Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #26 Skrevet 7. mai 2021 Blop skrev (25 minutter siden): Sikkert lei. Lei av at du ikke tar til deg at det var et regelbrudd og lar det ligge. Du får ikke tråden opp igjen av å stille disse spørsmålene. Men det var ikke regelbrudd, og det er det som er poenget mitt. Jeg etterspurte en brukers meninger. Derav sensur. Da driver samme bruker også med regelbrudd ved at hn spammer forumet med det samme propagandamaset i tide og utide. Anonymkode: 022dc...1de
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #27 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg etterlyste en kommentar fra henne. Står det i forumreglene at ikke er lov? Er jeg irriterende og kverulerende fordi jeg etterspurte en brukers meninger? Anonymkode: 022dc...1de Ja Anonymkode: ed170...9bd
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #28 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men det var ikke regelbrudd, og det er det som er poenget mitt. Jeg etterspurte en brukers meninger. Derav sensur. Da driver samme bruker også med regelbrudd ved at hn spammer forumet med det samme propagandamaset i tide og utide. Anonymkode: 022dc...1de Jeg er enig med deg, det var ikke et regelbrudd. Når noen siterer deg og stiller spørsmål til deg så er det samme sak. Da skulle det også være regelbrudd i så fall. Anonymkode: 01ab1...eff
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #29 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg er enig med deg, det var ikke et regelbrudd. Når noen siterer deg og stiller spørsmål til deg så er det samme sak. Da skulle det også være regelbrudd i så fall. Anonymkode: 01ab1...eff Å sitere noen som deltar i en tråd er ikke regelbrudd . Å diskutere en bruker er ikke greit. Når diskusjonen blir om en bruker som ikke engang deltar i tråden så er det i alle fall ikke innafor.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #30 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg er enig med deg, det var ikke et regelbrudd. Når noen siterer deg og stiller spørsmål til deg så er det samme sak. Da skulle det også være regelbrudd i så fall. Anonymkode: 01ab1...eff Legger til hva admin svarte angående tråden; Tråden ble slettet da det var spørsmål rettet mot en bruker slik teksten fremstod.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #31 Skrevet 7. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (19 minutter siden): Legger til hva admin svarte angående tråden; Tråden ble slettet da det var spørsmål rettet mot en bruker slik teksten fremstod. Jeg gir meg faen ikke på dette. Jeg stilte deg et spørsmål. Jeg etterspurte en kommentar fra deg. Det er ikke det samme som å ville diskutere en bruker. Jeg hadde ingen intensjoner om å diskutere DEG. Jeg ville ha meningen din. Skjønner dere forskjellen? Anonymkode: 022dc...1de
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #32 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg gir meg faen ikke på dette. Jeg stilte deg et spørsmål. Jeg etterspurte en kommentar fra deg. Det er ikke det samme som å ville diskutere en bruker. Jeg hadde ingen intensjoner om å diskutere DEG. Jeg ville ha meningen din. Skjønner dere forskjellen? Anonymkode: 022dc...1de Da får du diskutere videre med admin .
Blop Skrevet 7. mai 2021 #33 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg gir meg faen ikke på dette. Jeg stilte deg et spørsmål. Jeg etterspurte en kommentar fra deg. Det er ikke det samme som å ville diskutere en bruker. Jeg hadde ingen intensjoner om å diskutere DEG. Jeg ville ha meningen din. Skjønner dere forskjellen? Anonymkode: 022dc...1de Men da må du stille spørsmålet på pm. Trenger ikke å ta det i plenum.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #34 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg gir meg faen ikke på dette. Jeg stilte deg et spørsmål. Jeg etterspurte en kommentar fra deg. Det er ikke det samme som å ville diskutere en bruker. Jeg hadde ingen intensjoner om å diskutere DEG. Jeg ville ha meningen din. Skjønner dere forskjellen? Anonymkode: 022dc...1de Men det er det jo slett ikke sikkert at du får. Og akkurat det gir meg en stor glede, kjenner jeg. Du kan ikke kreve noens mening. Det har vært andre brukere som har fått samme behandling - krav om svar, påtrengende forfølgeraktige spørsmål - og de trådene har det også blitt reagert på. Du kan kontakte folk på pm om det er viktig for deg. Men det er stor sjanse for at du ikke får svar eller blir blokkert. Anonymkode: 155bb...f08
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #35 Skrevet 7. mai 2021 Blop skrev (27 minutter siden): Men da må du stille spørsmålet på pm. Trenger ikke å ta det i plenum. Så det at jeg nå stiller deg et spørsmål er et regelbrudd, mener du? Anonymkode: 01ab1...eff
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #36 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Så det at jeg nå stiller deg et spørsmål er et regelbrudd, mener du? Anonymkode: 01ab1...eff Selvfølgelig ikke ... når du tenker deg om så forstår du helt sikkert forskjellen på å lage et innlegg for å få kommenterer fra en enkelt bruker og det å sitere en bruker som deltar i en tråd?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #37 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Helt absurd moderering her inne om dagen. Jeg laget en tråd der jeg adresserte flausen til Erna vedrørende vaksinepatent, og den ble slettet. Noen hadde rapportert den pga «angrep på noen som har gjort så mye bra for Norge,» og noen rapporterte den fordi jeg spurte hva en bestemt bruker mente. Det er direkte sensur. Jeg gir f... meg opp dette håpløse forumet snart. 🤬 Anonymkode: 022dc...1de Sensureringen her er verre enn på Kvinneguiden. Og det sier litt. Anonymkode: 0ac48...136
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #38 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg synes Admin gjør en fin jobb, jeg😇 Anonymkode: 70597...bc3 Du vel syntes tysting og rapportering er fint også. Anonymkode: 0ac48...136
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #39 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du vel syntes tysting og rapportering er fint også. Anonymkode: 0ac48...136 Tysting ?? Vi er der?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #40 Skrevet 7. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Tysting ?? Vi er der? Ja, folk for skal være gullunge og melde fra til moderator i hytt og pine. Anonymkode: 0ac48...136
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #41 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men det var ikke regelbrudd, og det er det som er poenget mitt. Jeg etterspurte en brukers meninger. Derav sensur. Da driver samme bruker også med regelbrudd ved at hn spammer forumet med det samme propagandamaset i tide og utide. Anonymkode: 022dc...1de Hadde det ikke vært regelbrudd, så hadde det ikke blitt slettet. Anonymkode: bdc4c...cd4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #42 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, folk for skal være gullunge og melde fra til moderator i hytt og pine. Anonymkode: 0ac48...136 Og godt er det.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #43 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg gir meg faen ikke på dette. Jeg stilte deg et spørsmål. Jeg etterspurte en kommentar fra deg. Det er ikke det samme som å ville diskutere en bruker. Jeg hadde ingen intensjoner om å diskutere DEG. Jeg ville ha meningen din. Skjønner dere forskjellen? Anonymkode: 022dc...1de Det er jo ingen her som tror at du ikke hadde intensjon om å diskutere brukeren. Jeg skjønner heller ikke hvvorfor du maser etter meningen, den burde være mer enn klar, hvorfor fore på det? Anonymkode: bdc4c...cd4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #44 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, folk for skal være gullunge og melde fra til moderator i hytt og pine. Anonymkode: 0ac48...136 Å kjære. Sist jeg hørte denslags var i fjerde klasse. Gullunger 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 155bb...f08
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #45 Skrevet 7. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Å sitere noen som deltar i en tråd er ikke regelbrudd . Å diskutere en bruker er ikke greit. Når diskusjonen blir om en bruker som ikke engang deltar i tråden så er det i alle fall ikke innafor. Man må ikke alltid ha siste ordet heller. Anonymkode: bdc4c...cd4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #46 Skrevet 7. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden): Og godt er det. Ja, sensurer alt du ikke liker. Anonymkode: 0ac48...136
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #47 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, sensurer alt du ikke liker. Anonymkode: 0ac48...136 Så lenge folk oppfører seg så er de aller fleste veldig fornøyde 😊
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #48 Skrevet 7. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Så lenge folk oppfører seg så er de aller fleste veldig fornøyde 😊 Slutt å fyr opp for guds skyld da Anonymkode: bdc4c...cd4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. mai 2021 #49 Skrevet 7. mai 2021 (endret) Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Slutt å fyr opp for guds skyld da Anonymkode: bdc4c...cd4 Slutt å dikter hva folk skal skrive . Jeg skriver akkurat hva jeg vil i tråden og det gjør du og , men du trenger ikke å diktere meg . Takk Endret 7. mai 2021 av mamma til adhd gutt<3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #50 Skrevet 7. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Slutt å dikter hva folk skal skrive . Jeg skriver akkurat hva jeg vil i tråden og det gjør du og , men du trenger ikke å diktere meg . Takk Jada, vi det ser vi alle sammen. Men av og til kan man la være å fyre opp. Anonymkode: bdc4c...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå