 Skrevet 7. mai 2021 ("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev (47 minutter siden): Jaaa😍 Da kan jeg endelig sette ut den jungelen av planter som jeg har inne. Ser jo ikke ut av vinduene lenger🙈🤣 Ikke bare meg som har tatt av på hagefronten i år, ser jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå