Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Altså, forrige lørdag satt jeg å så episodw 9 og så etter nyhetene var det episode 10, og jacob og Christine havnet i dimme kamp og jacob vant. Nå ser jeg i se og hør at det står at Vegar røk ut på lørdag. Så dersom Vegar ryker i morra var det jo ikke så artig at det står i se og hør denne uka...... Anonymkode: 3d3d6...1b5
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Og heller ikke så artig at du skriver her ute å advare om spoiler!!!!!!!!! Anonymkode: 92aad...5c8
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Altså, forrige lørdag satt jeg å så episodw 9 og så etter nyhetene var det episode 10, og jacob og Christine havnet i dimme kamp og jacob vant. Nå ser jeg i se og hør at det står at Vegar røk ut på lørdag. Så dersom Vegar ryker i morra var det jo ikke så artig at det står i se og hør denne uka...... Anonymkode: 3d3d6...1b5 Anonymkode: d384a...b34
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Er du helt tom i hodet? Anonymkode: ca6c5...201
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Nek ( og jeg kommenterer ALDRI) negative kommentarer til andre her inne Anonymkode: 6b992...906
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Åh! Det ville jeg ikke vite:/ Anonymkode: 1d092...117
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Altså, forrige lørdag satt jeg å så episodw 9 og så etter nyhetene var det episode 10, og jacob og Christine havnet i dimme kamp og jacob vant. Nå ser jeg i se og hør at det står at Vegar røk ut på lørdag. Så dersom Vegar ryker i morra var det jo ikke så artig at det står i se og hør denne uka...... Anonymkode: 3d3d6...1b5 Nei men faen da!!! Hva feiler det deg?? Du glemte å skrive i overskriften din:SPOILER!! GRATULER. NÅ FÅR DU FOLK MOT DEG. Hvorfor vil du det? Veldig rart. Anonymkode: a3d65...804
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Nei men faen da!!! Hva feiler det deg?? Du glemte å skrive i overskriften din:SPOILER!! GRATULER. NÅ FÅR DU FOLK MOT DEG. Hvorfor vil du det? Veldig rart. Anonymkode: a3d65...804 Hun glemte jo ikke det da, bare koser seg med å hisse opp folk. Anonymkode: d384a...b34
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 Hæ? Hvorfor gjør det noe at hun sa det? Anonymkode: 514d1...84e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #14 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Hvorfor gjør det noe at hun sa det? Anonymkode: 514d1...84e Nei, du kan ikke tenke deg at det er dumt å røpe hvem som ryker ut i et program som ikke er sendt? Hun bare videreformidler en spoiler. Håper det bare er tull, men slikt tuller man faktisk ikke med. Anonymkode: 9284e...07c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #15 Skrevet 24. april 2021 Omg...... er det andre mødre som skriver slik???? Dere er så frekke mot meg at jeg blir helt sjokkert. Her glemmer jeg å skrive spoiler....javel, men det tenkte jeg overhodet ikke på. Men synes dere dere er gode fine rollemodeller for barna deres når dere anonymt på nett troller og angriper andre slik? Det er ille å tenke på, at dere sitter slik pga mitt lille innlegg, det får meg til å undres, hvordan er dere mot andre, i andre innlegg der noen sier noe dere mener er feil. Dere vet det muligens ikke, men dere MÅ ikke alltid si meningen deres. Har du ikke noe vennlig å si så kan du la være å si det...... Vanlig god folkeskikk. Anonymkode: 3d3d6...1b5
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #16 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Omg...... er det andre mødre som skriver slik???? Dere er så frekke mot meg at jeg blir helt sjokkert. Her glemmer jeg å skrive spoiler....javel, men det tenkte jeg overhodet ikke på. Men synes dere dere er gode fine rollemodeller for barna deres når dere anonymt på nett troller og angriper andre slik? Det er ille å tenke på, at dere sitter slik pga mitt lille innlegg, det får meg til å undres, hvordan er dere mot andre, i andre innlegg der noen sier noe dere mener er feil. Dere vet det muligens ikke, men dere MÅ ikke alltid si meningen deres. Har du ikke noe vennlig å si så kan du la være å si det...... Vanlig god folkeskikk. Anonymkode: 3d3d6...1b5 Du sutrer over at se&hør spoiler for deg, men blåser i om du spoiler for andre her. Da får du tåle kjeften du får. Anonymkode: d384a...b34
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #17 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Nei, du kan ikke tenke deg at det er dumt å røpe hvem som ryker ut i et program som ikke er sendt? Hun bare videreformidler en spoiler. Håper det bare er tull, men slikt tuller man faktisk ikke med. Anonymkode: 9284e...07c Herregud. Det er et tv-program. Det er ikke verdens undergang. Anonymkode: 514d1...84e
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #18 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Omg...... er det andre mødre som skriver slik???? Dere er så frekke mot meg at jeg blir helt sjokkert. Her glemmer jeg å skrive spoiler....javel, men det tenkte jeg overhodet ikke på. Men synes dere dere er gode fine rollemodeller for barna deres når dere anonymt på nett troller og angriper andre slik? Det er ille å tenke på, at dere sitter slik pga mitt lille innlegg, det får meg til å undres, hvordan er dere mot andre, i andre innlegg der noen sier noe dere mener er feil. Dere vet det muligens ikke, men dere MÅ ikke alltid si meningen deres. Har du ikke noe vennlig å si så kan du la være å si det...... Vanlig god folkeskikk. Anonymkode: 3d3d6...1b5 Du glemte det ikke, ditt nek. Du var irritert på at andre spoilet det for deg og du evnet ikke å tenke på å at andre heller ikke har lyst å få denne informasjonen når du skrev ut din frustrasjon. Det er en bagatell, egentlig, men det viser at du ikke evner å sette deg inn i andre sine følelser. Anonymkode: ca6c5...201
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #19 Skrevet 24. april 2021 Nei jeg gjentar, det er utroligcat unge mødre, mødre som skal være omsorgsfulle, rause, og varme mennesker. Sitter dere og kaller andre folk,, og er frekk i kjeften mot voksene på foreldremøter, personalmøter osv også?? Nei? Nei dere er vel kun tøff når dere er anonym bak tastaturet. Mon tro om sønnen din hadde vert stolt, datteren din, mannen din, kona di..... Altså, det er ett tv program, hallo, det ER faktisk ikke verdens undergang om noen her inne leste noe. Jeg ser jeg burde skrive ordet "spoiler", meeeeeeen her er det DERE som går langt over streken. Tenk å oppføre seg sånn. Off. Anonymkode: 3d3d6...1b5
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #20 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei jeg gjentar, det er utroligcat unge mødre, mødre som skal være omsorgsfulle, rause, og varme mennesker. Sitter dere og kaller andre folk,, og er frekk i kjeften mot voksene på foreldremøter, personalmøter osv også?? Nei? Nei dere er vel kun tøff når dere er anonym bak tastaturet. Mon tro om sønnen din hadde vert stolt, datteren din, mannen din, kona di..... Altså, det er ett tv program, hallo, det ER faktisk ikke verdens undergang om noen her inne leste noe. Jeg ser jeg burde skrive ordet "spoiler", meeeeeeen her er det DERE som går langt over streken. Tenk å oppføre seg sånn. Off. Anonymkode: 3d3d6...1b5 Selvmedlidenheten fikk bein å gå på ser jeg Anonymkode: d384a...b34
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #21 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nei jeg gjentar, det er utroligcat unge mødre, mødre som skal være omsorgsfulle, rause, og varme mennesker. Sitter dere og kaller andre folk,, og er frekk i kjeften mot voksene på foreldremøter, personalmøter osv også?? Nei? Nei dere er vel kun tøff når dere er anonym bak tastaturet. Mon tro om sønnen din hadde vert stolt, datteren din, mannen din, kona di..... Altså, det er ett tv program, hallo, det ER faktisk ikke verdens undergang om noen her inne leste noe. Jeg ser jeg burde skrive ordet "spoiler", meeeeeeen her er det DERE som går langt over streken. Tenk å oppføre seg sånn. Off. Anonymkode: 3d3d6...1b5 Men du ble jo gretten over at andre spoilet for deg. Hvorfor er det greit at du gjør det selv? Anonymkode: ca6c5...201
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #22 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Nei jeg gjentar, det er utroligcat unge mødre, mødre som skal være omsorgsfulle, rause, og varme mennesker. Sitter dere og kaller andre folk,, og er frekk i kjeften mot voksene på foreldremøter, personalmøter osv også?? Nei? Nei dere er vel kun tøff når dere er anonym bak tastaturet. Mon tro om sønnen din hadde vert stolt, datteren din, mannen din, kona di..... Altså, det er ett tv program, hallo, det ER faktisk ikke verdens undergang om noen her inne leste noe. Jeg ser jeg burde skrive ordet "spoiler", meeeeeeen her er det DERE som går langt over streken. Tenk å oppføre seg sånn. Off. Anonymkode: 3d3d6...1b5 Men du reagerte jo selv på at se og hør ødela for deg - også er reaksjonen din å ødelegge for alle som leser her inne. Unødvendig. Det var voldsomme reaksjoner du fikk, men ganske korttenkt av deg også. Dette er et tv program mange gleder seg til på lørdagene. Og ja, det er bare et tv program, men jeg forstår at folk blir irritert over at en anonym skal ødelegge tv-kvelden. Det at du er anonym gjør vel at folk reagerer sterkere. Samtidig så tror jeg folk hadde blitt irritert både på sønnen, dattera, mannen og kona om de med hensikt hadde avslørt det du gjorde. Anonymkode: 1c9e7...023
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #23 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Nei jeg gjentar, det er utroligcat unge mødre, mødre som skal være omsorgsfulle, rause, og varme mennesker. Sitter dere og kaller andre folk,, og er frekk i kjeften mot voksene på foreldremøter, personalmøter osv også?? Nei? Nei dere er vel kun tøff når dere er anonym bak tastaturet. Mon tro om sønnen din hadde vert stolt, datteren din, mannen din, kona di..... Altså, det er ett tv program, hallo, det ER faktisk ikke verdens undergang om noen her inne leste noe. Jeg ser jeg burde skrive ordet "spoiler", meeeeeeen her er det DERE som går langt over streken. Tenk å oppføre seg sånn. Off. Anonymkode: 3d3d6...1b5 Så, istedenfor å beklage og ta til deg kritikken, kjefter du på andre. Minner meg om statsministeren. Og det er ikke et kompliment. Anonymkode: 9284e...07c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #24 Skrevet 24. april 2021 Er vel bare det at man ikke ønsker å vite hvem som eventuelt ryker Anonymkode: 1d092...117
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #25 Skrevet 24. april 2021 Tusen hjertelig takk for at du ødela spenningen på lørdagskvelden. Du må være fornøyd med deg selv! Anonymkode: ca6c5...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå