Gå til innhold

Hva skal en 16-åring med lighter?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Eller for å kamuflere lukten av noe annet.

Anonymkode: 59b69...d56

Nettopp det jeg også tenker.

Anonymkode: 85efb...d44

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nettopp det jeg også tenker.

Anonymkode: 85efb...d44

Hi igjen. Akkurat det tror jeg faktisk ikke det heller. Skal han røyke noe, gjør han det ikke der. Han har ikke lås på døren, og det er stadig familiemedlemmer i trafikk rundt rommet hans, så selv om vi banker på før vi kommer inn, ville det vært ekstremt vanskelig å skjule sånt der.
Jeg hadde dessuten garantert luktet om det var noe muffens som foregikk der inne.

Anonymkode: b97bc...a59

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi her, Var inne på rommet hans nå for å legge på plass noen rene klær. 

Da ser jeg at lighteren ligger ved siden av duftlyset han pleier å brenne litt når han skal ha det ekstra hyggelig på rommet.

Så krisen kan vel regnes som avblåst....

Og du visste han pleide å tenne lys? Og hvorfor ble du da hysterisk? Jeg også hadde lighter, alle hadde vel det?

Anonymkode: c88c1...2d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hi igjen. Akkurat det tror jeg faktisk ikke det heller. Skal han røyke noe, gjør han det ikke der. Han har ikke lås på døren, og det er stadig familiemedlemmer i trafikk rundt rommet hans, så selv om vi banker på før vi kommer inn, ville det vært ekstremt vanskelig å skjule sånt der.
Jeg hadde dessuten garantert luktet om det var noe muffens som foregikk der inne.

Lukten av duftlys kamuflerer den søte parfymerte lukten av noe annet. Du skriver selv at lighteren falt ut av lommen og han plukket den opp uten å si noe der og da. Ser du ikke hvor naiv du er?

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Lukten av duftlys kamuflerer den søte parfymerte lukten av noe annet. Du skriver selv at lighteren falt ut av lommen og han plukket den opp uten å si noe der og da. Ser du ikke hvor naiv du er?

Ikke veldig vanskelig å lukte om noen har tatt seg en jazzrøyk altså, du skal ha et rimelig overparfymert duftlys for å overdøve den lukta. Være observant ovenfor tilstanden til ungdommen når de kommer hjem er man uavhengig om de har lighter eller ikke. 

Hva mener du hun skal gjøre da? Siden det er naivt å ha tillit til ungdom frem til de faktisk er tatt i å gjøre noe galt. Tillit er ganske skjørt, det kan få noen konsekvenser å ødelegge den. 

Anonymkode: 453f8...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...