Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Jeg syns det er slitsomt. Jeg har ikke mer å gi. Er mor til 5 og angrer 🤭😱😱 Anonymkode: 04a7d...cda
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Det der er jo bare forferdelig trist. Anonymkode: dce71...342
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Sofie's choice. Hun vurderte også å gi fra seg et barn, men sleit med å finne ut av hvilket. Samme situasjon som deg, HI. Anonymkode: f4203...a30
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Sofie's choice. Hun vurderte også å gi fra seg et barn, men sleit med å finne ut av hvilket. Samme situasjon som deg, HI. Anonymkode: f4203...a30 Hvordan endte det? Anonymkode: 04a7d...cda
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det der er jo bare forferdelig trist. Anonymkode: dce71...342 JA Anonymkode: 04a7d...cda
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Hvis du ikke troller, så må du/dere søke hjelp. Har du mann? Uansett, kontakt barnevernet og be om hjelp, avlastning, veiledning osv. Anonymkode: be29d...f75
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg syns det er slitsomt. Jeg har ikke mer å gi. Er mor til 5 og angrer 🤭😱😱 Anonymkode: 04a7d...cda Bla bla bla. Ta deg sammen. Alle syns det er slitsomt med unger. Å angre på at man har de barna man har, er bare tåpelig. Anonymkode: 57e33...2ca
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hvordan endte det? Anonymkode: 04a7d...cda https://www.youtube.com/watch?v=DZ9bht5H2p4 Anonymkode: f4203...a30
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): https://www.youtube.com/watch?v=DZ9bht5H2p4 Anonymkode: f4203...a30 Hvilken film er det? Hva skjer? Anonymkode: 04a7d...cda
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis du ikke troller, så må du/dere søke hjelp. Har du mann? Uansett, kontakt barnevernet og be om hjelp, avlastning, veiledning osv. Anonymkode: be29d...f75 Man får ikke hjelp hos barnevernet. Kun kurs Anonymkode: 04a7d...cda
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Selvsagt er det slitsomt med fem barn. Det kan ikke komme som et sjokk? Og nei, du kan ikke gi fra deg barna dine. Hvem tenker du skulle ta dem? Anonymkode: 8eb46...38d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Man får ikke hjelp hos barnevernet. Kun kurs Anonymkode: 04a7d...cda Tull! De har avlastingshjem! Anonymkode: 9362a...779
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Man får ikke hjelp hos barnevernet. Kun kurs Anonymkode: 04a7d...cda Feil, man kan også få f.eks. avlastningshjem, noe du ville visst om du tok kontakt med barnevernet. Hvem tenker du gi bort ett eller flere barn til? Mener du å gi omsorgen til far til barnet/barna? Eller er du og far sammen? Anonymkode: be29d...f75
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Selvsagt er det slitsomt med fem barn. Det kan ikke komme som et sjokk? Og nei, du kan ikke gi fra deg barna dine. Hvem tenker du skulle ta dem? Anonymkode: 8eb46...38d Hva er det for ett idiotisk svar?? Selvsagt KAN hun gi vekk barna om hun ønsker det,det er bare til å kontakte barnevernet verre er det ikke. Å det valget er KUN hi om kan ta. Kanskje hun har selvsikt å ser at barna kan få det bedre i ett annet hjem. Eller kanskje hun bare trenger avlastningshjem fra barnevernet. Anonymkode: 9362a...779
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 Vi har 6 barn!! Mannen jobber masse og er stort sett jeg som er hjemme med barna. Er kronisk syk og så sliten av og til att jeg sitter med øynene i kryss og det piper i ørene mine. Jeg gjør omtrent alt husarbeid i hverdagen. Han gjør alt ute. Ellers deler vi på ting, og han hjelper til med barna når han er hjemme. Vi er slitne til tider ja.. hvorfor blir du sliten? Er du alene med barna? 😊 det er normalt og være sliten av og til Anonymkode: 8393f...05e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #16 Skrevet 1. mai 2021 Slutt å skap deg, Hi! Anonymkode: a0ab5...22e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Anonym bruker skrev (2 timer siden): Anonym bruker skrev (2 timer siden): Anonym bruker skrev (2 timer siden): Sofie's choice. Hun vurderte også å gi fra seg et barn, men sleit med å finne ut av hvilket. Samme situasjon som deg, HI. Anonymkode: f4203...a30 Hvordan endte det? Anonymkode: 04a7d...cda https://www.youtube.com/watch?v=DZ9bht5H2p4 Anonymkode: f4203...a30 Hvilken film er det? Hva skjer? Anonymkode: 04a7d...cda Det er filmen Sofie's choice. Hun velger barn. Anonymkode: f4203...a30
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #18 Skrevet 1. mai 2021 Det er ikke bare å kontakte barnevernet også tar de et barn for deg altså, de og alle andre vet at det antagelig vil ødelegge det barnet som blir valgt ut... Resten av livet vil barnet lure på hvorfor det måtte flytte, hvorfor akkurat han/hun ikke kunne få bli, hva var galt med han/henne, hva hadde han/hun gjort galt siden mamma ikke var glad i han/henne osv osv Barnet ville resten av livet følt at det ble valgt ut av familien til å måtte flytte fordi det ikke ble elsket nok. Det vil gjøre at barnet aldri vil få god selvfølelse, antagelig vil det utagere og bli vanskelig i et fosterhjem også fordi det ikke føler seg verdt å elskes. Da vil nok barnevernet helle hjelpe til så alle barna kan bli, og det finnes hjelpetiltak. Jeg har fire barn selv, og vet at dagene kan være travle, men med gode rutiner og hjelp burde du klare det. Det er snakk om en periode av livet, og den perioden må du ofre etter å ha satt barna til verden. Men snakk med familievernkontoret, du kan få hjelp derfra til å finne løsninger. Familevernkontoret er mye mer enn stedet man mekler ved brudd. Kanskje kan en periode på mødrehjem være tingen, så du kan få hjelp til å strukturere hverdagen din, kanskje må det avlastning til, det finnes mange muligheter... https://bufdir.no/Familie/Familievernet/?gclid=Cj0KCQjw-LOEBhDCARIsABrC0TlAtrVAIsmRCBePosRLXL5NIwu3wXJI2YA6J_SPVcOeKFKZzgvpBVMaAt3IEALw_wcB Anonymkode: 7179a...36b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Hva er det for ett idiotisk svar?? Selvsagt KAN hun gi vekk barna om hun ønsker det,det er bare til å kontakte barnevernet verre er det ikke. Å det valget er KUN hi om kan ta. Kanskje hun har selvsikt å ser at barna kan få det bedre i ett annet hjem. Eller kanskje hun bare trenger avlastningshjem fra barnevernet. Anonymkode: 9362a...779 Tror du barnevernet tar mot ett av fem barn fordi mor er sliten? Har du tenkt over hva det vil ha å si for det barnet som blir fjernet fra familien? Bv kan bidra med veiledning, avlastning og annen hjelp, men man kan ikke avlevere barn på trappa deres når man er lei. Skulle tatt seg ut! Anonymkode: 8eb46...38d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #20 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Slutt å skap deg, Hi! Anonymkode: a0ab5...22e Hva faen er det for svar?? Hvordan hjelper dette svaret hi?? Anonymkode: 9362a...779
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #21 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tror du barnevernet tar mot ett av fem barn fordi mor er sliten? Har du tenkt over hva det vil ha å si for det barnet som blir fjernet fra familien? Bv kan bidra med veiledning, avlastning og annen hjelp, men man kan ikke avlevere barn på trappa deres når man er lei. Skulle tatt seg ut! Anonymkode: 8eb46...38d Selvfølgelig kan barnevernet gjøre det om hjemmesituasjonen blir bedre av det. Hvorfor svarer du på ting du ikke har peiling på?? Om hun hadde vært lei av alle barna å ikke ønsket å ha omsorgen lenger,så er det klart at det bare er å gi fra deg omsorgen! Hva skal barnevernet gjøre da? Tvinge mor til å ta seg av unger hun ikke lenger vil ha omsorgen for?? Anonymkode: 9362a...779
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #22 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig kan barnevernet gjøre det om hjemmesituasjonen blir bedre av det. Hvorfor svarer du på ting du ikke har peiling på?? Om hun hadde vært lei av alle barna å ikke ønsket å ha omsorgen lenger,så er det klart at det bare er å gi fra deg omsorgen! Hva skal barnevernet gjøre da? Tvinge mor til å ta seg av unger hun ikke lenger vil ha omsorgen for?? Anonymkode: 9362a...779 Omsorgsovertakelse er blant annet utrolig dyrt og slett ikke noe bv gjør som første tiltak fordi mor er sliten. Du har ikke svart på hva det vil bety for barnet som blir valgt bort? Barnevern skal verne barnet, ikke en mor som plutselig ikke syns det er så kult med stor barneflokk likevel. Anonymkode: 8eb46...38d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #23 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Omsorgsovertakelse er blant annet utrolig dyrt og slett ikke noe bv gjør som første tiltak fordi mor er sliten. Du har ikke svart på hva det vil bety for barnet som blir valgt bort? Barnevern skal verne barnet, ikke en mor som plutselig ikke syns det er så kult med stor barneflokk likevel. Anonymkode: 8eb46...38d Herregud det er ikke mulig å diskutere med en som seriøst tror barnevernet tvinger mor til å ta seg av 5 barn,om mor sier at hun ikke klarer det lenger. Om en person ikke klarer å ta seg av barna sine lenger så er det bare å kontakte bv,det er faktisk ikke vanskeligere. Så det er bedre at barnet bor med en mor som kanskje forsømmer barnet pga hun er sliten?? Bv er det for å hjelpe BARNA,å noen ganger betyr det å flytte barna i ett annet hjem. Å når mor selv sier at det blir for mye med så mange barn så hjelper de selvsagt med å plassere barn i andre hjem. Noe annet hadde vært å bryte meldeplikten. Anonymkode: 9362a...779
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #24 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Vi har 6 barn!! Mannen jobber masse og er stort sett jeg som er hjemme med barna. Er kronisk syk og så sliten av og til att jeg sitter med øynene i kryss og det piper i ørene mine. Jeg gjør omtrent alt husarbeid i hverdagen. Han gjør alt ute. Ellers deler vi på ting, og han hjelper til med barna når han er hjemme. Vi er slitne til tider ja.. hvorfor blir du sliten? Er du alene med barna? 😊 det er normalt og være sliten av og til Anonymkode: 8393f...05e Hvorfor i all verden setter man SEKS unger til verden når man er kronisk syk? (Ja, jeg vet at hun kan ha blitt syk etter at alle ungene ble født.) Anonymkode: f0712...459
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #25 Skrevet 1. mai 2021 Men hi, hvem vil du gi fra deg da? Anonymkode: 8eb46...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå