Gå til innhold

Disse sidene har jo blitt helt sprø!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før var det gode diskusjoner, hjelp å få, og mye humor. Nå er sidene overtatt av konspiratorikere, besserwissere og folk som vrir, vender og krangler på alt. 

Jeg må seriøst få kvittet meg med avhengigheten av dette forumet... 

Anonymkode: 77c4b...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Det går ikke an å spørre om noe uten å bli kalt masse stygt. Det vris og vendes på alt. Finnes det noe annet forum der folk er greie? Eventuelt der ikke man må være en del av den harde kjerne for å ha noe en skulle sagt?

Anonymkode: 3a83d...92f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Samme her. Det går ikke an å spørre om noe uten å bli kalt masse stygt. Det vris og vendes på alt. Finnes det noe annet forum der folk er greie? Eventuelt der ikke man må være en del av den harde kjerne for å ha noe en skulle sagt?

https://www.diskusjon.no/ men det er mest menn der, dessverre.

Anonymkode: 51ea3...29e

Skrevet

Dessverre er det bare et fåtall av oss som klarer å oppføre oss... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

I tillegg er det enkelte brukere som tror de styrer forumet, og forventer at alle andre har samme meninger som dem. 

Anonymkode: eb056...154

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I tillegg er det enkelte brukere som tror de styrer forumet, og forventer at alle andre har samme meninger som dem. 

Enkelte brukere som mener de aldri har fått ett eneste innlegg slettet av moderator...

Skrevet

Jeg er litt snurt fordi jeg ikke engang har fått med meg at det finnes en hard kjerne. 

Hvem eller hva er det, egentlig?

Anonymkode: f7604...871

Skrevet

Jeg er litt snurt fordi jeg ikke engang har fått med meg at det finnes en hard kjerne. 

Hvem eller hva er det, egentlig?

Det er det ingen som vet siden det fleste er anonyme :P

Anonymkode: 17c86...989

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Enkelte brukere som mener de aldri har fått ett eneste innlegg slettet av moderator...

Er ikke så mange av de her nå vel?

Anonymkode: 802a4...b3b

Skrevet

Det er det ingen som vet siden det fleste er anonyme :P

Anonymkode: 17c86...989

Ja, det forstår seg. Kanskje det er Q?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Noen er helt ekstreme, Men jeg synes de som krangler side etter side etter side i tråder er noe av det verste.

Anonymkode: cb541...20e

Skrevet
Elizabeth skrev (2 timer siden):

Dessverre er det bare et fåtall av oss som klarer å oppføre oss... 

Jeg tror ikke det stemmer. Det er et fåtall som ikke klarer å oppføre seg, men de gjør til gjengjeld mye ut av seg. Nå for tiden tror jeg det er én eller to som hiver seg på alle diskusjoner, vrenger ut av seg masse dritt, og dessverre får for mye oppmerksomhet på dritten sin. Hvis det blir ignorert i større grad, vil det nok roe seg.

Skrevet
Iiiiik skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det stemmer. Det er et fåtall som ikke klarer å oppføre seg, men de gjør til gjengjeld mye ut av seg. Nå for tiden tror jeg det er én eller to som hiver seg på alle diskusjoner, vrenger ut av seg masse dritt, og dessverre får for mye oppmerksomhet på dritten sin. Hvis det blir ignorert i større grad, vil det nok roe seg.

Enig, skulle ønske folk ikke svarte de, i stedet for å krangle med de side opp og side ned.

Skrevet

Ja, stemmer ofte at det er to eller tre som krangler å sprer dritt i en tråd, men du ser hvor få det er av oss som ikke skriver som anonym... Vi er ikke mange. 

Skrevet

Har tenkt akkurat det samme selv.

Jeg ble medlem av forumet i 2000, da jeg var gravid med første. Fikk mye god hjelp fra flere. De fleste skrev med navn. Det var til og med treff!

Har også hatt god hjelp av forumet gjennom alle tre svangerskap, småbarnstid, samliv, og alt mellom himmel og jord. Så har det skjedd noe, som har utviklet seg gjennom de siste årene, som er helt pyton. Den gode stemningen er borte. Det kommer alltid noen sure slanger inn og forgifter diskusjonen. Kverulanter til tusen.

Jeg gikk alltid gjennom forumet på bussen t/r jobb. Nå leser jeg heller andre ting. Synd, men dessverre ikke plassen for meg lenger.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ensidig påvirkning er brudd på reglene så du kan rapportere. Jeg gjør det. Rapporterer. Gjør mange nok det må kanskje moderator ta noen grep på enkelte brukere som har sykelig oppheng 

Anonymkode: ecccb...74e

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Enig, skulle ønske folk ikke svarte de, i stedet for å krangle med de side opp og side ned.

Ignoreringsfunksjonen er gull😊 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ignoreringsfunksjonen er gull😊 

Det fungerer ikke på anonyme

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Det fungerer ikke på anonyme

Nope. Men fungerer fint på nick👌🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nope. Men fungerer fint på nick👌🏻

Nå er det jo knapt noen nick her. Så du blir nok ikke spart for stort. Sånn har dere fått det til.

Anonymkode: a25c4...718

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Før var det gode diskusjoner, hjelp å få, og mye humor. Nå er sidene overtatt av konspiratorikere, besserwissere og folk som vrir, vender og krangler på alt. 

Jeg må seriøst få kvittet meg med avhengigheten av dette forumet... 

Anonymkode: 77c4b...d20

Alt var mye bedre før i tiden, da ørna, dr.yppert osv styrte forumen. Synest det er altfor lite humor på disse sidene.

Anonymkode: 6dddd...3fe

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nå er det jo knapt noen nick her. Så du blir nok ikke spart for stort. Sånn har dere fått det til.

‘Dere’? Hvem er det? Jeg blir bare spart for evinnelig gnål fra enkelt bruker med nick. Det har gjort forumet bedre for meg😊 

Skrevet

Alt var mye bedre før i tiden, da ørna, dr.yppert osv styrte forumen. Synest det er altfor lite humor på disse sidene.

Anonymkode: 6dddd...3fe

Det må være ganske lenge siden? Jeg har vært her i fleer år og kan ikke huske noen av de nickene. Desverre lite humor her inne, men synes det har vært sånn en stund, men ekstra ille i det siste.

Skrevet

Det må være ganske lenge siden? Jeg har vært her i fleer år og kan ikke huske noen av de nickene. Desverre lite humor her inne, men synes det har vært sånn en stund, men ekstra ille i det siste.

Du er sylfersk om du ikke kjenner disse.

Skrevet

Du er sylfersk om du ikke kjenner disse.

Har vært her siden 2013, så ikke sylfersk nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...