Gå til innhold

Ikke bedt i bryllup til broren til mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite for et par helger siden av svigerfar at han var bedt i bryllup til sin sønn i sommer, vi har ikke hørt noen ting. Vet de har snakket om det, og de er forlovet, vært sammen siden i fjor høst bare. Meget spesiell jente syns vi, men vi har så klart ikke sagt det, har bare møtt henne 1 gang og. De skal be 40 stk, men vi er altså ikke bedt, en ting er meg, men tenker på mannen min. Han har bestemt seg for å ikke si noen ting, for å se om broren vil si noe. Hvis datoen vi har fått høre så er det midt i ferien vår og. 

Er det ikke vanlig å be familien sin og gi beskjed i gooood tid før det skjer, hvis man skal ha fest så klart.

Anonymkode: 2a1a1...656

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Fikk vite for et par helger siden av svigerfar at han var bedt i bryllup til sin sønn i sommer, vi har ikke hørt noen ting. Vet de har snakket om det, og de er forlovet, vært sammen siden i fjor høst bare. Meget spesiell jente syns vi, men vi har så klart ikke sagt det, har bare møtt henne 1 gang og. De skal be 40 stk, men vi er altså ikke bedt, en ting er meg, men tenker på mannen min. Han har bestemt seg for å ikke si noen ting, for å se om broren vil si noe. Hvis datoen vi har fått høre så er det midt i ferien vår og. 

Er det ikke vanlig å be familien sin og gi beskjed i gooood tid før det skjer, hvis man skal ha fest så klart.

Kanskje dere ikke er så himla festlige folk å ha med i bryllup?

Skrevet
Banderas skrev (8 minutter siden):

Kanskje dere ikke er så himla festlige folk å ha med i bryllup?

Det kan godt hende, men med spesiell så ligger det mye bak for å si det sånn, det er noe jeg ikke vil legge ut her. Men rart at mannen min (broren hans) er god nok når han trenger å låne penger eller hjelp til ting da. Er han jeg tenker på, jeg driter i det, behøver ikke å gå i det bryllupet i det hele tatt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det er jo lett å forstå ut fra denne tråden hvorfor dere ikke er bedt... 

Anonymkode: 872bb...92d

Skrevet

Gratulerer med dagen! :D

Anonymkode: d921c...304

Skrevet

Har det rabla for dere alle sammen?

Anonymkode: cfc95...627

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor? Fordi jeg syns hun er spesiell, noe hyn ikke vet om.

Skrevet

Du har møtt henne en gang og synes hun er spesiell?? 

Man må faktisk møte noen flere ganger før man faktisk kan si noe om den personen. Førsteinntrykket er en ting, men du kjenner ikke henne engang. 

Anonymkode: c6a55...6ce

Skrevet

Og om dere ikke liker henne etter et gangs møte. Hvorfor i alle dager vil dere bli bedt da? 

Anonymkode: c6a55...6ce

Skrevet

Mannen min har møtt hun flere ganger, har en historie som jeg ikke syns noe om når det er barn inn i bilde, men vil ikke si noe om det her. Syns bare det er dårlig gjort ovenfor min mann da som hjelper sin bror med mye.

Skrevet

Kan jo være en feil, at innbydelsen har kommet bort på veien.

Anonymkode: f755a...593

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det kan godt hende, men med spesiell så ligger det mye bak for å si det sånn, det er noe jeg ikke vil legge ut her. Men rart at mannen min (broren hans) er god nok når han trenger å låne penger eller hjelp til ting da. Er han jeg tenker på, jeg driter i det, behøver ikke å gå i det bryllupet i det hele tatt. 

Men du sier jo at hvis broren inviterer mannen/dere så er det i ferien deres. Hørtes ut som det blir et stort problem for dere hvis de likevel inviterer. Dere vil bli spurt, men vil egentlig ikke dra. 

Anonymkode: 6b119...8eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mannen min har møtt hun flere ganger, har en historie som jeg ikke syns noe om når det er barn inn i bilde, men vil ikke si noe om det her. Syns bare det er dårlig gjort ovenfor min mann da som hjelper sin bror med mye.

Kanskje de ikke ber dere fordi du ikke klarer å snakke riktig? Det heter møtt henne, bildet og overfor.

Anonymkode: 829e9...319

Skrevet

Gjør en innsats for å bli kjent med henne så kommer det kanskje en invitasjon. Det er jo ikke sikkert de er sendt ut enda selv om svigerfaren din har fått vite dato.

Anonymkode: 4824e...3b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Kanskje de ikke ber dere fordi du ikke klarer å snakke riktig? Det heter møtt henne, bildet og overfor.

Beklager, men jeg sliter litt med hun og henne, det er riktig. Så ja, er kanskje derfor ja.

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Men du sier jo at hvis broren inviterer mannen/dere så er det i ferien deres. Hørtes ut som det blir et stort problem for dere hvis de likevel inviterer. Dere vil bli spurt, men vil egentlig ikke dra. 

Anonymkode: 6b119...8eb

Hvis mannen min vil dra så skal han selvfølgelig få lov til det. Men når man inviterer til bryllup så har jeg opplevd å få invitasjon 6 mnd i forvei, og hvorfor ikke si det til mannen min når svigerfar har fått vite, så kan man planlegge litt.

Skrevet

Hvorfor ønsker dere å dra i et bryllup hvis dere "ikke synes noe om" bruden? Gratis fyllafest? 

Anonymkode: 6cd0b...d22

Skrevet

Det er veldig rart å ikke be nærmeste familie. 

Anonymkode: 82067...3d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, det står jo svart på hvitt... 

Anonymkode: a0543...6cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ønsker dere å dra i et bryllup hvis dere "ikke synes noe om" bruden? Gratis fyllafest? 

Er det så jævla vanskelig å forstå at mannen til hi kunne hatt lyst å feire bryllupet til broren sin?

Jeg visste hva slags svar hi kom til å få med det samme jeg såg overskriften. Dette forumet oversvømmes av snurpefitter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hvis mannen min vil dra så skal han selvfølgelig få lov til det. Men når man inviterer til bryllup så har jeg opplevd å få invitasjon 6 mnd i forvei, og hvorfor ikke si det til mannen min når svigerfar har fått vite, så kan man planlegge litt.

Vi begynte planleggingen av bryllupet vært 8 uker før.  Invotasjonene gikk vell ut omtrent 5 uler før. 40 gjester er jo ikke så mye. Da trenger man egentlig ikke så lang tid på forberedelsene heller.

Anonymkode: 4824e...3b7

Skrevet

Kan jo være en feil da. Invitasjonen var klemt inn mellom reklame du kastet eller noe. Her må svigerfar på banen og spørre hvorfor ikke dere er bedt. Er det en bevisst handling, blåser du i gave, er det en bortkommen invitasjon løser det seg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Er det så jævla vanskelig å forstå at mannen til hi kunne hatt lyst å feire bryllupet til broren sin?

Jeg visste hva slags svar hi kom til å få med det samme jeg såg overskriften. Dette forumet oversvømmes av snurpefitter. 

Å kalle andre fitter er skikkelig god folkeskikk gitt...

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Å kalle andre fitter er skikkelig god folkeskikk gitt...

Nei, jeg følte ikke for å være høflig her. Syns du hi får fine og høflige svar?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg følte ikke for å være høflig her. Syns du hi får fine og høflige svar?

Synes du hun beskriver den kommende bruden på en fin måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...