Gå til innhold

Verdens hyggeligste kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Takk for kloke ord, er enig. Er jo noe jeg har tenkt mye på. Kommer til å prate litt mer med mannen min om dette. Samtidig kjenner jeg jo som nevnt ikke min kollega så veldig godt iom at jeg er fersk i jobben. Ingen andre kolleger har sagt noe om henne heller, det virker på meg som alle har en god tone her på jobb. Om vi har sex, vil jeg forsikre meg om at det ikke vil gå utover vennskap på privaten eller på jobb, og at dette vil bli mellom oss... Hun er intelligent, sjarmerende, flott og hyggelig, men tror ikke jeg får følelser for henne på den måten. Det er min mann jeg vil være med. 

Anonymkode: cf010...76f

Jeg ville vært veldig skeptisk, om jeg var deg. Spesielt siden dette har gått så fort etter du begynte i denne jobben. Det er veldig uprofesjonelt av henne å sjekke opp en ny ansatt på så kort tid. Jeg synes det også blir lite respektfullt, fordi hun tråkker over en del intimsoner som ikke er naturlig å tråkke over i en kollegial relasjon. Det er nesten så jeg stiller litt spørsmål om hun har utnyttet det at du har vært ny og det derfor har vært vanskeligere for deg å si ned, i frykt for å lage bråk i ny jobb.

En seksuell relasjon vil alltid endre et vennskap og en kollegial relasjon, sånn er det bare. Og selv om du kanskje har kontroll på deg selv og du og din mann kanskje er trygge nok på hverandre, så kan dere aldri være sikker på hennes hensikter. Hva om f.eks. du finner ut at dette ikke var noe for deg, og hun er forelsket og nekter å gi slipp på deg? Plutselig kan du stå i en situasjon på jobb som kan følge deg negativt videre i arbeidslivet, pga. falske beskyldninger eller trusler. Du kan stole på deg selv. Men du kan ikke vite om du kan stole på en person som du allerede vet har tråkket over grensene for det profesjonelle. Og det er du som mer enn noen annen bærer risikoen her, fordi du er sist ansatt.

Vurder om det er verdt å ta risikoen...

Anonymkode: 115e6...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg ville vært veldig skeptisk, om jeg var deg. Spesielt siden dette har gått så fort etter du begynte i denne jobben. Det er veldig uprofesjonelt av henne å sjekke opp en ny ansatt på så kort tid. Jeg synes det også blir lite respektfullt, fordi hun tråkker over en del intimsoner som ikke er naturlig å tråkke over i en kollegial relasjon. Det er nesten så jeg stiller litt spørsmål om hun har utnyttet det at du har vært ny og det derfor har vært vanskeligere for deg å si ned, i frykt for å lage bråk i ny jobb.

Som nevnt tidligere har jeg ikke hatt noe imot hennes måte å være på. Hadde klart sagt ifra om det var noe jeg ikke likte... 

En seksuell relasjon vil alltid endre et vennskap og en kollegial relasjon, sånn er det bare. Og selv om du kanskje har kontroll på deg selv og du og din mann kanskje er trygge nok på hverandre, så kan dere aldri være sikker på hennes hensikter. Hva om f.eks. du finner ut at dette ikke var noe for deg, og hun er forelsket og nekter å gi slipp på deg? Plutselig kan du stå i en situasjon på jobb som kan følge deg negativt videre i arbeidslivet, pga. falske beskyldninger eller trusler. Du kan stole på deg selv. Men du kan ikke vite om du kan stole på en person som du allerede vet har tråkket over grensene for det profesjonelle. Og det er du som mer enn noen annen bærer risikoen her, fordi du er sist ansatt.

Vurder om det er verdt å ta risikoen...

Detter derimot er jeg mer usikker på. Jeg tenker mye på akkurat dette. Takk for at du skriver dette til meg. Jeg må tenke meg godt om her. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Så kom dagen derpå da... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Så kom dagen derpå da... 

?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

?

Vi hadde vin i går...

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Vi hadde vin i går...

Jaja, jeg har ikke tenkt å dra ordene ut av deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Vi hadde vin i går...

Og dere hadde sex bla bla bla

Anonymkode: 606c6...a1a

Skrevet

Ha skjedde?

Anonymkode: c97c9...782

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi hadde vin i går...

Tenk om du hadde klart å gjøre deg like kostbar på jobb som du forsøker å gjøre deg her?

Skrevet
Banderas skrev (15 minutter siden):

Tenk om du hadde klart å gjøre deg like kostbar på jobb som du forsøker å gjøre deg her?

Ser den, men har kun fått ett seriøst spørsmål. 

Ha skjedde?

Anonymkode: c97c9...782

Det skjedde jo noe, men jeg stoppet før det gikk for langt...

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ser den, men har kun fått ett seriøst spørsmål. 

Det skjedde jo noe, men jeg stoppet før det gikk for langt...

Så bra!

Neste gang trenger du ikke oppdatere tråden om det ikke er for å si noe. 

Anonymkode: a493c...4f8

Skrevet
Banderas skrev (14 timer siden):

😄 Dette.

Anonymkode: 81d8b...5ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så bra!

Neste gang trenger du ikke oppdatere tråden om det ikke er for å si noe. 

Det blir mer for å si det slik... Men valgte å ta det rolig... 

Skrevet

Det er heller ingen som har spurt i detalj hva som skjedde heller... 

Skrevet

Hva skjedde? I detalj? 

Anonymkode: 3d6b2...b29

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva skjedde? I detalj? 

Anonymkode: 3d6b2...b29

Seriøst? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Seriøst? 

Er det ikke det spørsmålet du ville ha altså?

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Er det ikke det spørsmålet du ville ha altså?

Jo, på et vis, hadde inntrykk at enkelte ville vite hva som skjedde... Vi kysset, vi tok litt på hverandre. Jeg sa at jeg måtte begynne litt forsiktig så lenge dette er nytt for meg. Dette var sent, rett før min mann kom å hentet meg. Hun begynte å kneppe opp buksen min da jeg ba henne pent om å la det være. Det respekterte hun.... Det rare er at jeg angrer i dag, skulle bare latt henne fortsette. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Jo, på et vis, hadde inntrykk at enkelte ville vite hva som skjedde... Vi kysset, vi tok litt på hverandre. Jeg sa at jeg måtte begynne litt forsiktig så lenge dette er nytt for meg. Dette var sent, rett før min mann kom å hentet meg. Hun begynte å kneppe opp buksen min da jeg ba henne pent om å la det være. Det respekterte hun.... Det rare er at jeg angrer i dag, skulle bare latt henne fortsette. 

Dette ble bare flaut🙄

Det er jo ingen som bryr seg, du trekker jo nærmest spørsmålet ut av folk 😂

for et tåpelig menneske. 

Anonymkode: ed393...e7d

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jeg tror du bare ønsker oppmerksomhet, både her og på jobb og ellers. Hvis ikke ville du oppdatert på en normal måte.

Til tross for at du VET det er lite smart å innlede et slikt forhold til en kollega når du er så nyansatt, så velger du å gjøre det.

Nå vil du ha masse oppmerksomhet fra forumet ved at du bare forteller litt etter litt, vil at folk skal grave og spørre, mens du bare porsjonerer litt og litt av det som har skjedd, for å dra det ut. Merkelig oppmerksomhetssøken, og du gjør det på en måte som minner om veldig dårlig kiosklitteratur.

Håper du ikke trenger den jobben altfor mye.

Skrevet

Synes jeg klarer meg ganske greit. Å så bryr jeg meg ikke om nedsettende kommentarer heller... Jeg svarer bare enkelt og greit på de seriøse spørsmålene... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Synes jeg klarer meg ganske greit. Å så bryr jeg meg ikke om nedsettende kommentarer heller... Jeg svarer bare enkelt og greit på de seriøse spørsmålene... 

🤣

Skrevet

Hvor langt gikk det da? Ble hun fornærmet da du avsluttet?

Anonymkode: 9ad79...2cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hehe, nei. Du fremstiller deg selv som ganske patetisk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvor langt gikk det da? Ble hun fornærmet da du avsluttet?

Anonymkode: 9ad79...2cc

Har skrevet det lenger oppe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...