Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #26 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Men vil dere VIRKELIG ha en kjæreste som har vært til sengs med hundrevis, uavhengig av kjønn? GRØSS... Anonymkode: ea1d3...a2a Har aldri møtt en jeg har visst har vært i den klassen, så det vet jeg ikke før jeg ev. skulle stå i den situasjonen. Har vært sammen med en jeg antar sikkert hadde hatt 100 tidligere partnere, det var uproblematisk. Men hos ham var deler av problemet at han etter noen vanskelige opplevelser slet med å binde seg til nok til noen, så det tok slutt etterhvert, fordi han fikk panikk jo sterkere følelser han fikk (vi har beholdt et vennskap, så har snakket om det senere). Han greier heller ikke ta tak i årsakene til det, og følgen blir jo at han blir stadig mer ulykkelig - og stadig får flere sexpartnere. Hadde han tatt tak i problemene som ligger bak hos ham hadde han vært en fantastisk partner. En som hadde hatt flere hundre partnere, det tror jeg er en mann som jeg uansett ville hatt lite felles med, så sannsynligheten for at en slik blir aktuell som kjæreste er liten, da det å skaffe seg flere hundre sexpartnere fordrer en livsstil som er for forskjellig fra min. Anonymkode: c8232...423
Syngensang Skrevet 22. april 2021 #27 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Alle som puler rundt er horete. Uansett kjønn. Anonymkode: 562b0...c6e Ikkje viss dei ikkje får betalt.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #28 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Takk Fint med meninger Jeg er aboslutt ikke stolt av det,men nå har det likevel skjedd. Og hvis jeg starter et forhold synes jeg ærlighet er veldig viktig Anonymkode: f6f19...b8e Det er fullt mulig å ha et ærlig forhold uten å fortelle om antall sexpartnere. Jeg har ikke noe behov for å spørre om hvor mange partnere kjæresten min har hatt. For meg så er det så utrolig mange andre ting som er viktigere enn hvor mange han har pult. Det som er viktig er om han er en fin fyr og har respekt for andre mennesker! Anonymkode: fd69f...071
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #29 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): er dame og har sex med over 100,men er man mann er det helt konge virker det som Jeg har hatt perioder jeg har vert lenge singel og da har det vert mye sex ( one night stand ) har aldri blitt kalt hore,men ser jo at noe av de jeg ligger med reagerer. hvorfor er det slik ? Anonymkode: f6f19...b8e Skriver du "å vere" også? For å svare på spørsmålet ditt så mener jeg helt ærlig at man må få gjøre akkurat slik som man vil selv Anonymkode: 43348...9c1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #30 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men vil dere VIRKELIG ha en kjæreste som har vært til sengs med hundrevis, uavhengig av kjønn? GRØSS... Anonymkode: ea1d3...a2a Selvsagt ikke... Anonymkode: 84bf2...668
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #31 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Men vil dere VIRKELIG ha en kjæreste som har vært til sengs med hundrevis, uavhengig av kjønn? GRØSS... Anonymkode: ea1d3...a2a Jeg vil heller ha det enn å ha en mann som mange her inne her har, det vil si en mann som ikke gjør husarbeid, som kjefter og slenger dritt, ikke bryr seg om barna osv.. Jeg er ikke opptatt av antall sexpartnere, men om han er en god person. Anonymkode: fd69f...071
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #32 Skrevet 23. april 2021 Hva man gjør når man er singel er vel ett fett for alle rundt, vel? Jeg vet ikke hvor mange jeg har liggi med, sikkert 40 stk. Men de har jeg da liggi med når jeg har vært singel, så det må jo være mitt valg? Jeg tar ikke betalt for det, ergo er jeg ingen hore. Anonymkode: 34540...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå