Gå til innhold

Greys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen andre som synest den er blitt langtekkelig og kjedelig ? Å se Meredith på den stranden i hver eneste episode? 

Anonymkode: 7dd25...e60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er litt nok, men hun er da omsider ferdig med det nå. Kjedelig sesong, men samtidig faktisk litt kult med en serie som har med covid-19 og Floyd-episoden.

Anonymkode: 65320...1b2

Skrevet

Det er den sterkeste sesongen på lenge.

Anonymkode: 3d843...3f7

Skrevet

Jeg synes alltid den har vært langtekkelig og kjedelig.

Anonymkode: 67532...2cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ingen andre som synest den er blitt langtekkelig og kjedelig ? Å se Meredith på den stranden i hver eneste episode? 

Anonymkode: 7dd25...e60

Jeg trenger ikke å sitte midt i en pandemi og se tv serie om pandemien, kjenner jeg. 

Anonymkode: 05f6c...528

Skrevet

Nitrist sesong. Kjedelig og uinteressant. Og den greia med Grey på stranda har de gjort før. Gjesp...... 

Anonymkode: 45e26...581

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jo, det er litt nok, men hun er da omsider ferdig med det nå. Kjedelig sesong, men samtidig faktisk litt kult med en serie som har med covid-19 og Floyd-episoden.

Jeg har alltid likt station 19 og Greys, men nå pga det Floyd tullet har jeg falt litt av. Blir for politisk, og mister sjarmen. 

Anonymkode: 76c8b...d3d

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg trenger ikke å sitte midt i en pandemi og se tv serie om pandemien, kjenner jeg. 

Anonymkode: 05f6c...528

Enig, litt kjipt at alle serier nå skal være i covid 19 setting, det trenger vi virkelig ikke mer av. 

Skrevet

Eeeeendelig noen som vil diskutere Greys!!!

Jeg synes denne sesongen er dritkjedelig. 
Det hadde holdt med et par episoder på stranda. Og selv om jeg digget Meredith/Dereck back in the days og ble sjokkert da han døde, så har jeg ikke savnet han siden. 
Det ga Meredith rom til å utvikle seg videre.

Problemet med showet nå er jo at de må ta så mye smittevernshensyn at de ikke kan gjøre noe drama. Alt blir mer oppkonstruert enn normalt. Og så er ikke manus bra nok.

Og hva er det med den Meredith-dukka. Den er så fake at det blir vanskelig å ta scenene alvorlig.

Sånn det er nå tenker jeg at det kanskje er bra at dette er siste sesong.

Anonymkode: 066d7...2c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Eeeeendelig noen som vil diskutere Greys!!!

Jeg synes denne sesongen er dritkjedelig. 
Det hadde holdt med et par episoder på stranda. Og selv om jeg digget Meredith/Dereck back in the days og ble sjokkert da han døde, så har jeg ikke savnet han siden. 
Det ga Meredith rom til å utvikle seg videre.

Problemet med showet nå er jo at de må ta så mye smittevernshensyn at de ikke kan gjøre noe drama. Alt blir mer oppkonstruert enn normalt. Og så er ikke manus bra nok.

Og hva er det med den Meredith-dukka. Den er så fake at det blir vanskelig å ta scenene alvorlig.

Sånn det er nå tenker jeg at det kanskje er bra at dette er siste sesong.

Hvilken dukke??

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvilken dukke??

Det er bare de gangene hun våkner opp hvor det faktisk er Ellen Pompeo som ligger der. Alle andre scener, hvor hun ligger i koma er en dukke

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er bare de gangene hun våkner opp hvor det faktisk er Ellen Pompeo som ligger der. Alle andre scener, hvor hun ligger i koma er en dukke

Er det? 

Skrevet

Har aldri klart å bli fenget av Greys,men fikk lyst å se det som er laget om corona. Hvilken sesong er det? Å noen som vet hvilken episode som begynner om corona?

Anonymkode: 89589...e56

Skrevet

Har aldri klart å bli fenget av Greys,men fikk lyst å se det som er laget om corona. Hvilken sesong er det? Å noen som vet hvilken episode som begynner om corona?

Fra episode 1 i sesong 17. samme på Station 19.

Anonymkode: 68f23...8e1

Skrevet

Hele sesong 17. Og alle serier jo nå fulle av covid-19, liker det IKKE!

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Neida, flere som ikke er det.

Anonymkode: 67532...2cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Fra episode 1 i sesong 17. samme på Station 19.

Anonymkode: 68f23...8e1

Takk!

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Men er det sånn veldig overdrever for å lage bra film? Det er så typisk på filmer å det ødelegger jo mye.

Noen som vet hvor kan jeg se greys foresten? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men er det sånn veldig overdrever for å lage bra film? Det er så typisk på filmer å det ødelegger jo mye.

Tv2 og sumo og viaplay? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Siste sesong kan du se på Sumo. Litt usikker på om de sender den på TV2 i det hele tatt? Lurer på om de sluttet med det forrige sesong?

Alle sesongen før 1-16 kan du se på Disney + (nytt fra i fjor, tidligere var det Viaplay som hadde de rettighetene). Du kan også se sesong 17, men de ligger litt bak Sumo.

Skrevet

Enig med flere her. Kjedeligste sesongen noensinne. 
Alt er blitt så politisk. 

Anonymkode: d3d04...b2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Nei, jeg synes ikke det er overdrevet, faktisk fanger de sjokkfølelsen og oppgittheten ganske godt. Maggie blir tillagt litt overdrevent mye rasismefokus, kanskje, og det er litt politisk sånn sett, men ellers bra. Det som derimot irriterer vettet av meg et at de jo liksom skal forestille leger og ikke en eneste en av dem klarer å bruke munnbind på rett måte. Ikke én! De tar dem av, klemmer dem i hendene, og på igjen og tar seg i øynene osv. Ikke akkurat gode forbilder her.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Nei, jeg synes ikke det er overdrevet, faktisk fanger de sjokkfølelsen og oppgittheten ganske godt. Maggie blir tillagt litt overdrevent mye rasismefokus, kanskje, og det er litt politisk sånn sett, men ellers bra. Det som derimot irriterer vettet av meg et at de jo liksom skal forestille leger og ikke en eneste en av dem klarer å bruke munnbind på rett måte. Ikke én! De tar dem av, klemmer dem i hendene, og på igjen og tar seg i øynene osv. Ikke akkurat gode forbilder her.

Det med munnbind er jo for at vi skal se ansiktene deres, hadde vært kjipt om de hadde munnbind hele tiden.

Skrevet

Enig, veldig lite handling😅 I the good doctor hadde de et par episoder i starten av sesongen med pandemi, men der har de kommet videre. Det er helt nydelig å se noe «normalt».

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det med munnbind er jo for at vi skal se ansiktene deres, hadde vært kjipt om de hadde munnbind hele tiden.

Ja, det skjønner jeg selvfølgelig, men de kunne i det minste latt være å krølle dem i hendene eller putte dem i lommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...