Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #26 Skrevet 18. april 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): ....var på en utendørs sammenkomst med tilsammen 6 pers i går kveld, utendørs. Han ble full å sovnet i stolen. Vi andre fortsatte festen, å jeg satte meg etter hvert i fanget på en annen. Snakket å tullet, hadde det gøy. Ikke noe tafsing å klining, jeg kunne aldri vært utro. Var flere ganger bort til mannen å spurte om det gikk bra, å om han frøs. Når han våknet til slutt, ble han kjempesint for å se meg sitte i fanget på den andre. Vi dro hjem, å jeg fikk beskjed om å fjerne meg fra han i sengen. I dag har jeg bursdag, å han har ikke sakt gratulerer med dagen, generelt ikka snakket til meg.. det er litt ekstra sårt på en sånn dag.. han er en hissig type, men å reagere slik kan da ikke være normalt? Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker, det er episoder jevnt og trutt der jeg blir hardt straffet psykisk. Nå er jeg ut å bare kjører, mens tårene triller (sitter på en rasteplass mens jeg skriver da) Anonymkode: 15db1...9ab Oi. Det er jo du som har oppført deg rart. ❤️ Du burde snakket med han på morgenen. At du var lei deg for at du satt i fanget på en fyr. Anonymkode: f4a32...822
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #27 Skrevet 18. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Oppførsel? Ingen flørting heller. Har du aldri sittet i fanget på en annen mann på fest, UTEN at noe galt skjer? Anonymkode: 15db1...9ab Altså. Det er ikke normalt å sitte på fanget til folk. Du har jo gått over grensa ved å gjøre dette. Anonymkode: f4a32...822
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #28 Skrevet 18. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dere virker stokk dumme begge to. Han som sovner drita i en stol på fest, og våkner hissig, og du som setter deg på andres fang og gir faen i smittevern. Skjerp dere begge to, jeg hadde skammet meg så inn i helvete om jeg var en av dere. Anonymkode: 6264e...ae7 Jeg liker deg! 😁 Anonymkode: f4a32...822
Anonym bruker Skrevet 18. april 2021 #29 Skrevet 18. april 2021 Her var det jammen meg NM i drikkekultur og smittevern. Så fint at dere er så perfekte da, kudos til dere 🙄 Trådstarter, du må bare hoppe i det. Spør rett ut, du vet jeg har bursdag i dag, men du sier ingenting. Er det noe galt? Kanskje greit å finne ut om dere ser verden på samme måte? Noen synes det er greit å sitte på fanget, andre ikke. Hvem er du og hva tenker du er greit? Jeg kan fint sitte på fanget til både venninner og guttevenner. Har du ingen intensjoner om å gjøre annet enn å sitte på et fang, så skal du virkelig ikke forsvare at du har gjort noe mer enn det. Hva andre legger i det, skyldes problemer i deres eget hodet, spør du meg. Anonymkode: e38bf...320
Tante Hufsa Skrevet 19. april 2021 #30 Skrevet 19. april 2021 Dette må da være trolling. Er det noe som er opplest og vedtatt her inne så er ALL sosial kontakt med andre menn (da spesielt om det er alkohol involvert) er ansett som flørting. Derfor holder jeg en knapp på trolling da hi kjeder seg og vil ha litt krangel. Er dette ikke trolling så vil jeg si, nei jeg sitter aldri på fanget til en mann, ikke heller mannen min egentlig. Jeg gjorde vel det da jeg var 20 kanskje. Så jeg må si at hele problemstillingen er rar, vanskelig å forstå hvorfor dette er vanlig og akseptabel oppførsel og noe man MÅ TÅLE. Rett og slett et umodent valg å sitte på fanget til en annen mann i fylla mens ens egen mann sover ut rusen i en stol ved siden av. Og det er også svært umoden reaksjon fra mannen, så snakk sammen da, når slikt oppstår. Ikke straff hverandre med taushet og utfrysning. Konklusjon, dette er bare veldig barnslig både om det er trolling eller fakta.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. april 2021 #31 Skrevet 19. april 2021 Tante Hufsa skrev (2 minutter siden): Dette må da være trolling. Er det noe som er opplest og vedtatt her inne så er ALL sosial kontakt med andre menn (da spesielt om det er alkohol involvert) er ansett som flørting. Derfor holder jeg en knapp på trolling da hi kjeder seg og vil ha litt krangel. Er dette ikke trolling så vil jeg si, nei jeg sitter aldri på fanget til en mann, ikke heller mannen min egentlig. Jeg gjorde vel det da jeg var 20 kanskje. Så jeg må si at hele problemstillingen er rar, vanskelig å forstå hvorfor dette er vanlig og akseptabel oppførsel og noe man MÅ TÅLE. Rett og slett et umodent valg å sitte på fanget til en annen mann i fylla mens ens egen mann sover ut rusen i en stol ved siden av. Og det er også svært umoden reaksjon fra mannen, så snakk sammen da, når slikt oppstår. Ikke straff hverandre med taushet og utfrysning. Konklusjon, dette er bare veldig barnslig både om det er trolling eller fakta. Tror du er inne på noe.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #32 Skrevet 19. april 2021 Jeg tenker at dette ikke er verdens undergang jeg da. Men vi er kanskje vant til samme type omgangskrets da HI 🙂 Jeg har kjent våre felles venner langt over halve livet. Vi vet alle hvor vi har hverandre, og vi kan tulle og tøyse, danse og sitte på fanget til hverandre. Men ingen legger noe som helst i det. Vi er en sammensveiset og trygg gjeng. Hvorfor så mange synes dette er så ille, er litt merkelig. Kanskje ikke alle stoler på sin partner, kanskje de har dårlige erfaringer fra før, eller kanskje de redd for å miste kontroll og havne utenfor "rett og galt" boksen sin 😉 Mulighetene er mange. Synes det var dårlig gjort av din mann å ikke gratulere deg med dagen da. Det er det eneste som er merkelig med hele settingen her. Anonymkode: b15d2...cb9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #33 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor så mange synes dette er så ille, er litt merkelig. Kanskje ikke alle stoler på sin partner, kanskje de har dårlige erfaringer fra før, eller kanskje de redd for å miste kontroll og havne utenfor "rett og galt" boksen sin 😉 Mulighetene er mange. Anonymkode: b15d2...cb9 Eller kanskje ikke det er noe negativt i det hele tatt.... Jeg er både trygg og stoler på mannen min jeg, litt fulle kan vi også bli. Men det er likevel ikke vanlig i vår omgangskrets å sitte på fanget til hverandre. Gjorde det da vi var tenåringer, men etter at vi ble voksne har det bare forsvunnet fra måten vi omgås hverandre på. Danse med hverandre gjør vi da, ikke noe problem å danse med hverandres partnere. Anonymkode: ab8f5...f6d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #34 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Eller kanskje ikke det er noe negativt i det hele tatt.... Jeg er både trygg og stoler på mannen min jeg, litt fulle kan vi også bli. Men det er likevel ikke vanlig i vår omgangskrets å sitte på fanget til hverandre. Gjorde det da vi var tenåringer, men etter at vi ble voksne har det bare forsvunnet fra måten vi omgås hverandre på. Danse med hverandre gjør vi da, ikke noe problem å danse med hverandres partnere. Anonymkode: ab8f5...f6d Ja alle har forskjellige grenser, det er jo klart. Men at det å sitte på fanget er så forferdelig, vitner ikke akkurat om at man stoler fullt og helt på sin partner.....synes jeg da. Anonymkode: b15d2...cb9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. april 2021 #35 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja alle har forskjellige grenser, det er jo klart. Men at det å sitte på fanget er så forferdelig, vitner ikke akkurat om at man stoler fullt og helt på sin partner.....synes jeg da. Anonymkode: b15d2...cb9 Jeg tror neppe at det handler om sjalusi eller at man ikke stoler på partner . Det er i mine øyne noe man bare ikke gjør. Jeg klarer ikke se for meg en situasjon hvor det hadde vært nødvendig å sitte på fanget til en mann. Jeg sitter ikke på fanget til venninner heller for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #36 Skrevet 19. april 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Jeg tror neppe at det handler om sjalusi eller at man ikke stoler på partner . Det er i mine øyne noe man bare ikke gjør. Jeg klarer ikke se for meg en situasjon hvor det hadde vært nødvendig å sitte på fanget til en mann. Jeg sitter ikke på fanget til venninner heller for å si det sånn. Men hva er det sånn helt konkret veldig galt med det? Sette seg ned på lårene til et annet menneske, dersom det f.eks ikke er sitteplasser? Ingenting intimt eller kosete i det hele tatt. Jeg ser ikke hvorfor det kan reageres så voldsomt på, om man ikke er usikker eller kjenner det ukomfortabelt at den andre har kroppskontakt med andre enn seg selv? Anonymkode: b15d2...cb9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #37 Skrevet 19. april 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Jeg tror neppe at det handler om sjalusi eller at man ikke stoler på partner . Det er i mine øyne noe man bare ikke gjør. Jeg klarer ikke se for meg en situasjon hvor det hadde vært nødvendig å sitte på fanget til en mann. Jeg sitter ikke på fanget til venninner heller for å si det sånn. Jeg er enig. Det er totalt unødvendig, og ja, man sitter jo ikke på fanget til venninner. Å sitte på fanget er intimt og ikke noe som bør gjøres når man er i et forhold. Anonymkode: 91f71...58f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #38 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men hva er det sånn helt konkret veldig galt med det? Sette seg ned på lårene til et annet menneske, dersom det f.eks ikke er sitteplasser? Ingenting intimt eller kosete i det hele tatt. Jeg ser ikke hvorfor det kan reageres så voldsomt på, om man ikke er usikker eller kjenner det ukomfortabelt at den andre har kroppskontakt med andre enn seg selv? Anonymkode: b15d2...cb9 Det er intimt, fordi man sitter med rompa si rett på kjønnsorganet til en mann, kun adskilt av to lag med klær. Er det ikke sitteplasser, så får man stå. Og hvorfor skal man ha så masse kroppskontakt med andre menn enn sin egen mann, og eventuelle mannlige slektninger som far, bestefar osv? Anonymkode: 91f71...58f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #39 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er intimt, fordi man sitter med rompa si rett på kjønnsorganet til en mann, kun adskilt av to lag med klær. Er det ikke sitteplasser, så får man stå. Og hvorfor skal man ha så masse kroppskontakt med andre menn enn sin egen mann, og eventuelle mannlige slektninger som far, bestefar osv? Anonymkode: 91f71...58f Når jeg sitter på fanget, så sitter jeg jo ikke rett på kjønnsorganet til fyren 😄 DA snakker vi intimt da. Det går jo fint an å sitte helt vanlig utpå lårene til både kvinner og menn. Om du bruker å sitte oppå kjønnsorganet til andre, så sitter du vel overskrevs? Det er jo en helt annen setting da. Anonymkode: b15d2...cb9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #40 Skrevet 19. april 2021 4 minutes ago, Anonym bruker said: Det er intimt, fordi man sitter med rompa si rett på kjønnsorganet til en mann, kun adskilt av to lag med klær. Er det ikke sitteplasser, så får man stå. Og hvorfor skal man ha så masse kroppskontakt med andre menn enn sin egen mann, og eventuelle mannlige slektninger som far, bestefar osv? Anonymkode: 91f71...58f Dere som ikke ser noe problem i å sitte på fanget til andre, ville dere også gjort det med faren deres? Eller venninner? Eller er det bare forbeholdt jevnaldrende menn? Anonymkode: 3d06a...586
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #41 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dere som ikke ser noe problem i å sitte på fanget til andre, ville dere også gjort det med faren deres? Eller venninner? Eller er det bare forbeholdt jevnaldrende menn? Anonymkode: 3d06a...586 Jeg hadde syntes det var unaturlig å sitte på fanget til far eller mor når jeg er nesten 40. Har aldri sittet på fanget til venninner heller. Anonymkode: 91f71...58f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #42 Skrevet 19. april 2021 Jeg skal ikke blande meg inn i verken drikkingen, flørtingen, eller å være sur. Alt det er jo lovlig. Jeg behøver ikke synes/mene noe en gang, kun konstantere at deres oppførsel ikke er i tråd med anbefalinger i forhold til smittevern. Før var det 1 meter man skulle holde avstand, nå 2, da viruset har mutert og er mer smittsomt. Dessuten er det ikke anbefalt med slike samlinger i det hele tatt. Siden 12. mars i fjor har jeg ikke hatt besøk eller vært på besøk, annet enn hos et nært kreftsykt familiemedlem som nå har gått bort (grunnet kreft, ikke korona). Når vi var på besøk der satt vi med munnbind på under hele besøket, og hadde i tillegg flere meter mellom oss og brukte håndsprit flittig. Vent med å sitte på fanget til folk, drikke dere drita med folk osv. til ETTER korona. Anonymkode: f04a0...35c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #43 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er enig. Det er totalt unødvendig, og ja, man sitter jo ikke på fanget til venninner. Å sitte på fanget er intimt og ikke noe som bør gjøres når man er i et forhold. Anonymkode: 91f71...58f Tror vi bare kan enes om å være uenige i hva som er naturlig for folk. Jeg har ei venninne som knapt vil ha en klem og jeg har ei som på husmorferie fint kan dele hotellrom, i ren ekstase over å endelig ha litt egentid plutselig finne på å leie bort til restauranten mens vi går langs brygga. Det burde ikke være et problem for voksne mennesker å respektere andre intimgrenser eller akseptere at noen er mer frigjort. Ingen av delene er feil. Man skal ikke stå til skolerett for å gjøre noe som er helt uskyldig hvis det ikke ligger mer bak enn naturlig væremåte. Hva som er tilfelle for trådstarter her er det bare hun som kan svare på. Men før de prater sammen, skjer det fint lite. Anonymkode: e38bf...320
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #45 Skrevet 20. april 2021 Det finnes sikkert ingen fasit i sånn saker, og vi har ingen oppleste og vedtatte regler om det hos oss. Men det er helt utenkelig å sette seg på fanget til andre, da hadde jeg heller satt meg på golvet. Men om mannen hadde drukket seg så dritings at han sovnet på fest, hadde jeg blitt temmelig sur. Men det har selvfølgelig med alder å gjøre. Vi er over den alderen at vi drikker oss dritings. Anonymkode: 4c6dc...00f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #46 Skrevet 21. april 2021 On 4/18/2021 at 7:11 PM, Anonym bruker said: ....var på en utendørs sammenkomst med tilsammen 6 pers i går kveld, utendørs. Han ble full å sovnet i stolen. Vi andre fortsatte festen, å jeg satte meg etter hvert i fanget på en annen. Snakket å tullet, hadde det gøy. Ikke noe tafsing å klining, jeg kunne aldri vært utro. Var flere ganger bort til mannen å spurte om det gikk bra, å om han frøs. Når han våknet til slutt, ble han kjempesint for å se meg sitte i fanget på den andre. Vi dro hjem, å jeg fikk beskjed om å fjerne meg fra han i sengen. I dag har jeg bursdag, å han har ikke sakt gratulerer med dagen, generelt ikka snakket til meg.. det er litt ekstra sårt på en sånn dag.. han er en hissig type, men å reagere slik kan da ikke være normalt? Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker, det er episoder jevnt og trutt der jeg blir hardt straffet psykisk. Nå er jeg ut å bare kjører, mens tårene triller (sitter på en rasteplass mens jeg skriver da) Anonymkode: 15db1...9ab stakkars deg, sikkert verdens undergang Anonymkode: 76bd6...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå