Gå til innhold

Er dere naken på hjemmekontor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke muligheten til det pga Teams-møter, men gubben surrer naken rundt hjemme, mens ungen er på skolen. Jeg liker jo å se det, men er det flere som går naken på hjemmekontor? Eller hvordan går dere kledd når dere har hjemmekontor? 

Anonymkode: 26e1a...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg for vane å sprade rundt naken annet enn når jeg står opp, har dusjet og skal legge meg. Men, jeg er stort sett rimelig kjapp med å få på tøy selv i disse sammenhenger. Dette i hovedsak av hensyn til barn og uanmeldt besøk. 

Så svarer er kort og greit nei. 

Anonymkode: 2cb3a...be3

Skrevet

😳😳😳😲

Nei, for jeg er voksen!

Anonymkode: 4ff66...32f

Skrevet

Selvsagt ikke. Jeg er jo på jobb. 

Anonymkode: 66784...130

Skrevet

Man går da vel ikke naken rundt selv i eget hus vel? Sitter han virkelig og gnir nakent underliv på stolen? 

Anonymkode: 41d15...117

Skrevet

Wtf?

Anonymkode: b4193...e84

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

😳😳😳😲

Nei, for jeg er voksen!

For voksen til hva? 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Man går da vel ikke naken rundt selv i eget hus vel? Sitter han virkelig og gnir nakent underliv på stolen? 

Anonymkode: 41d15...117

Nei, han sitter selvfølgelig på et håndkle. Har aldri sett han gjør dette før, men han gjør det når vi er alene på hjemmekontor. Han henter jentungen på skolen da jeg er hjemme i møter. Jeg liker bare at han går naken, han er deilig å se på, men er ikke slik at han gnir seg i møblene våre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har ikke muligheten til det pga Teams-møter, men gubben surrer naken rundt hjemme, mens ungen er på skolen. Jeg liker jo å se det, men er det flere som går naken på hjemmekontor? Eller hvordan går dere kledd når dere har hjemmekontor? 

Uff, så utrolig kleint 🙈

Anonymkode: e6d4a...cb5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Uff, så utrolig kleint 🙈

Deg om det😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

For voksen til hva?

Nei hva faen tror du? Jeg er for voksen til å løpe naken rundt som et lite barn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For voksen til hva?

Til å surre rundt med stumpen bar antageligvis.

Skrevet

Nei. Jeg liker å ha på meg klær, både av hensyn til hygiene, varme (jeg fryser lett) og omgivelsene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei hva faen tror du? Jeg er for voksen til å løpe naken rundt som et lite barn.

🤦🏼‍♀️

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Viktoriatiden, ass. Den er det mange som tynges av nesten 200 år seinere!

HI: Nei, for mange gjenboere og teamsmøter, dessverre.

Anonymkode: 29637...913

Skrevet

Nei. 

Å sitte på en stol og jobbe tilsier at det må være en viss temperatur i rommet. Skulle jeg vært naken, måtte temperaturen vært mye høyere, og det ser jeg ikke poenget med. Men lettvinte og behagelige klær, det har vært tilfelle på hjemmekontor, ja. 

Det er vel dessuten nokså normalt å ha klær på seg sånn til vanlig. 

Anonymkode: c648d...56f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så alle som er naturister er som barn? Velger å se bort fra dette teite innlegget. 

Skrevet

Jeg HATER å ha på meg klær, så hjemme har jeg minst mulig på meg! Pga vinduer og naboer, må jeg dessverre ha noe på overkroppen,  men ellers er det lite gitt.  

Skal sies at jeg går kledd slik hjemme uansett, første jeg gjør når jeg kommer hjem er å vrenge av meg klærne og få på meg noe lett som såvidt dekker stumpen. Datteren min er helt lik meg. Hater å ha på klær, vi kunne nok glatt vært nudister! Gutta i huset er påkled 

Anonymkode: fa539...d3e

Skrevet

14-16 grader om morgenen hadde stt en rask stopper for det hvis det noen gang hadde vært aktuelt.

Anonymkode: bcbaf...1ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Til å surre rundt med stumpen bar antageligvis.

Altså, nå er jeg ikke som alle andre her inne, men det er jo ingenting som er så deilig som å gå naken! I sitt eget hjem. Er man renslig, sitter på et håndkle eller lignende er ikke dette noe problem. Blås i de negative kommentarene, Hi 

Skrevet

Nei guriland. Så digg er det ikke å være naken

Anonymkode: e0707...a49

Skrevet

Nei, men nå har jeg en ungdom her på hjemmeskole, så det tror jeg nok ville vært ganske kleint. Dessuten er det litt ubehagelig å sitte naken på stolen mens puppene dingler over tastaturet, for å være ærlig. 

Anonymkode: aaa31...a66

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men nå har jeg en ungdom her på hjemmeskole, så det tror jeg nok ville vært ganske kleint. Dessuten er det litt ubehagelig å sitte naken på stolen mens puppene dingler over tastaturet, for å være ærlig. 

Anonymkode: aaa31...a66

Haha, takk for bildene du satt i hode mitt. Hadde vært det samme her, puppene hadde dasket i tastaturet😂 Det er jo selvfølgelig noe helt annet. Men som jeg skrev tidligere, henter mannen min jenta på skolen😅 Så han er kun naken når vi to er alene. Men jeg må innrømme, å se han traske naken med 'den' dinglende rundt er noe jeg liker å se, selv etter 20 år ekteskap. En ny side av han. Han har ikke for vane å gå rundt nakne når jentungen er hjemme, så klart🙂

Skrevet

Haha, jeg har fire barn, i alderen 12-20 år, og de er ut og inn her til alle døgnets tider. Skole, deltidsjobber, hjemmeskole, avspasering fra timer osv, jeg vet aldri når de kommer og går. Så jeg går aldri naken hjemme.... Synes jeg ser f.eks gutten på 17 kommer inn og finner mammaen sin naken i stua, eller at kjæresten til 20-åringen plutselig kommer inn (for hun går også ut og inn her, selv uten sønnen min).

Jeg kan ikke si jeg liker så godt å gå naken heller, greit å ha på seg en truse og t-skjorte i det minste, som regel enda litt mer.

Anonymkode: 0550a...27e

Skrevet

Truse og bh eller truse og neglisje sitter jeg helt fint med på hjemmekontor. Har konstant 25 grader inne og ikke innsyn fra naboene til kontorplassen. Har aldri på kameraet.

Anonymkode: 41cf9...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...