Anonym bruker Skrevet 10. april 2021 #26 Skrevet 10. april 2021 Har fem og det holder 😂 Lette svangerskap og fødsler. Alltid kost meg som gravid. Yngste er 11 år og nattevåk frister ikke. Nyter at de begynner å bli store! Anonymkode: b59a5...f20
Anonym bruker Skrevet 10. april 2021 #27 Skrevet 10. april 2021 Vi har 4 barn fra 2-10 år, og er ferdige nå. Da vi bestemte oss for å prøve på nr 4, visste jeg at det kom til å bli siste. Så sånn sett har jeg følt meg ferdig etter at fjerdemann kom. Samtidig så er jeg veldig glad i små babyer, og må innrømme at det er litt vemodig å aldri skulle gå gravid, føde, ha en liten baby igjen osv. Fornuften derimot vet veldig godt at det er nok å skulle følge opp de fire vi har, i tillegg til jobb, fritidsaktiviteter, og gjerne litt reising etc etterhvert også. Så vi er fint ferdige:-) Anonymkode: 2010a...d5e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2021 #28 Skrevet 10. april 2021 Fire, og fire er passe. Har ikke alder, helse, plass eller økonomi til flere. Hadde disse tingene vært til stede, kunne det kanskje blitt en til, men det blir det altså ikke. Følte meg ikke ferdig etter noen av de tre første, men etter siste tenker jeg tidvis at det etter hvert skal bli godt å sove en hel natt igjen (yngste er baby). Er leit å aldri mer skulle gå gravid eller få en baby igjen, men nå er det tid for å fokusere på de vi har og ikke en ny baby. Har to tenåringer og to små. Anonymkode: 76e9d...b9c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2021 #29 Skrevet 10. april 2021 to. kjente etter om jeg orket mer nattevåk. får barn som ikke sover og mann som sover for godt... det ble med 2. innen jeg glemte hvor slitsomt det var hadde jeg blitt 40 og siste 6 år og dermed vil jeg ikke ha flere siden et av målene for mitt liv var ikke barn etter 40. nå er de tenåringer og jeg stortrives med 2. kunne godt hatt tre men da måtte vi begynt før da jeg var yngre. ikke aktuelt etter den siste natterangleren... Anonymkode: 7a550...fa3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2021 #30 Skrevet 10. april 2021 Har to barn og er fornøyd med to. Et sted inni meg skulle jeg noen ganger gjerne hatt en liten gjeng med 3-4 barn og av og til kjenner jeg på en litt vemodig følelse for hvor fort tiden går. Siste gang med små barn i huset osv. Men samtidig så vet jeg at på så mange måter (plass, økonomi, kapasitet til å følge opp, energi) så er det nok med to barn. Det ene barnet har en del utfordringer og krever mye ekstra, så jeg innser at to er perfekt for oss. Anonymkode: a2f9b...067
Anonym bruker Skrevet 11. april 2021 #31 Skrevet 11. april 2021 On 4/9/2021 at 6:35 PM, Anonym bruker said: Hvor mange barn har dere? Hvordan visste dere at dere var ferdige med å få flere barn? Er det noen her med eldre barn som angret på at de ikke fikk flere? Hva synes dere er passelig for dere? Anonymkode: 29a5a...a74 Har 1 og veldig glad for det Han har halvsøsken hos faren, så tenker at jeg ikke trenger og gi han flere halvsøsken Anonymkode: c1e0b...955
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #32 Skrevet 12. april 2021 Ville ha 3, men stoppet på to. Av fornuftige og praktiske årsaker. Anonymkode: 6e977...c34
Anonym bruker Skrevet 12. april 2021 #33 Skrevet 12. april 2021 Har 4 ,føler meg ikkje ferdig så håper vi får nr 5 💙 Anonymkode: f4908...f99
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #34 Skrevet 13. april 2021 Har 3 barn, skulle egentlig ikke ha fler etter minste. Så ble vi fosterhjem for to barn i tillegg. Mannen er helt ferdig nå, han har voksne barn fra før også. jeg kjenner veldig på at jeg skulle opplevd et svangerskap til, men sånn blir det ikke. Anonymkode: 35a33...068
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #35 Skrevet 13. april 2021 Vi har tre barn, og vurderte i noen år å få nr fire. Først ville ikke mannen, da han ombestemte seg, hadde jeg slått meg til ro med å ha tre. Nå er yngste 13, og vi er «gamle», så det blir ikke flere. Er besøkshjem for en 4-åring, og tett engasjert i idrettslaget, så får være der for mange andre barn enn mine egne. Det føles bra. Hender jeg tenker at jeg gjerne skulle hatt det fjerde barnet, men samtidig ser jeg at det krever mye å følge opp tre tenåringer også. Fra 2 til 12 år synes jeg var relativt enkelt, jo eldre barna blir, desto større synes jeg oppgaven som mamma er. Får satse på en fin flokk med barnebarn etter hvert, og skumme fløten i omsorgsoppgavene i samvær med dem. Anonymkode: cda63...ce5
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #36 Skrevet 13. april 2021 Sammenslått familie med totalt 6 barn under 14 år. Veldig fin dynamikk i flokken vår. 🥰 Sistemann felles kom i fjor og satte siste spikeren hos oss. 🤩 Anonymkode: ae536...db7
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #37 Skrevet 13. april 2021 Har 3, der ene er fosterbarn. En herlig liten gjeng. 😍 Anonymkode: 06d3c...935
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #38 Skrevet 13. april 2021 Jeg var egentlig ferdig etter første. Så fikk jeg ny samboer som hadde lyst på barn, jeg sa fortsatt nei. Men så ble jeg jaggu gravid likevel. Steriliserte meg samtidig som jeg fikk siste, så jeg slipper flere slike overraskelser! Yngste er blitt 9 år nå, jeg har aldri savnet flere barn!! Men er glad jeg fikk nr to også da 😊 Anonymkode: cfd6a...da6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2021 #39 Skrevet 14. april 2021 Har fire barn under fire år. Yngste er tvillinger. Tvillingene og eldstemann er blitt til på prevensjon mens lillemor i midten var eneste som var nogenlunde planlagt. Var egentlig helt ferdig etter nummer to og var ikke veldig entusiastisk da jeg tisset på pinnen, enda mindre da jeg fikk vite at det var to... men glad og takknemlig for alle barna nå. Men helt ferdig nå! Anonymkode: 54345...1ae
Anonym bruker Skrevet 14. april 2021 #40 Skrevet 14. april 2021 Anonym bruker skrev (På 9.4.2021 den 18.35): Hvor mange barn har dere? Hvordan visste dere at dere var ferdige med å få flere barn? Er det noen her med eldre barn som angret på at de ikke fikk flere? Hva synes dere er passelig for dere? Anonymkode: 29a5a...a74 Jeg har tre. Vet jeg er ferdig med barn fordi jeg er alene med mine å kjenner at jeg virkelig ikke orker flere. Tanken på å skulle starte på nytt med baby får meg nesten til å kaste opp. Anonymkode: da1e8...f96
Anonym bruker Skrevet 14. april 2021 #41 Skrevet 14. april 2021 Har 3, to tette og et bra opperom mellom nr 2 og 3. Var egentlig ferdig etter nr 2,men så kom lysten på en til, og dermed var det gjort. Veldig glad for de vi har, aldri vært aktuelt med flere. Anonymkode: a9ed4...159
Anonym bruker Skrevet 14. april 2021 #42 Skrevet 14. april 2021 Jeg har bare en. Prøvde å lage flere, men har ikke lett for å bli gravid, samt har mistet to ganger. Ble skilt og har nå etter noen år ny kjæreste. Vi har vært sammen i snart tre år og bruker ikke prevensjon. Vi prøver ikke aktivt, men tenker at skjer det så skjer det. Spennende. Anonymkode: 211df...c2e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2021 #43 Skrevet 14. april 2021 Har fire barn med fire forskjellige fedre... Nå holder det. Nå er jeg singel igjen, og har aldri tid for meg selv da det alltid er en eller flere unger her. Blir nok lenge til jeg får tid til menn igjen. Anonymkode: f609e...a3d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2021 #44 Skrevet 14. april 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Har fire barn med fire forskjellige fedre... Nå holder det. Nå er jeg singel igjen, og har aldri tid for meg selv da det alltid er en eller flere unger her. Blir nok lenge til jeg får tid til menn igjen. Anonymkode: f609e...a3d Eg har fire barn med ein mann, og vi har alltid fire barn her. Så lite tid for meg sjølv eg òg 😆😆. Har av og til tenkt at det hadde vore lurt å hatt ein far til til alle desse, vi er liksom underbemanna på dagleg basis. Anonymkode: def80...966
Anonym bruker Skrevet 14. april 2021 #45 Skrevet 14. april 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Eg har fire barn med ein mann, og vi har alltid fire barn her. Så lite tid for meg sjølv eg òg 😆😆. Har av og til tenkt at det hadde vore lurt å hatt ein far til til alle desse, vi er liksom underbemanna på dagleg basis. Anonymkode: def80...966 Er ikke det samme. Anonymkode: f609e...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå