Gå til innhold

Mannen har ikke gratulert meg med dagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....var på en utendørs sammenkomst med tilsammen 6 pers i går kveld, utendørs. Han ble full å sovnet i stolen. Vi andre fortsatte festen, å jeg satte meg etter hvert i fanget på en annen. Snakket å tullet, hadde det gøy. Ikke noe tafsing å klining, jeg kunne aldri vært utro. Var flere ganger bort til mannen å spurte om det gikk bra, å om han frøs. Når han våknet til slutt, ble han kjempesint for å se meg sitte i fanget på den andre. Vi dro hjem, å jeg fikk beskjed om å fjerne meg fra han i sengen. I dag har jeg bursdag,  å han har ikke sakt gratulerer med dagen,  generelt ikka snakket til meg.. det er litt ekstra sårt på en sånn dag.. han er en hissig type, men å reagere slik kan da ikke være normalt?

Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker, det er episoder jevnt og trutt  der jeg blir hardt straffet psykisk. 

Nå er jeg ut å bare kjører, mens tårene triller (sitter på en rasteplass mens jeg skriver da)

Anonymkode: 15db1...9ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at jeg hadde blitt veldig lei meg og skuffa dersom mannen min hadde flørtet åpenlyst med en annen dame. Jeg forstår godt at han blir sur på deg. Ikke den beste måten å reagere på kanskje, men igjen, jeg hadde ikke hatt særlig lyst til å snakke med deg etter slik oppførsel. Beklager. 

Anonymkode: ac491...6d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg må si at jeg hadde blitt veldig lei meg og skuffa dersom mannen min hadde flørtet åpenlyst med en annen dame. Jeg forstår godt at han blir sur på deg. Ikke den beste måten å reagere på kanskje, men igjen, jeg hadde ikke hatt særlig lyst til å snakke med deg etter slik oppførsel. Beklager. 

Oppførsel? Ingen flørting heller. Har du aldri sittet i fanget på en annen mann på fest, UTEN at noe galt skjer? 

Skrevet

Gratulerer med dagen, men jeg hadde reagert helt likt din mann. Aldri sittet i fanget på en annen fyr, hvorfor skal jeg det egentlig?

Anonymkode: c5820...04f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Oppførsel? Ingen flørting heller. Har du aldri sittet i fanget på en annen mann på fest, UTEN at noe galt skjer? 

Nei. Hvorfor i alle dager skal man det, hva er poenget? Forstår mannen din ekstremt godt.

Anonymkode: 5895c...a4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Hvorfor i alle dager skal man det, hva er poenget? Forstår mannen din ekstremt godt.

Anonymkode: 5895c...a4d

Hahaha🤠

Skrevet

Jøss!!! Hvor gamle er dere? Hvorfor poengtere at dere var utendørs ( smittevern ?) når du havner på fanget til noen? Hadde mannen blitt så full på en sammenkomst at han sovnet på sofaen og jeg endte på fanget til en annen mann så hadde vi behøvd hjelp. Høres fullstendig ute ut begge to 

Skrevet

Skjønner mannen din godt. Hvorfor satt du på fanget til en annen?

Anonymkode: a8451...710

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Når du sitter på fanget til en mann så flørter du enten du vil eller ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hahaha🤠

Finn noe annet å trolle om

Anonymkode: a88c4...519

Skrevet

Her synes jeg dere er like ute å kjøre begge to...

Sjalusi er aldri sjarmerende, men hvorfor i alle dager skulle du sitte på fanget til en annen mann? 

Joda, jeg har sittet på fanget til mange unge gutter da jeg var ungdom selv, men voksne mennesker gjør da ikke det. Og ihvertfall ikke nå som man skal holde minst 1 meters avstand til folk...

Anonymkode: ab8f5...f6d

Skrevet

Hadde blir piss sur om mannen hadde hatt en vilkårlig dame på fanget på fest, tipper han hadde blitt grinete og jeg hadde funnet på noe sånt også.

Er han hissig og kjip ellers er det en annen sak, det må du jo vurdere hvor lenge du gidder.... 

Anonymkode: 1ae59...969

Skrevet

Og på grunn av grums som dere vedvarer pandemi og nedstengning. Så at du får svi på privaten er helt fint. 

Anonymkode: a92c0...81b

Skrevet

Du tenker ikke at du har noe å be om unnskyldning for? 

Sitte på fanget er langt over grensen for de aller fleste 

Anonymkode: 3d06a...586

Skrevet

Var det ingen stol til deg, siden du valgte å bli sittende på fanget til en annen mann i lange tider? Voksne folk gjør ikke sånt uten å ville noe mer med det. Og om det var sånn at du faktisk gikk bort til mannen din og tilbake til fanget til en annen flere ganger, så har du i grunnen skyld i dette selv. Han kunne sikkert kosta på seg et "gratulerer", men du kunne jo funnet deg en stol istedenfor å kose deg på en annen manns fang. Om du mener at du blir straffet psykisk for dette, så holder jeg i grunnen med mannen din. Tenkte du selv at han ville synes at det var koselig at du tilbrakte kvelden på NN sitt fang? 

Anonymkode: e2656...6f2

Skrevet

Sovna full i en stol? Er du sammen med Charter-Svein?

Anonymkode: 7f058...b9d

Skrevet

Kjære deg, nå er det jo mange par som tåler at man sitter på andres fang eller danser med andre. Så er det også mange som kan tåle dansing, men ikke å sitte på gang, mens noen tåler ingenting av dette. Virker som du kjenner mannen din dårlig når du ikke vet tålegrensen hans. Å sitte på andres fang ER intimt, mer intimt enn dansing, såfremt det ikke er klinedans da.. 

Aksepter at hans tålegrense ble brutt her. Be om unnskyldning og lov at det er unødvendig å sitte på andres fang i fremtiden. Eller gjør det slutt om du faktisk synes han er for sjalu. 

Anonymkode: 82596...277

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

....var på en utendørs sammenkomst med tilsammen 6 pers i går kveld, utendørs. Han ble full å sovnet i stolen. Vi andre fortsatte festen, å jeg satte meg etter hvert i fanget på en annen. Snakket å tullet, hadde det gøy. Ikke noe tafsing å klining, jeg kunne aldri vært utro. Var flere ganger bort til mannen å spurte om det gikk bra, å om han frøs. Når han våknet til slutt, ble han kjempesint for å se meg sitte i fanget på den andre. Vi dro hjem, å jeg fikk beskjed om å fjerne meg fra han i sengen. I dag har jeg bursdag,  å han har ikke sakt gratulerer med dagen,  generelt ikka snakket til meg.. det er litt ekstra sårt på en sånn dag.. han er en hissig type, men å reagere slik kan da ikke være normalt?

Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker, det er episoder jevnt og trutt  der jeg blir hardt straffet psykisk. 

Nå er jeg ut å bare kjører, mens tårene triller (sitter på en rasteplass mens jeg skriver da)

Sikker på at du er gammel nok til å være her? Dere er jo begge utrolig barnslige. Men er mest på hans side. 

Anonymkode: 747cc...58f

Skrevet

Altså.. Sitte på fanget til en annen mann? Foran mannen din? Høres veldig spesielt ut spør du meg... Ikke rart han ble sur! 
Han kunne spandert et surt gratulerer med dagen da, men her er det du som må ordne opp. 

Anonymkode: ee93a...72c

Skrevet

Kjære vene, her var det mange pripne folk.

Mannen gikk kanskje på en smell og ble fullere enn "planlagt", sikkert ingen her som har opplevd det før...

Og HI satt på fanget til en mann, KRISE! 

Mannen din oppfører seg barnslig! Uten tvil.

Anonymkode: a1d70...31a

Skrevet

Hadde de for få stolar då? Sidan du sat på fanget? Eg hadde ikkje reagert nevneverdig på at mannen hadde ei anna dame på fanget trur eg, men det er jo våre grenser. Eg hadde blitt sur om han vart så full at han sovna i ein stol. Og eg hadde blitt sur om han vakna og var sint. 

Sidan du seier det er berre den siste av fleire episodar der du blir straffa psykisk, og de tydelegvis har veldig ulike grenser for kva som er innanfor og utanfor trur eg du skulle diskutert dette litt meir inngånde med ein fagperson. Det er vanskeleg å sjå utfrå desse opplysningane, men sidan du sit i ein bil og gret kan det tyde på at du blir utsett for psykisk vold. Kanskje du kan ta kontakt med familievernkontoret å få ein time berre du? Så får du hjelp til å sjå situasjonen betre. Det kan godt vere at det beste er om de ikkje er saman? 

Skrevet

Syns synd i mannen din! Ikke bare sitter du på fanget til en annen mann, men du utsetter han til og med for smitte, ved å ikke holde avstand til andre. Og så er du sur på han?! 

Anonymkode: 86045...73a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi, at han ikke har gratulert deg med dagen er en dråpe i havet sammenlignet med de virkelig store problemene dere har i forholdet.

Hvis man vet det strider mot partnerens/forholdets grenser, så setter man seg ikke i fanget på en annen mann/kvinne. Smittevernmessig var det veldig merkelig at du valgte å sitte mye av kvelden på fanget til en annen mann. Men er man voksen så drikker man seg heller ikke så full at man faller helt ut, slik han gjorde, for han må ha vært dritings når han fortsatte å sove tross at du var borte hos ham flere ganger. Så dere begge gjorde feil i går.

Men det er likevel bagateller sammenlignet med de større problemene i forholdet deres, med hissig temperament, og "psykisk avstraffing" (som egentlig er en omskriving av psykisk vold).

Nå bør dere ta ansvar for forholdet, om dere skal holde sammen, for det er tydelig at dere ikke greier det selv. Få ham med i parterapi, hvis du mener dette er en mann du ønsker å dele livet med.

Anonymkode: 555bb...7a6

Skrevet

Dere virker stokk dumme begge to. Han som sovner drita i en stol på fest, og våkner hissig, og du som setter deg på andres fang og gir faen i smittevern. Skjerp dere begge to, jeg hadde skammet meg så inn i helvete om jeg var en av dere.

Anonymkode: 6264e...ae7

Skrevet

Hvordan gikk det med meteren der, føler du? 

Anonymkode: 2a768...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...