Nyttårs barn Skrevet 9. april 2021 Forfatter #26 Skrevet 9. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor i landet var dette? Anonymkode: 44485...59a Bærum
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #27 Skrevet 9. april 2021 Her er det ikke vanlig med russebusser. Feiringen er, på godt og vondt, ganske lik den jeg hadde midt på 90-tallet. Istedenfor å avskaffe feiringen får dere som sliter med ekskludering, millionbeløp på busser etc. aktivt forsøke å bekjempe dette. Anonymkode: c5aa2...f83
Iiiiik Skrevet 9. april 2021 #28 Skrevet 9. april 2021 Nyttårs barn skrev (8 timer siden): Ja det gjorde det nok, men det var ikke like mye rangering tror jeg. I min klasse på musikklinja var alle som ville feire russ sammen. Noen tok den mer ut i russetida enn andre, men vi var ilag og alle fikk være med på lik linje. Er du sikker på at alle dine klassekamerater vil si det samme? Jeg tenkte også at alle som ville var inkludert da jeg var russ, men når jeg tenker tilbake nå var det kanskje en grunn til at noen "ikke ville" være med.
Nyttårs barn Skrevet 9. april 2021 Forfatter #29 Skrevet 9. april 2021 Iiiiik skrev (11 minutter siden): Er du sikker på at alle dine klassekamerater vil si det samme? Jeg tenkte også at alle som ville var inkludert da jeg var russ, men når jeg tenker tilbake nå var det kanskje en grunn til at noen "ikke ville" være med. Det er jo vanskelig å si hvorfor noen ikke ønsker å feire russ, kanskje de ikke gadd, ikke ville ta seg råd(vi var det du kaller vandreruss i dag) ikke var med i samme sosiale gjeng eller hadde andre ting å bedrive. Det var ihvertfall ingen som åpenbart ble ekskludert men det var en god del som "hevet seg over" russefeiringen, det var og noen som var et og to år eldre og kanskje syntes det var litt barnslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå