Gå til innhold

Ikke bedt i bryllup til broren til mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har mannen din og broren et dårlig forhold? Hvis ikke beror vel dette på en misforståelse? Skjønner ikke hvorfor dere skal vente og se hva som skjer. Mannen din må da bare kontakte broren og spørre. Og hvordan reagerte svigerfar/far?

Anonymkode: 45cec...567

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Synes du hun beskriver den kommende bruden på en fin måte?

Anonymkode: 829e9...319

Hun sier at hun er spesiell, noe som er helt innafor å mene. 

Syns du hi får gode og høflige svar i denne tråden?

Anonymkode: 82067...3d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Nei, jeg følte ikke for å være høflig her. Syns du hi får fine og høflige svar?

Det er imot forumsreglene å kalle andre folk i tråden fitter. 

Anonymkode: 6cd0b...d22

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hun sier at hun er spesiell, noe som er helt innafor å mene. 

Syns du hi får gode og høflige svar i denne tråden?

Så skriver hun at hun ikke synes noe om bruden, men i bryllupet skal hun...

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel akkurat det hun sier hun ikke bryr seg noe særlig om, men hun syntes det er dumt mannen ikke har blitt invitert i broren sitt bryllup.

Anonymkode: e27f4...0f3

Skrevet

Har hun vært prostituert?

Anonymkode: c2dfd...203

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Det er vel akkurat det hun sier hun ikke bryr seg noe særlig om, men hun syntes det er dumt mannen ikke har blitt invitert i broren sitt bryllup.

Anonymkode: e27f4...0f3

Vel, søsteren til mannen ble invitert i vårt bryllup mot mitt ønske. Hun forsuret hele selskapet og dro etter to timer uten å si ha det. Hun sa blant annet kondolerer til flere av gjestene i mannens familie og nektet å hilse på meg. Vi har ingen kontakt i dag. Enkelte mennesker ber man bare ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Nei, jeg følte ikke for å være høflig her. Syns du hi får fine og høflige svar?

Hun får de svarene hun fortjener. 

Anonymkode: a0543...6cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun får de svarene hun fortjener. 

Anonymkode: a0543...6cc

Skrulle

Anonymkode: cfc95...627

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er to som gifter seg, er det ikke?

Skrevet

Mange "hyggelige" svar her. Nei, har ikke lyst på gratis fyll, jeg drikker ikke. Er heller ikke en som forsurer et bryllup, jeg er høflig og grei mot folk, men jeg kan vel mene noe om folk uansett. Jeg bad de på lunsj og middag (samme dag siden de bor et stykke unna) for å ønske jenta inn i familien, var selvsagt hyggelig å grei, de kom 2,5 time for sent etter avtalt tid. Er ting her med denne jenta jeg ikke synes noe, men vil ikke si det her. Ja, de har et godt forhold, og nei, det er ikke sendt ut invitasjoner, svigerfar fikk det muntlig. Mannen min vil ikke spørre, i fare for å virke dum hvis det viser seg at han ikke blir bedt. Men vi får se nå i helgen om broren nevner noe om det da de er på fjelltur sammen. 

Hi

Anonymkode: 2a1a1...656

Skrevet
On 5/1/2021 at 12:25 PM, Anonym bruker said:

Fikk vite for et par helger siden av svigerfar at han var bedt i bryllup til sin sønn i sommer, vi har ikke hørt noen ting. Vet de har snakket om det, og de er forlovet, vært sammen siden i fjor høst bare. Meget spesiell jente syns vi, men vi har så klart ikke sagt det, har bare møtt henne 1 gang og. De skal be 40 stk, men vi er altså ikke bedt, en ting er meg, men tenker på mannen min. Han har bestemt seg for å ikke si noen ting, for å se om broren vil si noe. Hvis datoen vi har fått høre så er det midt i ferien vår og. 

Er det ikke vanlig å be familien sin og gi beskjed i gooood tid før det skjer, hvis man skal ha fest så klart.

er vel grunner for det tenker jeg

Anonymkode: cabb7...a90

Skrevet

Sånn som det er nå kan de vel ikke ha 40 gjester. Det er vel 10 i leid lokale og 20 i et utendørsselskap.

Uansett om dere blir bedt eller ikke er det vel ikke det noe dere får gjort noe med. Men skru igjen krana for å låne ut penger. De bør få orden på økonomien før de bruker penger på et bryllup.

Anonymkode: f29c4...8a0

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Sånn som det er nå kan de vel ikke ha 40 gjester. Det er vel 10 i leid lokale og 20 i et utendørsselskap.

Uansett om dere blir bedt eller ikke er det vel ikke det noe dere får gjort noe med. Men skru igjen krana for å låne ut penger. De bør få orden på økonomien før de bruker penger på et bryllup.

Anonymkode: f29c4...8a0

I følge de så er det lov der de bor, men ikke vet jeg. Mannen min kom hjem nå og har fått muntlig invitasjon, så da er vi bedt. Økonomien er et eget kapittel...

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

I følge de så er det lov der de bor, men ikke vet jeg. Mannen min kom hjem nå og har fått muntlig invitasjon, så da er vi bedt. Økonomien er et eget kapittel...

Hi

Men deres økonomi er jo ikke ditt problem

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men deres økonomi er jo ikke ditt problem

Nei, men de spør hele tiden om å låne penger av min mann fordi de ikke har penger, det er 4 barn i bildet her og.

Men det er bare å glemme hele denne tråden, jeg har fått svar på mye, både hyggelige og mindre hyggelige, men det er greit.

God søndag videre.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi

Så bra dere ble invitert :)

Mitt inntrykk av noe av det du skrev tidligere er at disse to sliter med forskjellig, og at det derfor kanskje ikke er så rart om de ikke akkurat er strukturerte når det kommer til invitasjoner heller.

Det er flott å stille opp for familie, men jeg tenker det er lurt at du og mannen din, og så mannen din og hans bror, snakker litt rundt det med økonomi. De to kan ikke belage seg på å stadig låne penger for å greie seg, da må broren se hva de ev. kan gjøre for å endre det de må endre, enten det går på å få mer i inntekt eller om det er å kutte kostnader.

Jeg ville sett positivt på den invitasjonen din mann nå fikk av sin bror. Det at din svigerfar fikk først da han møtte de, og at deres invitasjon nå kom når brødrene møttes, det tolker jeg som at dette er så viktig for broren at han ønsker å invitere personlig, ikke bare med en formell invitasjon. Så hadde de sikkert ikke tenkt på at det ble naturlig at din svigerfar nevnte invitasjonen. Ta invitasjonen som det den er - de ønsker å ha dere der når de gifter seg :)

Anonymkode: 54f91...d45

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.5.2021 den 17.27):

Hvis mannen min vil dra så skal han selvfølgelig få lov til det. Men når man inviterer til bryllup så har jeg opplevd å få invitasjon 6 mnd i forvei, og hvorfor ikke si det til mannen min når svigerfar har fått vite, så kan man planlegge litt.

Vi ga invitasjonen til familie ca 4 uker før bryllupet , og det var rett før jul! Alle kunne komme ! Ikke alltid en trenger å planlegge så mye...

Anonymkode: 1b8a6...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...