Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #26 Skrevet 17. april 2021 Aldri vært mer sikker; H! Anonymkode: 4c68c...f72
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #27 Skrevet 17. april 2021 Litt usikker på om det blir AP eller SP. Heller mot SP. Det må bli regjeringsskifte nå, før den nåværende regjeringen kjører velferdsstaten i dass. Anonymkode: ce8b8...66d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #28 Skrevet 17. april 2021 Ap, vi trenger en endring mot det sosialdemokratiske. Er ikke enig i alt, men sammen med Sv og Sp blir det en bedre retning. Gubbevelde i Sp er jeg spent på også. Konservativt kristent parti som ikke ønsket oppmykning i abortloven. Håper de som stemmer Senterpartiet er klar over hvor konservative de er, ikke bare at de er opptatt av distriktpolitikk. Det jeg tenker mest på ved Høyre og deres regjeringstid er kutt til de svake, kutt i støtte til barnebriller, tannregulering mm. Men viktig med skattekutt for de rikeste. Anonymkode: 7cda9...3ab
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #29 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg stemmer Arbeiderpartiet. Jeg ønsker et varmere samfunn, med omfordeling, fellesskap og solidaritet. Vi er i ferd med å fryse til is i dette blåfrosne, egoist-drevne landet, vi MÅ ha regjeringsskifte til høsten. Anonymkode: 61093...267 Samme her. Må innrømme at jeg stemte på et av regjeringspartiene ved forrige valg. Jeg skammer meg for at jeg gjorde det. Jeg kaster opp av prioriteringene til de menneskene som sitter i regjering. Kan vi ikke lære av det som skjer i USA der forskjellene er enorme? Norges store styrke har vært at alle er likeverdige. Dette er i ferd med å forsvinne. Jeg betaler gladelig mer skatt for at andre skal få det bedre. Anonymkode: 8f244...7a3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #30 Skrevet 17. april 2021 SV. Er ikke enig med dem i alt, men ønsker bedre fordelingspolitikk og fokus på miljø. Og så kan de forhåpentligvis dra AP litt til venstre i et regjeringssamarbeid 😉 Anonymkode: 4e2c9...13b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #31 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): SV. Er ikke enig med dem i alt, men ønsker bedre fordelingspolitikk og fokus på miljø. Og så kan de forhåpentligvis dra AP litt til venstre i et regjeringssamarbeid 😉 Anonymkode: 4e2c9...13b Samme her! Anonymkode: b6d1e...4e8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #32 Skrevet 17. april 2021 Jeg svarte at jeg vurderte V lenger oppe her, og bortsett fra endringene de vil innføre i skolen er jeg enig i mye av politikken deres. Men jeg vil også ha et regjeringsskifte, så da bør jeg ikke stemme på dem uansett. Det var mye enklere da man valgte mellom Gro og Kåre, og de andre partiene var mer vaktbikkjer og «nudgere». Anonymkode: a0b25...22d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #33 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg svarte at jeg vurderte V lenger oppe her, og bortsett fra endringene de vil innføre i skolen er jeg enig i mye av politikken deres. Men jeg vil også ha et regjeringsskifte, så da bør jeg ikke stemme på dem uansett. Det var mye enklere da man valgte mellom Gro og Kåre, og de andre partiene var mer vaktbikkjer og «nudgere». Anonymkode: a0b25...22d V var et bra parti lenge, men jeg ble så skuffet når de regelrett solgte sjela si for å få komme i regjering. Jeg har flere venner som i årevis var aktive medlemmer i partiet, som har endt opp med å melde seg ut å velge annnet parti. Anonymkode: 82326...c31
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #34 Skrevet 17. april 2021 18 hours ago, Anonym bruker said: Valg til høsten. Jeg er for første gang skikkelig usikker. Hva skal du stemme og hva er årsaken til at du stemmer som du gjør? Anonymkode: 413c8...a02 Høyre, eller SP , ikke helt bestemt meg,men ikke intressert i en rød regering i alle fall, og som jeg forstår blir det grønt hvis sp vinner Anonymkode: bc1a5...ddb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #35 Skrevet 17. april 2021 Jeg har vært aktiv i Venstre i mange år. Er nå utmeldt. Pga hvordan se framsto i regjering, og samarbeidet med FrP. Vurderer hva jeg skal stemme til høsten. Står mellom Sv og partiet Sentrum. Anonymkode: fd111...6e1
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #36 Skrevet 17. april 2021 Aldri vært så usikker noen gang. Høyre er uaktuelt, de skal være et parti for næringslivet, men under pandemien var det tydelig bare for de store fiskene innen næringsliv. Høie synes jeg har gjort en anstendig innsats, Erna virker bare drittlei. Sp er uaktuelt, kan ikke ha en statsminister med hang up på lensmannen og som møter fagpersoner med grunnlag i vitenskap med «jeg føler» Ap har jeg sett på som beste alternativ av de tre, men etter landsmøtet nå er jeg mer usikker. Dessuten sliter jeg med å vite hva de egentlig står for. Da blir det ett lite parti da... Det innebærer en av de tre over. Så kanskje rødt, så har vi i hvert fall Moxnes som kan rasle litt med mistillit når de tråkker over grensa. Sv er nok den som treffer flest av de sakene jeg står for. Blir nok en av de. Anonymkode: 73a82...a53
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #37 Skrevet 17. april 2021 Vekk fra Erna i alle fall. Kunne skrevet opp og i mente, men orker ikke fra telefon. Tipper det blir AP eller SV. Anonymkode: 24559...19d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #38 Skrevet 17. april 2021 Stemmer rødt. Fordi AP har høyre og venstre side og derfor ikke klarer å mene en ting om noe som helst. Fordi AP holder for lenge på stjernene sine uansett hva de gjør. Gjentatte verve skandaler i AP viser at dette ikke er et parti som lærer av sine feil. Fordi AP minner mer og mer om Høyre. Fordi SV har Audun Lysbakken som ble avslørt på at offentligemidler til sport gikk til sv allierte uten ordentlig utlysning om søknad. Og måtte gå av som minister omentrent samtidig med at han ble forfremmet til sv leder. Stemte SV frem til da. Fordi SP stemte nei til pensjon fra første krone og NIPT. Fordi det aldri kunne falt meg inn å stemme på borgerlig side. Anonymkode: e8eb5...9e8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #39 Skrevet 17. april 2021 https://www.tv2.no/a/13405471/ Link til Lysbakken greia. Husker ikke helt tidsaspektet, men føltes som han ble forfremmet til partileder samme uka som han måtte gå av. Frem til da stemte jeg alltid Av, men mistet troen på de da. Så stemte jeg SP helt til SP stemte nei til pensjon fra første krone. Så nå bør rødt oppføre seg så jeg ikke blir fri for parti og stemme på. Anonymkode: e8eb5...9e8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2021 #40 Skrevet 17. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Aldri vært så usikker noen gang. Høyre er uaktuelt, de skal være et parti for næringslivet, men under pandemien var det tydelig bare for de store fiskene innen næringsliv. Høie synes jeg har gjort en anstendig innsats, Erna virker bare drittlei. Sp er uaktuelt, kan ikke ha en statsminister med hang up på lensmannen og som møter fagpersoner med grunnlag i vitenskap med «jeg føler» Ap har jeg sett på som beste alternativ av de tre, men etter landsmøtet nå er jeg mer usikker. Dessuten sliter jeg med å vite hva de egentlig står for. Da blir det ett lite parti da... Det innebærer en av de tre over. Så kanskje rødt, så har vi i hvert fall Moxnes som kan rasle litt med mistillit når de tråkker over grensa. Sv er nok den som treffer flest av de sakene jeg står for. Blir nok en av de. Anonymkode: 73a82...a53 Jeg synes også Erna ser drittlei ut (og det skjønner jeg godt, hun må være dødssliten!). Faktisk har jeg i mitt stille sinn spekulert litt på om fadesen med for mange gjester ble gjort med vilje for å miste velgere og unngå ny regjeringsperiode. Hun virker da ellers litt for smart til å begå en slik blunder. Jeg stemmer forøvrig ikke blått selv. Anonymkode: c3cf8...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå