Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Vi er begge gift, har barn og er på samme alder (46) Jeg begynte i jobben rett etter nyttår og har fått en god venninne i henne jeg vil fortelle om. Hun er veldig hyggelig med meg. Men hun er veldig til å ta på meg, på armen, på skulderen, og til og med på låret. Hun gjør kun det når vi er alene på kontoret. I dag så kjente hun på håret mitt og fortalte hvor fint det var. Hun setter seg alltid helt inntil meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke disse signalene, for dette er helt uvanlig for meg. Men det rare er at jeg ikke har noe i mot det. Jeg blir alltid glad når hun kommer inn. Nå har hun spurt om jeg vil komme over en helg å drikke litt vin, bare oss to. Jeg vet hvordan dette ser ut, runketråd og bla bla. Men det jeg egentlig lurer på er hvordan jeg skal tolke signalene hennes? Hun er altså veldig til å ta på meg, gi meg fine tilbakemeldinger på det meste uansett om det er jobb eller utseende... Anonymkode: cf010...76f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Vi er begge gift, har barn og er på samme alder (46) Jeg begynte i jobben rett etter nyttår og har fått en god venninne i henne jeg vil fortelle om. Hun er veldig hyggelig med meg. Men hun er veldig til å ta på meg, på armen, på skulderen, og til og med på låret. Hun gjør kun det når vi er alene på kontoret. I dag så kjente hun på håret mitt og fortalte hvor fint det var. Hun setter seg alltid helt inntil meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke disse signalene, for dette er helt uvanlig for meg. Men det rare er at jeg ikke har noe i mot det. Jeg blir alltid glad når hun kommer inn. Nå har hun spurt om jeg vil komme over en helg å drikke litt vin, bare oss to. Jeg vet hvordan dette ser ut, runketråd og bla bla. Men det jeg egentlig lurer på er hvordan jeg skal tolke signalene hennes? Hun er altså veldig til å ta på meg, gi meg fine tilbakemeldinger på det meste uansett om det er jobb eller utseende... Anonymkode: cf010...76f Vi kan ikke vite hvordan du skal tolke signalene hennes, vi er ikke der. Noen er veldig til å ta på andre, andre sliter med å håndhilse. Utenom pandemien altså. Å være så nærgående nå under pandemien, når dere begge har familie også, er veldig spesielt. Dere har nærkontakter i hjemmet, dere er derfor ikke alene. Det er mange som betaler en høy pris for tiltakene som er satt inn nå, og å være så ignorant mot dem som din kollega er, er veldig arrogant og hensynsløst.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Dra og drikk litt vin med henne da så ser du jo fort hva hun vil😇 Anonymkode: 4d877...1e6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dra og drikk litt vin med henne da så ser du jo fort hva hun vil😇 Anonymkode: 4d877...1e6 Ja, det kommer jeg til å gjøre😊 Anonymkode: cf010...76f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Jeg har en venninne som alltid står litt for nært. En gang satte hun seg så nært meg at hun satte seg oppå det ene låret mitt. Hun er ikke interessert i meg, hun vil bare være nær de hun liker. Tror det er sånn hun viser at vi er venninner. Du må bare si fra hvis du synes det er ubehagelig. "Oj, nå sitter vi veldig nært, husk corona", bruker jeg å si, også ler vi litt. Anonymkode: 331e2...f71
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg har en venninne som alltid står litt for nært. En gang satte hun seg så nært meg at hun satte seg oppå det ene låret mitt. Hun er ikke interessert i meg, hun vil bare være nær de hun liker. Tror det er sånn hun viser at vi er venninner. Du må bare si fra hvis du synes det er ubehagelig. "Oj, nå sitter vi veldig nært, husk corona", bruker jeg å si, også ler vi litt. Anonymkode: 331e2...f71 Hun tar deg vel ikke på låret eller kjenner på håret ditt? Jeg har faktisk ingenting i mot at hun gjør det... Korona eller ikke.... Har aldri vært interessert i kvinner før, men liker faktisk at er slik mot meg. Anonymkode: cf010...76f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Du er ny i jobben og er i ferd med å innlede et eller annet med en kollega? Korona og utroskap til side - det er jo uansett særdeles diotisk. Anonymkode: 81d8b...5ae
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 Slik du forklarer det virker det som om dere flørter med hverandre. Selv for de som er veldig kroppslig av seg og lett tar på andre uten å mene noe mer med det greier å holde seg fra å gjøre det nå under koronaen. At din kollega ikke gjør det og ber deg på vinkveld bare dere to, etter å ha holdt på slik med deg over tid, det tenker jeg er innledningen på et forhold. Lever du i et åpent forhold? Anonymkode: 115e6...47e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hun tar deg vel ikke på låret eller kjenner på håret ditt? Jeg har faktisk ingenting i mot at hun gjør det... Korona eller ikke.... Har aldri vært interessert i kvinner før, men liker faktisk at er slik mot meg. Anonymkode: cf010...76f Hvis du liker det, hva er problemet? Anonymkode: 331e2...f71
Hengebukksvinet Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Er dette verdt å ødelegge familien for? I så fall er det jo bare å kjøre på!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 Herlighet for noen rare kommentarer For det første: noen er mer "ta-på" mennesker uten at det må bety flørting og interesse for den andre personen, det samme gjelder å sitte nær noen. For det andre: er hun utenlandsk? Min venninne fra Serbia er også slik. Det kan bli for nært for min del, men da sier jeg bare at jeg er en person som trenger litt avstand. Vennligst gi meg mer "space/rom". Da ler venninnen min og flytter seg litt. For det tredje: dere andre A4 mennesker som følger regler til punkt og prikke, skjerp dere. Vi har holdt på i ett år, ingen av tiltakene har hjulpet noe særlig. Ja, corona smitter lett, men er slett ikke så dødelig for de fleste. Flere mennesker dør av kreft enn dette! Det sier litt! Anonymkode: a4c28...440
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Slik du forklarer det virker det som om dere flørter med hverandre. Selv for de som er veldig kroppslig av seg og lett tar på andre uten å mene noe mer med det greier å holde seg fra å gjøre det nå under koronaen. At din kollega ikke gjør det og ber deg på vinkveld bare dere to, etter å ha holdt på slik med deg over tid, det tenker jeg er innledningen på et forhold. Lever du i et åpent forhold? Anonymkode: 115e6...47e Nei, jeg lever absolutt ikke i et åpent forhold. Som sagt er vi begge gift. Vet ikke helt hva jeg vil. Men jeg kommer aldri til å gå fra mannen min, eller ødelegge ekteskapet. Anonymkode: cf010...76f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Herlighet for noen rare kommentarer For det første: noen er mer "ta-på" mennesker uten at det må bety flørting og interesse for den andre personen, det samme gjelder å sitte nær noen. For det andre: er hun utenlandsk? Min venninne fra Serbia er også slik. Det kan bli for nært for min del, men da sier jeg bare at jeg er en person som trenger litt avstand. Vennligst gi meg mer "space/rom". Da ler venninnen min og flytter seg litt. For det tredje: dere andre A4 mennesker som følger regler til punkt og prikke, skjerp dere. Vi har holdt på i ett år, ingen av tiltakene har hjulpet noe særlig. Ja, corona smitter lett, men er slett ikke så dødelig for de fleste. Flere mennesker dør av kreft enn dette! Det sier litt! Anonymkode: a4c28...440 Nei, hun er norsk. Jeg også. Takk for at du viser litt forståelse. Anonymkode: cf010...76f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 Du liker at hun tar deg på låret og i håret, og du vil gjerne ha en vinkveld med henne..Jeg tipper du vet innerst inne at det er best å sette en stopper for dette allerede nå. Avslutte før det er for sent. Anonymkode: b8636...7b3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Du liker at hun tar deg på låret og i håret, og du vil gjerne ha en vinkveld med henne..Jeg tipper du vet innerst inne at det er best å sette en stopper for dette allerede nå. Avslutte før det er for sent. Anonymkode: b8636...7b3 Ja, du sier noe, men jeg er ikke sikker på om hun har lyst til noe mer. For se hva som skjer, har allerede lovet henne denne vinkvelden. Anonymkode: cf010...76f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja, du sier noe, men jeg er ikke sikker på om hun har lyst til noe mer. For se hva som skjer, har allerede lovet henne denne vinkvelden. Anonymkode: cf010...76f "Får se hva som skjer.." når du allerede leker med ilden..? Hm..Er du åpen om dette med din mann? Tipper nei. Anonymkode: b8636...7b3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): "Får se hva som skjer.." når du allerede leker med ilden..? Hm..Er du åpen om dette med din mann? Tipper nei. Anonymkode: b8636...7b3 Da tipper du feil. Han synes det hele er litt spennende å kaller henne jobbkjæresten min... Anonymkode: cf010...76f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Da tipper du feil. Han synes det hele er litt spennende å kaller henne jobbkjæresten min... Anonymkode: cf010...76f Dere høres litt enkle ut...du har bare jobbet der i tre måneder? Anonymkode: 74298...671
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, jeg lever absolutt ikke i et åpent forhold. Som sagt er vi begge gift. Vet ikke helt hva jeg vil. Men jeg kommer aldri til å gå fra mannen min, eller ødelegge ekteskapet. Anonymkode: cf010...76f Du er allerede så interessert i denne andre damen seksuelt at du ved å gjøre forholdet enda tettere med henne risikerer å ødelegge ekteskapet. Sier du til mannen din at du har lyst til å dra til kollegaen din fordi du ønsker å være alene med henne, at hun skal ta mer på deg, være enda mer intim enn hun er på jobb, mens både hun og du begge blir pussa? Hvis mannen din synes det er ok om du har sex med den andre dama, da er det vel greit. Det at mannen din fleiper om at hun er jobbkjæresten din, det betyr ikke at han innser hvor godt du liker intimitet med den kollegaen. Vet han det? Vet han hvor gira du er på å møte henne alene og være mer intim med henne? Synes han det er ok om du er mer intim med henne? Dette er grenser som du og mannen bør bli enige om før du drar til din kollega. Etterpå kan det være for sent... Anonymkode: 115e6...47e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 Hun har lyst å ligge med deg. Du har lyst å ligge med henne. Du må stille deg to spørsmål: 1) Greier jeg/vi å holde dette for oss selv? 2) Går mannen min fra meg om jeg blir tatt? Er svaret på det første ja og på det andre nei, så ville jeg sagt kjør på. Anonymkode: 9ad79...2cc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #21 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Du er allerede så interessert i denne andre damen seksuelt at du ved å gjøre forholdet enda tettere med henne risikerer å ødelegge ekteskapet. Sier du til mannen din at du har lyst til å dra til kollegaen din fordi du ønsker å være alene med henne, at hun skal ta mer på deg, være enda mer intim enn hun er på jobb, mens både hun og du begge blir pussa? Hvis mannen din synes det er ok om du har sex med den andre dama, da er det vel greit. Det at mannen din fleiper om at hun er jobbkjæresten din, det betyr ikke at han innser hvor godt du liker intimitet med den kollegaen. Vet han det? Vet han hvor gira du er på å møte henne alene og være mer intim med henne? Synes han det er ok om du er mer intim med henne? Dette er grenser som du og mannen bør bli enige om før du drar til din kollega. Etterpå kan det være for sent... Anonymkode: 115e6...47e Han vet alt sammen, ja. Han sier jeg bør dra, men han vil vite hva som skjer. Som sagt, synes han det er spennende. Er ikke dermed sagt at jeg kommer til å ha sex med henne. Vet ikke om hun vil ha det engang heller... Anonymkode: cf010...76f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #22 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Han vet alt sammen, ja. Han sier jeg bør dra, men han vil vite hva som skjer. Som sagt, synes han det er spennende. Er ikke dermed sagt at jeg kommer til å ha sex med henne. Vet ikke om hun vil ha det engang heller... Anonymkode: cf010...76f Har dere avtalt spesifikt hvor grensene hans og dine går? Hvor langt det er ok å gå med en annen partner? Hvis ikke, gjør det før du drar. Som tidligere sagt, etterpå kan det være for sent... Anonymkode: 115e6...47e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #23 Skrevet 7. april 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Har dere avtalt spesifikt hvor grensene hans og dine går? Hvor langt det er ok å gå med en annen partner? Hvis ikke, gjør det før du drar. Som tidligere sagt, etterpå kan det være for sent... Anonymkode: 115e6...47e Vi har pratet om det, ja. Han vet jo hvordan hun er mot meg, han har sagt at hun kanskje vil ha sex med meg. Jeg har spurt han, hva hvis hun vil det? Han har sagt at jeg bare skal kjøre på bare det ikke ødelegger mellom oss. Men han vil vite alt... Egentlig overrasker det meg, mtp at han er ganske ordentlig av seg. Men, for se hva som skjer. Anonymkode: cf010...76f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #24 Skrevet 7. april 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Vi har pratet om det, ja. Han vet jo hvordan hun er mot meg, han har sagt at hun kanskje vil ha sex med meg. Jeg har spurt han, hva hvis hun vil det? Han har sagt at jeg bare skal kjøre på bare det ikke ødelegger mellom oss. Men han vil vite alt... Egentlig overrasker det meg, mtp at han er ganske ordentlig av seg. Men, for se hva som skjer. Anonymkode: cf010...76f Bra dere har avklart disse grensene på forhånd. Bare vær litt oppmerksom på at hva man mener før noe slikt og hva man føler er greit å leve med i etterkant ikke nødvendigvis er det samme, så du bør kjenne både deg selv og han og forholdet deres veldig godt. Selv om han og du synes dette er spennende på forhånd, så er det ikke sikkert det er like lett for ham å takle det hvis du virkelig har sex med kollegaen din. Så er det jo også et spørsmål om du og/eller kollegaen får mer følelser for hverandre - hvordan takle det? Du er i tillegg ny i jobben, har du vurdert hvordan dette kan påvirke forholdet på jobb? Selv hadde jeg ikke tatt sjansen, risikoen for at det skal gå galt, spesielt med jobben, er etter min mening for stor. Hadde det vært en dame du ikke trengte å se daglig og ikke måtte ha et profesjonelt forhold til, så hadde det vært noe annet. Jeg antar at hun har jobbet der mye lenger enn deg, og det gjør også at hun vil ha langt mer velvilje på jobben enn du som er helt fersk. Anonymkode: 115e6...47e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2021 #25 Skrevet 7. april 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Bra dere har avklart disse grensene på forhånd. Bare vær litt oppmerksom på at hva man mener før noe slikt og hva man føler er greit å leve med i etterkant ikke nødvendigvis er det samme, så du bør kjenne både deg selv og han og forholdet deres veldig godt. Selv om han og du synes dette er spennende på forhånd, så er det ikke sikkert det er like lett for ham å takle det hvis du virkelig har sex med kollegaen din. Så er det jo også et spørsmål om du og/eller kollegaen får mer følelser for hverandre - hvordan takle det? Du er i tillegg ny i jobben, har du vurdert hvordan dette kan påvirke forholdet på jobb? Selv hadde jeg ikke tatt sjansen, risikoen for at det skal gå galt, spesielt med jobben, er etter min mening for stor. Hadde det vært en dame du ikke trengte å se daglig og ikke måtte ha et profesjonelt forhold til, så hadde det vært noe annet. Jeg antar at hun har jobbet der mye lenger enn deg, og det gjør også at hun vil ha langt mer velvilje på jobben enn du som er helt fersk. Anonymkode: 115e6...47e Takk for kloke ord, er enig. Er jo noe jeg har tenkt mye på. Kommer til å prate litt mer med mannen min om dette. Samtidig kjenner jeg jo som nevnt ikke min kollega så veldig godt iom at jeg er fersk i jobben. Ingen andre kolleger har sagt noe om henne heller, det virker på meg som alle har en god tone her på jobb. Om vi har sex, vil jeg forsikre meg om at det ikke vil gå utover vennskap på privaten eller på jobb, og at dette vil bli mellom oss... Hun er intelligent, sjarmerende, flott og hyggelig, men tror ikke jeg får følelser for henne på den måten. Det er min mann jeg vil være med. Anonymkode: cf010...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå