Gå til innhold

Kompani Lauritsen.....Vegar harm..... (Spoiler)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idiot! Dette programmet er ukas høydepunkt. Takk for spoiler. Hjelper uansett ikke at du skriver spoiler som overskrift når du fortsatt skriver navnet på han som ryker! 

Anonymkode: d1b31...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Idiot! Dette programmet er ukas høydepunkt. Takk for spoiler. Hjelper uansett ikke at du skriver spoiler som overskrift når du fortsatt skriver navnet på han som ryker! 

Anonymkode: d1b31...3b9

Det er ikke hi som skrev "spoiler" i overskriften, moderator var inne i tråden og skrev det. Men hvorfor går du inn i tråden når det nå står at det er spoiler, du ber jo om det.

Anonymkode: d384a...b34

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Omg......   er det andre mødre som skriver slik????

Dere er så frekke mot meg at jeg blir helt sjokkert.

Her glemmer jeg å skrive spoiler....javel, men det tenkte jeg overhodet ikke på. 

Men synes dere dere er gode fine rollemodeller for barna deres når dere anonymt på nett troller og angriper andre slik? 

Det er ille å tenke på, at dere sitter slik pga mitt lille innlegg, det får meg til å undres, hvordan er dere mot andre, i andre innlegg der noen sier noe dere mener er feil. 

Dere vet det muligens ikke, men dere MÅ ikke alltid si meningen deres. 

Har du ikke noe vennlig å si så kan du la være å si det...... 

Vanlig god folkeskikk. 

Anonymkode: 3d3d6...1b5

Oida. Så det var DET du var på jakt etter.. Pleier aldri å angripe noen på nett. Men klarte ikke dy meg med deg. Vanlig folkeskikk og sunn fornuft å ikke røpe hvem som går ut av programmet før det er sendt da! Lite intelligent. 

Anonymkode: a3d65...804

Skrevet

Faen så irritert jeg ble. Skulle kose meg i kveld også ødela du spenningen 😡😡😡

Anonymkode: d925f...d63

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei jeg gjentar, det er utroligcat unge mødre, mødre som skal være omsorgsfulle, rause, og varme mennesker. 

Sitter dere og kaller andre folk,, og er frekk i kjeften mot voksene på foreldremøter, personalmøter osv også?? 

Nei? 

Nei dere er vel kun tøff når dere er anonym bak tastaturet. 

Mon tro om sønnen din hadde vert stolt, datteren din, mannen din, kona di.....

Altså, det er ett tv program, hallo, det ER faktisk ikke verdens undergang om noen her inne leste noe. Jeg ser jeg burde skrive ordet "spoiler", meeeeeeen her er det DERE som går langt over streken. 

Tenk å oppføre seg sånn.

Off.

Anonymkode: 3d3d6...1b5

Tror barna dine hadde blitt flaue over det du skriver her inne. 🙈DU lager en tråd om at Se og Hør røpet det, så røper du det til oss! Jeg skjønner ikke tankegangen! 

Anonymkode: a3d65...804

Skrevet

Herregud dere er jo helt gale!

Anonymkode: 514d1...84e

Skrevet

Hjelpes. Er det mulig å bli så sint over et program på tv? 
Ikke rart det er krig i verden. 

Anonymkode: 3f4eb...0a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...