Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #26 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Så utrolig bra, heier på deg. Kan jeg få lov til å spørre om noe? Hva fikk deg til å skjønne at du hadde et problem og hva fikk deg til å ta steget for å søke om hjelp? Har en jeg kjenner jeg så gjerne skulle ha hjulpet, men når ikke helt frem. Anonymkode: 5816a...a79 Selvfølgelig er det lov å spørre om 😊 Jeg var til slutt så langt nede og ødelagt at det var enten å ende livet eller å få hjelp. Jeg valgte hjelp. Alkoholen var mer ødeleggende enn den var til hjelp og jeg innså at jeg kunne ikke fortsette sånn. Både for min egen del og ikke minst barna mine, som fortjener en edru og stabil mamma. Jeg ba til slutt på mine knær om hjelp og var heldig og fikk langtidsplass relativt fort. Også er jeg veldig glad for at dette behandlingsstedet ligger 10min unna der jeg bor så jeg kan ha samvær og kontakt med barna. Jeg har selvfølgelig tunge dager her inne hvor jeg får lyst til å drikke, men da snakker jeg med de ansatte og tenker veldig mye på barna og hvor langt nede jeg var. Nå er jeg glad nesten hver dag og det er så deilig 😊 Men folk har prøvd å hjelpe meg før, det har ikke gått når jeg ikke har vært klar og motivert selv. Jeg måtte helt ned i kjelleren før jeg klarte og ta til meg hjelp. Så jeg vet ikke hva du kan gjøre for venninnen din. Jeg håper det bare er en forbigående fase og at det ikke går for langt for henne ❤️ Hi Anonymkode: eaf4d...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå