Gå til innhold

Disse sidene har jo blitt helt sprø!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det må være ganske lenge siden? Jeg har vært her i fleer år og kan ikke huske noen av de nickene. Desverre lite humor her inne, men synes det har vært sånn en stund, men ekstra ille i det siste.

Anonymkode: cb541...20e

Har vært her siden 2007, da var dr.yppert på sitt beste

Anonymkode: 6dddd...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det var en stund  før min tid her inne ja 😁

Anonymkode: cb541...20e

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

"Har du ikke vært her siden 2007 så er du sylfersk"?

Anonymkode: 51ea3...29e

Skrevet

Jeg er enig med Iiik i at det ikke er sånn at de fleste er kverulerende og ekle, men det mindretallet som faktisk er det, de er så veldig på og de ødelegger mange tråder. Jeg kjenner selv på at jeg noen ganger kvier meg for å svare i tråder på grunn av dette. Det hender stadig oftere at jeg skriver et svar, men bare sletter det og går ut av tråden uten å lagre, fordi jeg tenker at jeg ikke orker de angrepene som kan komme fra enkelte anonyme. 

Samtidig er det mange folk her inne som er saklige og hyggelige, og klarer å argumentere uten å bli ufine, også anonyme. Og jeg synes det er viktig å holde fast på: de fleste oppfører seg fint. 

Skrevet

Lagt merke til dette selv. Men er nok et bare et par stykker. Som på meg virker det som de går inn for å faktisk ødelegge dette forumet. De kan umulig ha det bra med seg selv, og håper virkelig de er hyggeligere ute i den virkelige verden. 

Anonymkode: 080ab...b52

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Alt var mye bedre før i tiden, da ørna, dr.yppert osv styrte forumen. Synest det er altfor lite humor på disse sidene.

Ååh, jeg savner ørna! Det må jo være over ti år siden..?

Skrevet
Superdolly skrev (1 time siden):

Det hender stadig oftere at jeg skriver et svar, men bare sletter det og går ut av tråden uten å lagre, fordi jeg tenker at jeg ikke orker de angrepene som kan komme fra enkelte anonyme. 

Det samme gjør jeg, la det bare være. Selv om jeg egentlig ikke bryr meg om hva jeg får slengt i fleisen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Lagt merke til dette selv. Men er nok et bare et par stykker. Som på meg virker det som de går inn for å faktisk ødelegge dette forumet. De kan umulig ha det bra med seg selv, og håper virkelig de er hyggeligere ute i den virkelige verden. 

Anonymkode: 080ab...b52

Det tror jeg du har rett i, det er nok bare et par stykker, men de er ekstremt aktive. Siden de er anonyme går det ikke an å blokke dem heller. Det er veldig synd at det blir sånn.

Anonymkode: 10b1a...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...