Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #26 Skrevet 28. april 2021 Jeg er lærer så eh, nei. Men det hender vi har oss i lunsjen, hvis begge har tid. Da sjekker jeg at jeg er logget av teams først, for å si det sånn 🤣 Anonymkode: b3b5e...368
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #27 Skrevet 28. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Haha, takk for bildene du satt i hode mitt. Hadde vært det samme her, puppene hadde dasket i tastaturet😂 Det er jo selvfølgelig noe helt annet. Men som jeg skrev tidligere, henter mannen min jenta på skolen😅 Så han er kun naken når vi to er alene. Men jeg må innrømme, å se han traske naken med 'den' dinglende rundt er noe jeg liker å se, selv etter 20 år ekteskap. En ny side av han. Han har ikke for vane å gå rundt nakne når jentungen er hjemme, så klart🙂 Anonymkode: 26e1a...bd8 Er det virkelig så stas å se han gå rundt og dingle med tissen i arbeidstiden...? Anonymkode: deed8...033
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #28 Skrevet 28. april 2021 Så du er på teams og mannen surrer naken rundt? Anonymkode: f37fd...706
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #29 Skrevet 28. april 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Er det virkelig så stas å se han gå rundt og dingle med tissen i arbeidstiden...? Anonymkode: deed8...033 Noen syns faktisk at mannskroppen er vakker. Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Så du er på teams og mannen surrer naken rundt? Anonymkode: f37fd...706 Mulig hun sitter på et annet rom, ev har kamera en annen vei? Anonymkode: 66784...130
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #30 Skrevet 28. april 2021 Skulle gjerne vært det, elsker å være naken, føler meg fri og avslappet. Men har ikke anledning av grunner som flere andre har nevnt. Anonymkode: 02e27...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå