Gå til innhold

Greys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datt av Grey’s for flere år siden, da de hadde en episode som plutselig ble en musikal. Det ble for teit. Jeg har sett en episode av sesong 19, og ble helt sjokkert over hvor dårlig det var. Dårlig skuespill, dårlig manus og dårlig sett/kulisser. Så at dette har fått dure på i årevis er for meg et mysterium. 

Anonymkode: 68f5a...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ja, det skjønner jeg selvfølgelig, men de kunne i det minste latt være å krølle dem i hendene eller putte dem i lommen.

Anonymkode: 65320...1b2

Men når de tas av skal jo fokus vekk fra dem, er vel ingen som bruker en serie som opplæring? Hadde blitt kjipt om de skulle vasket hender, spritet før og etter og lett etter søppelbøtta i alle disse scenene?

I en annen serie har de stoffmunnbind, og der henger de dem på hver sin knagg innenfor døra...🤷‍♀️

Anonymkode: 76c8b...d3d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg datt av Grey’s for flere år siden, da de hadde en episode som plutselig ble en musikal. Det ble for teit. Jeg har sett en episode av sesong 19, og ble helt sjokkert over hvor dårlig det var. Dårlig skuespill, dårlig manus og dårlig sett/kulisser. Så at dette har fått dure på i årevis er for meg et mysterium. 

Anonymkode: 68f5a...578

Hvis du har sett en episode av sesong 19 og synes den er dårlig, så har det kanskje noe med at det ikke var Greys? Siden vi kun har kommet til sesong 17😉🙃

Men, du har sikkert sett en episode av sesong 17 og ja, jeg er enig. Det er ikke bra nok.

Jeg har fulgt serien hele tiden, til og med binget alle sesongene i nyere tid og. Og det begynte så smått å gå nedover etter at Krista Vernoff tok over som showrunner da Shonda Rimes meldte overgang til Netflix. 
I sesong 15 hadde det fortsatt mye bra på gang. Men allerede i sesong 16 begynte det å lukte katastrofe, som nå er total. 

Jeg skjønner at covid 19 legger store restriksjoner på hvordan det produseres, men manuset er jo rett og slett fot dårlig. Skuespillere som tidligere har spilt strålende, er nå middelmådig og så vidt det.

Og det er en blemme å la Meredith Grey ligge i koma mesteparten av sesongen. 

Anonymkode: 066d7...2c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Nitrist sesong. Kjedelig og uinteressant. Og den greia med Grey på stranda har de gjort før. Gjesp...... 

Anonymkode: 45e26...581

Ja, jeg måtte bare slutte midt i sessongen. Ble for mye strandliv rett å slett

Anonymkode: 7dd25...e60

Skrevet
On 4/24/2021 at 6:37 PM, Anonym bruker said:

Ingen andre som synest den er blitt langtekkelig og kjedelig ? Å se Meredith på den stranden i hver eneste episode? 

Anonymkode: 7dd25...e60

jeg ser kun denne sesongen pga corona , synes den er veldig bra :) best var den fra 1-10 :) ga opp i midten av sesong 13

Anonymkode: 088fa...e19

Skrevet

Jeg synes ikke det er så gøy lengre når de begynner å blande inn så mye politikk. 

Og Meredith irriterer meg så innmari med den forferdelige stemmen sin, så håpte nesten at hun ikke skulle våkne opp. 😅

Anonymkode: a8bc9...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...