Gå til innhold

hvorfor er man hore når man

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dame og har sex med over 100,men er man mann er det helt konge virker det som :) 

Jeg har hatt perioder jeg har vert lenge singel og da har det vert mye sex ( one night stand ) har aldri blitt kalt hore,men ser jo at noe av de jeg ligger med reagerer. hvorfor er det slik ?

Anonymkode: f6f19...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

er dame og har sex med over 100,men er man mann er det helt konge virker det som :) 

Jeg har hatt perioder jeg har vert lenge singel og da har det vert mye sex ( one night stand ) har aldri blitt kalt hore,men ser jo at noe av de jeg ligger med reagerer. hvorfor er det slik ?

Fordi kvinnelig seksualitet er fortsatt noe som er tabubelagt. Og det er ofte kvinner selv som bidrar til det ved å kalle andre kvinner stygge ord, tilføre dem skam og lignende. 

Anonymkode: 98bf8...fcb

Skrevet

Alle som puler rundt er horete. Uansett kjønn.

Anonymkode: 562b0...c6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det? Det er jo ikke nødvendigvis deres skyld at de ikke finner en person som ønsker å være i et forhold. Jeg har hatt flere partnere enn jeg egentlig burde (fortsatt under 15 i løpet av mitt 40 år gamle liv, men synes jeg kunne ha vært foruten i hvert fall halvparten av disse). Grunnen til dette er at mennene ikke ønsket forhold. Jeg er veldig glad i sex og nekter å gå i sølibat i flere år bare fordi mennene jeg treffer ikke er interessert i forhold. Det er ikke noe galt i å ha stor sexlyst, og man skal ikke avstå fra sex bare for å avstå, av prinsipp. Nå har jeg hatt samboer i flere år, og vi har sex minst en gang om dagen. Endelig fant jeg noen som både matcher min lyst og som er interessert i et forhold. Jeg har for øvrig aldri vært utro, heller ikke i forhold der partneren over tid nektet meg sex.

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

ok

Skrevet
4 minutes ago, Anonym bruker said:

Fordi kvinnelig seksualitet er fortsatt noe som er tabubelagt. Og det er ofte kvinner selv som bidrar til det ved å kalle andre kvinner stygge ord, tilføre dem skam og lignende. 

Ja det er egentlig helt sant

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er egentlig helt sant

Bare les på forumet der kvinner som ikke har vært gift med samme mann hele livet blir kalt "flaggermus", "løse", "billige" osv av andre kvinner. Bare man har barn med to forskjellige, er man en løs flaggermus, må vite. Selv om man ofte er mer dydig når man har vært i to forhold, enn når man har flydd rundt med forskjellige menn i den samme perioden, men har ikke barn med noen av dem.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Fordi at en dame kan gå å få pikk når hun vil uten noe særlig innsats. Mens en mann må jobbe for det. Derfor er det slik...

Anonymkode: 84bf2...668

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Fordi at en dame kan gå å få pikk når hun vil uten noe særlig innsats. Mens en mann må jobbe for det. Derfor er det slik...

Det er vel en sannhet med modifikasjoner... 

Anonymkode: fd69f...071

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har hatt sex med langt over 100, men har da ikke noe behov for å fortelle dette til en elsker eller one night stand. Jeg er ikke flau eller noe, men føler ikke behov for å fronte det.

Anonymkode: fd69f...071

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor det? Det er jo ikke nødvendigvis deres skyld at de ikke finner en person som ønsker å være i et forhold. Jeg har hatt flere partnere enn jeg egentlig burde (fortsatt under 15 i løpet av mitt 40 år gamle liv, men synes jeg kunne ha vært foruten i hvert fall halvparten av disse). Grunnen til dette er at mennene ikke ønsket forhold. Jeg er veldig glad i sex og nekter å gå i sølibat i flere år bare fordi mennene jeg treffer ikke er interessert i forhold. Det er ikke noe galt i å ha stor sexlyst, og man skal ikke avstå fra sex bare for å avstå, av prinsipp. Nå har jeg hatt samboer i flere år, og vi har sex minst en gang om dagen. Endelig fant jeg noen som både matcher min lyst og som er interessert i et forhold. Jeg har for øvrig aldri vært utro, heller ikke i forhold der partneren over tid nektet meg sex.

Ingen som snakker om sølibat

Skrevet

Etter min erfaring er menn som ønsker å få seg ganske spantable av seg.
De spanderer et glass vin eller flere, mat, kino ++++ som blir en slags betaling for sex.

Definisjonen av hore er en som tar seg betalt for sex, i de øynene er det riktig å kalle en kvinne med mange ONS horete.

Spørsmålet er heller hvorfor vi ikke kaller menn med mange ONS horekunder :P

Anonymkode: b02a6...512

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

De spanderer et glass vin eller flere, mat, kino ++++ som blir en slags betaling for sex.

Definisjonen av hore er en som tar seg betalt for sex, i de øynene er det riktig å kalle en kvinne med mange ONS horete.

Jeg har aldri blitt spandert på i hele mitt liv, så definisjonen passer ikke til meg. 

Skrevet

Hore betyr en som selger sex for penter. Punktum.

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor hverken damer eller menn skal ha sex med 100 stykker, men det er en annen sak

Anonymkode: 9a646...333

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

20190403_202005.jpg

Det utsagnet der er så dumt at det er pinlig å fremdeles slenge det ut. Sier alt om den som gjør det og mener det, og absolutt ingenting om andre.

Anonymkode: c8232...423

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Menn som mener de betaler for sex med å spandere et glass vin e.l., de er jo lite sosialt begavede, proppfull av fordommer mot kvinner - ergo en mann man ikke bør ønske seg.

Velger man å spandere er det for å være hyggelig, en fin gest. Hvis det er snakk om kjøp og salg er det helt andre regler som gjelder, ja...

Skrevet

En hore er en som esr betalt for sex, uavhengig av om det er 1 eller 1000 ganger.

Jeg ville i utgangspunkter ikke hverken hatt et forhold til eller bare hatt sex med noen som hadde hatt 100 seksualpartnere før. Om vedkommende hadde jobbet som hore hadde det imidlertid være litt enklere enn om vedkommende bare likte å pule rundt.

Anonymkode: 6e6e2...1b8

Skrevet

Takk :) Fint med meninger :) 

Jeg er aboslutt ikke stolt av det,men nå har det likevel skjedd. Og hvis jeg starter et forhold synes jeg ærlighet er veldig viktig

Skrevet

For meg er en mann som har hatt 100 partnere absolutt ingen konge eller catch. For meg er det svært lite tiltrekkende å ha et så lempfeldig forhold til sex

Anonymkode: d023d...602

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Takk :) Fint med meninger :) 

Jeg er aboslutt ikke stolt av det,men nå har det likevel skjedd. Og hvis jeg starter et forhold synes jeg ærlighet er veldig viktig

Akkurat hvor mange man har hatt sex med, det er ikke noe partneren egentlig har noe med å gjøre. Hvis du føler for å si noe så går det an å si at du i en periode da du var singel var ganske aktiv, men at det var der og da, og at du lenge har ønsket deg et fast forhold, fordi du har funnet ut at du har det så mye bedre med en fast partner, og at du synes sex blir bedre i et forhold hvor det er følelser involvert, hvor man lærer hverandre å kjenne over tid. Da sier du noe om hva en ny partner kan forvente av deg fremover også.

Jeg tror en av årsakene til at mange blir skeptiske hvis antallet sexpartnere er veldig høyt hos en potensiell partner (om man ser bort fra ev. seksuelt overførbare infeksjoner), så er det fordi en del menn og kvinner som har så høyt antall sexpartnere har problemer med å binde seg kun til én. Dermed kan det føles utrygt emosjonelt å satse på et monogamt forhold til en slik person.

Men det kan være mange ulike årsaker til hvorfor man ev. har et høyt antall sexpartnere. Det er stor forskjell på en som f.eks. har hatt ett toårig forhold, og ellers mer eller mindre har vært singel når man er 35 år - og en som har hatt ett langvarig forhold og vært to år singel når man er 35 år. Førstnevnte vil det være naturlig - om man har naturlig sexlyst - å ha hatt flere sexpartnere enn sistnevnte. Men selv om sistnevnte kanskje hadde behov for å rase litt rundt etter sitt langvarige forhold og hadde hatt mange sexpartnere på kort tid, så betyr heller ikke det at personen ikke ønsker seg og passer best i et varig, trofast forhold. Det er rett og slett individuelt.

Poenget er egentlig at du ikke trenger fortelle antallet. Det viktigste er egentlig at du er bevisst på hva du ønsker i et forhold fremover, hva som er viktig for deg, hva du forventer av deg selv og partner, og sex er bare en del av det. Tror mye av kommunikasjonen rundt dette avhenger av hvordan du formidler det også. Ei dine egne erfaringer, selv om du ikke skylder noen å gi informasjon om antall tidligere sexpartnere.

Skrevet

Men vil dere VIRKELIG ha en kjæreste som har vært til sengs med hundrevis, uavhengig av kjønn? GRØSS...

Anonymkode: ea1d3...a2a

Skrevet

Tror ikke det er så stor forskjell mellom kvinner og menn her. De som har mange partnere er av samme "sort", og blir vurdert likt. Mange partnere tyder på dårlig dømmekraft synes jeg, og/eller dårlige verdier, ikke alltid, men ofte. Men hvem de er i dag er jo det som virkelig betyr noe. 

Anonymkode: b6d29...b24

Skrevet
24 minutes ago, Anonym bruker said:

Akkurat hvor mange man har hatt sex med, det er ikke noe partneren egentlig har noe med å gjøre. Hvis du føler for å si noe så går det an å si at du i en periode da du var singel var ganske aktiv, men at det var der og da, og at du lenge har ønsket deg et fast forhold, fordi du har funnet ut at du har det så mye bedre med en fast partner, og at du synes sex blir bedre i et forhold hvor det er følelser involvert, hvor man lærer hverandre å kjenne over tid. Da sier du noe om hva en ny partner kan forvente av deg fremover også.

Jeg tror en av årsakene til at mange blir skeptiske hvis antallet sexpartnere er veldig høyt hos en potensiell partner (om man ser bort fra ev. seksuelt overførbare infeksjoner), så er det fordi en del menn og kvinner som har så høyt antall sexpartnere har problemer med å binde seg kun til én. Dermed kan det føles utrygt emosjonelt å satse på et monogamt forhold til en slik person.

Men det kan være mange ulike årsaker til hvorfor man ev. har et høyt antall sexpartnere. Det er stor forskjell på en som f.eks. har hatt ett toårig forhold, og ellers mer eller mindre har vært singel når man er 35 år - og en som har hatt ett langvarig forhold og vært to år singel når man er 35 år. Førstnevnte vil det være naturlig - om man har naturlig sexlyst - å ha hatt flere sexpartnere enn sistnevnte. Men selv om sistnevnte kanskje hadde behov for å rase litt rundt etter sitt langvarige forhold og hadde hatt mange sexpartnere på kort tid, så betyr heller ikke det at personen ikke ønsker seg og passer best i et varig, trofast forhold. Det er rett og slett individuelt.

Poenget er egentlig at du ikke trenger fortelle antallet. Det viktigste er egentlig at du er bevisst på hva du ønsker i et forhold fremover, hva som er viktig for deg, hva du forventer av deg selv og partner, og sex er bare en del av det. Tror mye av kommunikasjonen rundt dette avhenger av hvordan du formidler det også. Ei dine egne erfaringer, selv om du ikke skylder noen å gi informasjon om antall tidligere sexpartnere.

takk for et utfyllende svar. Ja jeg er veldig enig i mye,men hvis din nye date/kjæreste spør deg rett ut da, skal du fortsatt si det? Jeg har hatt 9 forhold, et av de varte i 7 og halvt år, og ble slutt pga jeg ikke ville stå frem med hvem jeg egentlig var. Men er åpen Bifil nå. har hatt forhold til 3 jenter og 6 gutter, det ene forholdet med jenta var det beste,men siden jeg ikke ville stå frem den gang mistet jeg henne.

Jeg har ALDRI vert utro, uten en gang når jeg var ung og dum, jeg ville ut av et forhold og han truet med og ta livet sitt hver gang jeg prøvde, derfor følte det som jeg måtte,men ser idag at det var helt feil, skjedde en gang til, men da gikk jeg og den personen lever i beste velgående idag

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Tror ikke det er så stor forskjell mellom kvinner og menn her. De som har mange partnere er av samme "sort", og blir vurdert likt. Mange partnere tyder på dårlig dømmekraft synes jeg, og/eller dårlige verdier, ikke alltid, men ofte. Men hvem de er i dag er jo det som virkelig betyr noe. 

Anonymkode: b6d29...b24

Enig i mye. Tror faktisk i en periode at jeg hadde mye sex pga jeg ikke visste hva jeg ville og hadde mistet den personen jeg elsket mest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...