Gå til innhold

Mye sensur her for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange tråder blir borte. Vil ikke slik sensur kunne føre til at folk ender opp forum med folk som har enda mer ekstreme meninger? 

Anonymkode: 529cf...475

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tråder som forsvinner uten at moderator kommenterer det, pleier visst å være laget av utestengte brukere.

Anonymkode: bdc4c...cd4

Skrevet

Men er ikke bare hele tråder som forsvinner men kommentarer i tråder, ser det mer og mer, tenker at vi kanskje er litt vel krenket for tiden,  er ikke alt som trenger sensur, ulike meninger og diskusjoner er jo bare Sundt..  selvsagt er det mye usaklig som blir sagt men gjør det noe egentlig ?? 

Hat,rasisme, seksuelle krenkelser osv er jeg helt med på at skal vekk.. Men at noen syns en er frekk er jo ikke helt det samme ?? Eller ? 

Skrevet
Bondejenta&lillegutt skrev (6 minutter siden):

Men er ikke bare hele tråder som forsvinner men kommentarer i tråder, ser det mer og mer, tenker at vi kanskje er litt vel krenket for tiden,  er ikke alt som trenger sensur, ulike meninger og diskusjoner er jo bare Sundt..  selvsagt er det mye usaklig som blir sagt men gjør det noe egentlig ?? 

Hat,rasisme, seksuelle krenkelser osv er jeg helt med på at skal vekk.. Men at noen syns en er frekk er jo ikke helt det samme ?? Eller ? 

Det er vel for å få en god debattone at man rapporterer frekke svar. Frekke svar leder til skittkasting og man ender opp langt utenfor temaet.  

Anonymkode: 1fa7c...765

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Det er vel for å få en god debattone at man rapporterer frekke svar. Frekke svar leder til skittkasting og man ender opp langt utenfor temaet.  

Anonymkode: 1fa7c...765

Jeg er helt for å slette kommentarer som ikke er usaklig og rasistisk, men hvorfor slette hele tråder? Eksempel jeg har sett i dag: 1 av 3 somalier som ikke ville ta vaksine: dette kom fra en rapport. Da burde også tråden om pensjonister som reiser til Spania uten vaksinen slettes. Eller de som ikke tar vaksine er egoistiske. 

Den tråden om IS-kvinnen ble borte. Altså ta gjerne bort kommenterer men hele tråden? Sletter dere tråder hvor man mener ABB burde fått strengere straff? Eller om man synes at en voldtektsmann får for lav straff? 

Og hva med tråden fra D.T hvor det var lærer som opplevde vold? 

Slett gjerne kommentarer, men det er jo mye bedre at folk diskuterer det her enn på mer radikale sider. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er helt for å slette kommentarer som ikke er usaklig og rasistisk, men hvorfor slette hele tråder? Eksempel jeg har sett i dag: 1 av 3 somalier som ikke ville ta vaksine: dette kom fra en rapport. Da burde også tråden om pensjonister som reiser til Spania uten vaksinen slettes. Eller de som ikke tar vaksine er egoistiske. 

Er du for å slette kommentarer som ikke er usaklig og rasistisk? 😲

Anonymkode: 33c30...3ff

Skrevet

Jeg håper inderlig at kranglefantene søker seg til andre og mer ekstreme forum. For min del kan de fordufte for godt. Jeg savner å ha et diskusjonsforum, og er lei av de kranglete og idiotiske trollene her inne som åpenbart synes lykken på jord er å ødelegge tråd etter tråd med kvalmen sin.

Anonymkode: ed170...9bd

Skrevet

Det er ikke lov med tråder som nevner innvandrere, innvandring og de problemene dette fører til. Antar mods her er trygt og godt plantet på venstresida.

Anonymkode: 0ac48...136

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Den tråden om IS-kvinnen ble borte. Altså ta gjerne bort kommenterer men hele tråden? Sletter dere tråder hvor man mener ABB burde fått strengere straff? Eller om man synes at en voldtektsmann får for lav straff? 

Og hva med tråden fra D.T hvor det var lærer som opplevde vold? 

Slett gjerne kommentarer, men det er jo mye bedre at folk diskuterer det her enn på mer radikale sider. 

I tråden stod det at bare 33% vaksinerte seg, nå skriver du at 1/3 ikke ville det er litt forskjell altså, om det var du som skrev om det i forrige tråd. For da er det plutselig 66% som vaksinerte seg... 

Anonymkode: b5e2a...0f7

Skrevet

Helt absurd moderering her inne om dagen. Jeg laget en tråd der jeg adresserte flausen til Erna vedrørende vaksinepatent, og den ble slettet. Noen hadde rapportert den pga «angrep på noen som har gjort så mye bra for Norge,» og noen rapporterte den fordi jeg spurte hva en bestemt bruker mente. Det er direkte sensur. Jeg gir f... meg opp dette håpløse forumet snart. 🤬

Anonymkode: 022dc...1de

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Helt absurd moderering her inne om dagen. Jeg laget en tråd der jeg adresserte flausen til Erna vedrørende vaksinepatent, og den ble slettet. Noen hadde rapportert den pga «angrep på noen som har gjort så mye bra for Norge,» og noen rapporterte den fordi jeg spurte hva en bestemt bruker mente. Det er direkte sensur. Jeg gir f... meg opp dette håpløse forumet snart. 🤬

Jeg må i grunn si at jeg synes at moderatorene her inne gjør en kjempejobb jeg. Det er helt supert at de passer på at forumets regler overholdes. Dessuten er det fullstendig frivillig å delta her så hvis man ikke liker hvordan skuta styres så er det kanskje like greit å finne seg en annen båt? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Du ser ikke at det at du spurte hva en bruker mente, bare ikke hører hjemme i en tråd? Det er ikke lov med brukerdebatt her. Hadde du latt være å adressere tråden, ville den stått. Tråden ble selvfølgelig ikke slettet pga «angrep på noen som har gjort så mye bra for Norge».

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den tråden din var dødfødt i det du postet den.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, gi opp! Please! Vi trenger ikke kverulerende og irriterende folk her.

Skrevet
Blop skrev (1 time siden):

Du ser ikke at det at du spurte hva en bruker mente, bare ikke hører hjemme i en tråd? Det er ikke lov med brukerdebatt her. Hadde du latt være å adressere tråden, ville den stått. Tråden ble selvfølgelig ikke slettet pga «angrep på noen som har gjort så mye bra for Norge».

Jeg etterlyste en kommentar fra henne. Står det i forumreglene at ikke er lov?

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja, gi opp! Please! Vi trenger ikke kverulerende og irriterende folk her.

Er jeg irriterende og kverulerende fordi jeg etterspurte en brukers meninger?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du vil spørre meg om noe helt konkret så kan du gjøre det på pm. På den måten unngår vi skittkasting og annen skit. Ellers kan du godt la være å spørre meg på åpent forum på den måten😊

Skrevet

Jeg synes Admin gjør en fin jobb, jeg😇

Anonymkode: 70597...bc3

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (16 minutter siden):

Hvis du vil spørre meg om noe helt konkret så kan du gjøre det på pm. På den måten unngår vi skittkasting og annen skit. Ellers kan du godt la være å spørre meg på åpent forum på den måten😊

Skittkasting? Jeg etterspurte en kommentar. Ikke visste jeg at det var imot forumreglene. 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hvis du er ute etter en brukers mening, er det veldig greit å ta det på pm. Det er svært sjelden jeg har sett noen etterspørre én brukers mening i hi. Tror aldri jeg har sett det før. Det blir som brukerdebatt, som ikke er lov her. Neste gang du lurer på hva denne brukeren, eller andre brukere, mener om en sak, må du ta det på pm. Hvorfor skal du dra inn én bruker i innlegget? Denne brukeren må stå fritt til å svare. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Skittkasting? Jeg etterspurte en kommentar. Ikke visste jeg at det var imot forumreglene. 😊

Alle skjønner jo at du bare var ute etter å krangle. Get over it.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

De aller aller fleste forstår at slikt kun ender opp i krangling. Igjen... hvis det er sånn at du virkelig vil ha min kommentar på noe så kan du sende pm. Hvis det er viktig nok for deg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Dette var nok ene og alene på grunn av brukerdebatt. De to andre trådene på det samme temaet står fortsatt. 

Anonymkode: b06fd...66a

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Ja. Noe så inn i helvete.

Anonymkode: 155bb...f08

Skrevet

Ja. Noe så inn i helvete.

Anonymkode: 155bb...f08

Hva er du da, som svarer sånn? 

Skrevet

Hva er du da, som svarer sånn? 

Sikkert lei. Lei av at du ikke tar til deg at det var et regelbrudd og lar det ligge. Du får ikke tråden opp igjen av å stille disse spørsmålene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...