Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #26 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (På 6.4.2021 den 15.38): Men altså, du stiller jo krav til mennene du gidder å date. Da kan det jo ikke overraske deg at mennene du dater stiller noen krav tilbake, og at du ikke nødvendigvis når opp? På samme måte som at de færreste når opp til dine «krav»? For eksempel vil jeg gjette at du stiller krav til en manns utdanning, jobb og kanskje til og med lønn, politisk ståsted, fritidsinteresser eller annet. Mens de du dater kanskje har et krav om at kvinnen han skal velge å leve med ikke utstråler «jeg trenger deg egentlig ikke, og du bør føle deg ekstremt heldig om du får meg». Anonymkode: 75491...bce Selvfølgelig stiller jeg også krav til mannen det er jo helt naturlig. Det er heller ikke sånn at jeg forventer at de skal falle pladask for meg. Jeg har ikke stilt noen krav til en manns utdanning. Jeg har datet håndverkere og de som ikke har noe som helst utdanning. Det sier lite om en person mener jeg. De tingene du lister opp der er ikke noe jeg har som krav. Jeg tenker mer at det hadde vært fint om mannen var oppegående, fulgte litt mer i verden og ikke var redd for å reise. Ser heller på kvaliteter som snill, ærlig osv. Lønn og jobb bryr jeg meg ikke om så lenge han trives med det han gjør. Det jeg opplever er at de syns det er litt skremmende at jeg har utdannelse, en god jobb og karriereambisjoner. Det er ikke nødvendigvis kun i datingmarkedet det kan virke skremmende, det er litt sånn på jobb og for noen. Spesielt hvis vi møter konsulenter utenifra. Da får jeg høre "lille vennen min du skjønner du ikke kan gjøre det sånn" osv. JEg sier absolutt ikke at jeg er fantastisk på noen som helst måte, jeg vet jeg har mangler her og der. Men jeg vet også at jeg er en snill, intelligent, selvstendig kvinne. Det bare virker som at jeg må gjøre meg mindre av det jeg er.... Anonymkode: 170e3...b35
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #27 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig stiller jeg også krav til mannen det er jo helt naturlig. Det er heller ikke sånn at jeg forventer at de skal falle pladask for meg. Jeg har ikke stilt noen krav til en manns utdanning. Jeg har datet håndverkere og de som ikke har noe som helst utdanning. Det sier lite om en person mener jeg. De tingene du lister opp der er ikke noe jeg har som krav. Jeg tenker mer at det hadde vært fint om mannen var oppegående, fulgte litt mer i verden og ikke var redd for å reise. Ser heller på kvaliteter som snill, ærlig osv. Lønn og jobb bryr jeg meg ikke om så lenge han trives med det han gjør. Det jeg opplever er at de syns det er litt skremmende at jeg har utdannelse, en god jobb og karriereambisjoner. Det er ikke nødvendigvis kun i datingmarkedet det kan virke skremmende, det er litt sånn på jobb og for noen. Spesielt hvis vi møter konsulenter utenifra. Da får jeg høre "lille vennen min du skjønner du ikke kan gjøre det sånn" osv. JEg sier absolutt ikke at jeg er fantastisk på noen som helst måte, jeg vet jeg har mangler her og der. Men jeg vet også at jeg er en snill, intelligent, selvstendig kvinne. Det bare virker som at jeg må gjøre meg mindre av det jeg er.... Anonymkode: 170e3...b35 Jeg synes ikke du høres spesielt sympatisk ut, kan problemet ligge der? Du setter deg selv høyere enn andre og ser ned på folk. Så klager du på at de ikke liker deg "fordi du så mye bedre"? Jeg har også høy utdannelse, veldig bra stilling og lønn, fikser det meste selv, men har ikke opplevd det du skriver. Men jeg går heller ikke rundt og tror jeg er bedre enn andre pga dette. Jeg kan også fint la mannen slippe til, selv om jeg fint greier ting selv. Han ordner med bil og skifter dekk, for sånt liker han. Jeg trenger jo ikke gjøre alt selv bare fordi jeg får det til? Tror du må gå litt i deg selv, og spørre deg selv om du virkelig er så mye bedre enn andre? Og kanskje slippe folk litt til? Tipper du framstår både arrogant og avvisende, fordi "du greier selv". Anonymkode: accd0...19b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #28 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes ikke du høres spesielt sympatisk ut, kan problemet ligge der? Du setter deg selv høyere enn andre og ser ned på folk. Så klager du på at de ikke liker deg "fordi du så mye bedre"? Jeg har også høy utdannelse, veldig bra stilling og lønn, fikser det meste selv, men har ikke opplevd det du skriver. Men jeg går heller ikke rundt og tror jeg er bedre enn andre pga dette. Jeg kan også fint la mannen slippe til, selv om jeg fint greier ting selv. Han ordner med bil og skifter dekk, for sånt liker han. Jeg trenger jo ikke gjøre alt selv bare fordi jeg får det til? Tror du må gå litt i deg selv, og spørre deg selv om du virkelig er så mye bedre enn andre? Og kanskje slippe folk litt til? Tipper du framstår både arrogant og avvisende, fordi "du greier selv". Anonymkode: accd0...19b Jeg lot også eksene skifte dekk, olje og sånt. Til slutt gadd de likevel ikke for "du er jo så selvstendig, så hvorfor skal jeg gjøre det?" Så de endte opp på sofaen med beina i været mens jeg løp rundt og ordnet ting. Anonymkode: d5f3b...31f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #29 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg lot også eksene skifte dekk, olje og sånt. Til slutt gadd de likevel ikke for "du er jo så selvstendig, så hvorfor skal jeg gjøre det?" Så de endte opp på sofaen med beina i været mens jeg løp rundt og ordnet ting. Anonymkode: d5f3b...31f Men da lot du jo dem bare gjøre det? Man snakker vel sammen? Fordeler oppgaver? Noen menn (og damer) er late, og da prøver de seg jo på å slippe unna. Det må man jo ikke la dem gjøre? Da ender man opp med å være slave hjemme og et dårlig forhold. Kan man ikke snakke med dem så er det jo et dødfødt forhold? Anonymkode: accd0...19b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #30 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Men da lot du jo dem bare gjøre det? Man snakker vel sammen? Fordeler oppgaver? Noen menn (og damer) er late, og da prøver de seg jo på å slippe unna. Det må man jo ikke la dem gjøre? Da ender man opp med å være slave hjemme og et dårlig forhold. Kan man ikke snakke med dem så er det jo et dødfødt forhold? Anonymkode: accd0...19b Jeg gikk inn i et forhold med et voksent menneske. Det er ikke min oppgave å lage arbeidslister og piske mannen til å bidra i det felles hjem. Anonymkode: d5f3b...31f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #31 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg synes ikke du høres spesielt sympatisk ut, kan problemet ligge der? Du setter deg selv høyere enn andre og ser ned på folk. Så klager du på at de ikke liker deg "fordi du så mye bedre"? Jeg har også høy utdannelse, veldig bra stilling og lønn, fikser det meste selv, men har ikke opplevd det du skriver. Men jeg går heller ikke rundt og tror jeg er bedre enn andre pga dette. Jeg kan også fint la mannen slippe til, selv om jeg fint greier ting selv. Han ordner med bil og skifter dekk, for sånt liker han. Jeg trenger jo ikke gjøre alt selv bare fordi jeg får det til? Tror du må gå litt i deg selv, og spørre deg selv om du virkelig er så mye bedre enn andre? Og kanskje slippe folk litt til? Tipper du framstår både arrogant og avvisende, fordi "du greier selv". Anonymkode: accd0...19b Jeg mener jeg absolutt ikke er bedre enn de. Jeg er en som snakker meg selv ned mesteparten av tiden. Det med å fikse ting i hus og hjem fordrer jo at vi har et litt lengre forhold. Bare fordi jeg ikke er som deg på dette området betyr ikke at jeg er arrogant. Det er langt ifra det jeg er. Du har kanskje klart å knekke den koden og det har ikke jeg. Det ar du ikke har opplevd det betyr ikke ingen andre opplever det. Det kommer nok også litt an på hvilke folk man møter og litt hvor i landet man bor. Jeg er mulig for ærlig og rett frem, men ikke ovenfra og ned. Jeg har aldri tatt opp utdannelse på date noensinne. Jeg har blitt spurt hva jeg har tatt og svart på det. Jeg er dog litt i overkant engasjert i jobben min og elsker den så der kan jeg kanskje virke noe «ovenfor» men ikke i relasjon til andre jobber. Anonymkode: 170e3...b35
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #32 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg gikk inn i et forhold med et voksent menneske. Det er ikke min oppgave å lage arbeidslister og piske mannen til å bidra i det felles hjem. Anonymkode: d5f3b...31f Eh, det er jo også ditt ansvar å kommunisere om fordeling av oppgaver. Ofte må nok damene piske litt her ellers legger mannfolk seg på sofaen og lar dama ta det. Ikke alle menn bidrar like frivillig. Merker de at de kam slippe unna prøver de nok på det. Men de fleste oppegående menn tar sin del om man kommuniserer behov og ønsker altså. Anonymkode: accd0...19b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #33 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg mener jeg absolutt ikke er bedre enn de. Jeg er en som snakker meg selv ned mesteparten av tiden. Det med å fikse ting i hus og hjem fordrer jo at vi har et litt lengre forhold. Bare fordi jeg ikke er som deg på dette området betyr ikke at jeg er arrogant. Det er langt ifra det jeg er. Du har kanskje klart å knekke den koden og det har ikke jeg. Det ar du ikke har opplevd det betyr ikke ingen andre opplever det. Det kommer nok også litt an på hvilke folk man møter og litt hvor i landet man bor. Jeg er mulig for ærlig og rett frem, men ikke ovenfra og ned. Jeg har aldri tatt opp utdannelse på date noensinne. Jeg har blitt spurt hva jeg har tatt og svart på det. Jeg er dog litt i overkant engasjert i jobben min og elsker den så der kan jeg kanskje virke noe «ovenfor» men ikke i relasjon til andre jobber. Anonymkode: 170e3...b35 Hvis du snakker deg selv ned, så framstår du jo nettopp slik jeg mente. At du forsøker dra deg ned til deres nivå, og det merker man jo. Det er ikke sjarmerende. Du må tørre å være deg selv, uten selvskryt eller å prøve å gjøre deg dårligere. Hvorfor må du gjøre deg til? Du må jo treffe mye rare menn om det er bare fordi du greier ting selv de trekker seg unna. Eller det er måten du fremstår. Men skjønner jo at du kun er ute etter sympati og støtte i at menn er teite, og ikke er interessert i å ta et blikk på hvordan du fremstår. Anonymkode: accd0...19b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #34 Skrevet 8. april 2021 Hvor finner dere disse taperne...? Tror ikke jeg kjenner noen menn som foretrekker dumme og uselvstendige partnere. Anonymkode: b3819...9d4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #35 Skrevet 8. april 2021 Jeg troe ikke du er for selvstendig. Jeg tror du heller er for opptatt av å nevne at du er selvstendig. Jeg ser ikke poenget med å fortelle en mann man dater «jeg trenger deg EGENTLIG ikke, jeg klarer leg selv og er selvstendig»? Det er jo selvsagt en skikkelig turn-off for dem. Det er nok mer behovet ditt for å fortelle at du er selvstendig heller enn at du er selvstendig som er problemet. Jeg er også veldig selvstendig, men det har aldri falt meg inn å si det til en mann jeg dater. Det finner han ut etterhvert Anonymkode: 04bdc...546
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #36 Skrevet 8. april 2021 Det store flertallet av voksne kvinner i dag er utdannet, i arbeid og klarer seg helt utmerket uten en mann. Det store flertallet av disse kvinnene finner seg en mann å etablere familie med. Å være selvstendig er normalen for kvinner i dag. Kvinner som ikke klarer seg selv er unntakene. Så det er veldig rart om selvstendighet skulle utelukke sjansene for å finne en mann som har lyst til å være sammen med deg. Anonymkode: 75491...bce
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #37 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det store flertallet av voksne kvinner i dag er utdannet, i arbeid og klarer seg helt utmerket uten en mann. Det store flertallet av disse kvinnene finner seg en mann å etablere familie med. Å være selvstendig er normalen for kvinner i dag. Kvinner som ikke klarer seg selv er unntakene. Så det er veldig rart om selvstendighet skulle utelukke sjansene for å finne en mann som har lyst til å være sammen med deg. Anonymkode: 75491...bce Det er svært mange nordmenn, menn som kvinner, som er alene. Statistikken sier at 1 million nordmenn bor alene. Altså, hver femte, og det inkludert barn i alle aldre og gamle mennesker. Veldig mange av disse er single, og andel single og barnløse øker for hvert år. Anonymkode: d5f3b...31f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #38 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg troe ikke du er for selvstendig. Jeg tror du heller er for opptatt av å nevne at du er selvstendig. Jeg ser ikke poenget med å fortelle en mann man dater «jeg trenger deg EGENTLIG ikke, jeg klarer leg selv og er selvstendig»? Det er jo selvsagt en skikkelig turn-off for dem. Det er nok mer behovet ditt for å fortelle at du er selvstendig heller enn at du er selvstendig som er problemet. Jeg er også veldig selvstendig, men det har aldri falt meg inn å si det til en mann jeg dater. Det finner han ut etterhvert Anonymkode: 04bdc...546 Ikke meg du svarer, men jeg har opplevd det samme som HI og andre i tråden. Jeg sier aldri til en mann at jeg er selvstendig. Jeg tar i utgangspunktet at alle oppegående voksne bør være såpass selvstendige at de er i stand til å greie seg alene om de må. Det er imidlertid ikke en motsetning mellom det at man ikke må ha en partner for å overleve og det å ha et sterkt ønske om å ha en å dele livet med, det å ha en å støtte seg på om det er nødvendig, en som gjør livet enda mer innholdsrikt og givende, en som bryr seg, en å bry seg om. Jeg er så selvstendig at jeg ikke trenger si noe om det. Men det er en hel rekke ting jeg aldri kan få som enslig, som jeg kan få i et forhold, og det er ting jeg trenger for å føle at jeg lever et enda mer fullverdig liv. Tosomheten, fellesskapet, nærheten, intimiteten. Det du skriver er jo ikke snakk om å være selvstendig, det er egentlig det å skyve potensielle partnere fra seg bevisst. Enhver som er halvveis oppegående forstår at man risikerer å skyve fra seg en partner hvis man sier "jeg trenger deg ikke". Det ville ikke fått noen til å føle seg ønsket. Så veldig pussig ting å hevde andre sier dette til potensielle partnere, ikke så lite arrogant, egentlig... Anonymkode: 8384b...be8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #39 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ikke meg du svarer, men jeg har opplevd det samme som HI og andre i tråden. Jeg sier aldri til en mann at jeg er selvstendig. Jeg tar i utgangspunktet at alle oppegående voksne bør være såpass selvstendige at de er i stand til å greie seg alene om de må. Det er imidlertid ikke en motsetning mellom det at man ikke må ha en partner for å overleve og det å ha et sterkt ønske om å ha en å dele livet med, det å ha en å støtte seg på om det er nødvendig, en som gjør livet enda mer innholdsrikt og givende, en som bryr seg, en å bry seg om. Jeg er så selvstendig at jeg ikke trenger si noe om det. Men det er en hel rekke ting jeg aldri kan få som enslig, som jeg kan få i et forhold, og det er ting jeg trenger for å føle at jeg lever et enda mer fullverdig liv. Tosomheten, fellesskapet, nærheten, intimiteten. Det du skriver er jo ikke snakk om å være selvstendig, det er egentlig det å skyve potensielle partnere fra seg bevisst. Enhver som er halvveis oppegående forstår at man risikerer å skyve fra seg en partner hvis man sier "jeg trenger deg ikke". Det ville ikke fått noen til å føle seg ønsket. Så veldig pussig ting å hevde andre sier dette til potensielle partnere, ikke så lite arrogant, egentlig... Anonymkode: 8384b...be8 Mange sier det uten å si det Anonymkode: 04bdc...546
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #40 Skrevet 8. april 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Mange sier det uten å si det Anonymkode: 04bdc...546 Åja, du er en av dem... som bare vet hva alle andre gjør feil, selv de du ikke kjenner Jeg er uenig med deg. Av alle jeg kjenner som er eller har vært singel som voksen vet jeg bare om ei som "sier det ute å si det". Hun har imidlertid stor selvinnsikt, hun vet hvorfor hun gjør det, at det er en form for selvbeskyttelse. Men selv hun slutter når hun møter en som hun virkelig liker. Så mitt inntrykk er at det ikke er "mange" som "sier det uten å si det". Hvordan mener du at du kan vite hva HI sier eller gjør? Ikke noe av det hun har skrevet tyder på at hun gjør det du påstår hun gjør... Anonymkode: 8384b...be8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #41 Skrevet 9. april 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Åja, du er en av dem... som bare vet hva alle andre gjør feil, selv de du ikke kjenner Jeg er uenig med deg. Av alle jeg kjenner som er eller har vært singel som voksen vet jeg bare om ei som "sier det ute å si det". Hun har imidlertid stor selvinnsikt, hun vet hvorfor hun gjør det, at det er en form for selvbeskyttelse. Men selv hun slutter når hun møter en som hun virkelig liker. Så mitt inntrykk er at det ikke er "mange" som "sier det uten å si det". Hvordan mener du at du kan vite hva HI sier eller gjør? Ikke noe av det hun har skrevet tyder på at hun gjør det du påstår hun gjør... Anonymkode: 8384b...be8 Akkurat som du vet at jeg er «en av dem» ut fra to innlegg? Du må gjerne være uenig, men sannheten er ofte at mange påpeker ting uten å tenke over det. Hvis man på en date forteller om selvstendigheten sin, så blir det turn-off. Se på det første innlegget til HI. Vin forteller åpent om hvor mye hun gjør for andre. Hvordan hun kar kontrollen og styringen i vennegjengen. Hvordan hun har høyere utdanning og tjener mer enn alle andre der hun bor. Sier hun dette i en post her, så er det ikke helt usannsynlig at hun direkte eller indirekte forteller dette på en date. Så kommer man til det punktet at en mann følte seg «truet» av at hun også likte å lage mat og gå turer. Ingen menn føler seg truet av felles interesser. Men det er fryktelig kjedelig å fortelle om noe man liker, og så får man høre «det liker jeg også». Kommunikasjon er ikke alltid å hinte til at man er like. Hvis du leser HI en gang til, så kommer det godt frem at hun mener seg bedre enn de aller fleste, og at hun mer enn gjerne forteller om det. Det er turn-off Anonymkode: 04bdc...546
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #42 Skrevet 9. april 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Akkurat som du vet at jeg er «en av dem» ut fra to innlegg? Du må gjerne være uenig, men sannheten er ofte at mange påpeker ting uten å tenke over det. Hvis man på en date forteller om selvstendigheten sin, så blir det turn-off. Se på det første innlegget til HI. Vin forteller åpent om hvor mye hun gjør for andre. Hvordan hun kar kontrollen og styringen i vennegjengen. Hvordan hun har høyere utdanning og tjener mer enn alle andre der hun bor. Sier hun dette i en post her, så er det ikke helt usannsynlig at hun direkte eller indirekte forteller dette på en date. Så kommer man til det punktet at en mann følte seg «truet» av at hun også likte å lage mat og gå turer. Ingen menn føler seg truet av felles interesser. Men det er fryktelig kjedelig å fortelle om noe man liker, og så får man høre «det liker jeg også». Kommunikasjon er ikke alltid å hinte til at man er like. Hvis du leser HI en gang til, så kommer det godt frem at hun mener seg bedre enn de aller fleste, og at hun mer enn gjerne forteller om det. Det er turn-off Anonymkode: 04bdc...546 Da misforstår du meg helt bevisst. Jeg sier heller ikke at jeg er så selvstendig at jeg ikke trenger det på noen soM helst måte. Det kan godt være at jeg har møtt feil person og det har nok noe med at jeg sliter litt med mannlige relasjoner. Innlegget var inne ment for å fremkalle sympati i det hele tatt. hun du svarer må jeg si er mye flinkere til å ordlegge seg enn det jeg er. men du har helt rett at jeg skal nok ha litt kontroll. For å få hverdagene til å gå opp med jobb, så og si 100% alene med barn (han er kun hos sin far i ferier, det av fars ønske), aktiviteter, lekser, osv så trenger man kontroll for ar det skal gå opp. Jeg har ingen avlastning så da må jeg ha det for at det skal gå opp. Jeg går gjerne i meg selv for å se hva jeg kan endre, men arrogant er en ting jeg ikke er og tenker aldri at jeg er bedre enn andre verken i handling eller ord. Kanskje litt vanskelig å skrive ned akkurat slik jeg føler det er. Det er selvfølgelig ting jeg ønsker å endre og ting jeg tar tak i. Derfor jeg også går til en psykolog. Hi Anonymkode: 170e3...b35
Anonym bruker Skrevet 9. april 2021 #43 Skrevet 9. april 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Da misforstår du meg helt bevisst. Jeg sier heller ikke at jeg er så selvstendig at jeg ikke trenger det på noen soM helst måte. Det kan godt være at jeg har møtt feil person og det har nok noe med at jeg sliter litt med mannlige relasjoner. Innlegget var inne ment for å fremkalle sympati i det hele tatt. hun du svarer må jeg si er mye flinkere til å ordlegge seg enn det jeg er. men du har helt rett at jeg skal nok ha litt kontroll. For å få hverdagene til å gå opp med jobb, så og si 100% alene med barn (han er kun hos sin far i ferier, det av fars ønske), aktiviteter, lekser, osv så trenger man kontroll for ar det skal gå opp. Jeg har ingen avlastning så da må jeg ha det for at det skal gå opp. Jeg går gjerne i meg selv for å se hva jeg kan endre, men arrogant er en ting jeg ikke er og tenker aldri at jeg er bedre enn andre verken i handling eller ord. Kanskje litt vanskelig å skrive ned akkurat slik jeg føler det er. Det er selvfølgelig ting jeg ønsker å endre og ting jeg tar tak i. Derfor jeg også går til en psykolog. Hi Anonymkode: 170e3...b35 Jeg er også avhengig av kontroll. Jeg har 3 barn 100%. Så hverdagen må jeg ha kontroll på hele tiden. Men, når det kommer til vennskap og kjærlighetsrelasjoner, så skal man ikke ha kontroll. Det er jo det som er der fine med det. Men neste gang en mann forteller deg at han liker å lage mat, så kan du jo si «hva pleier du å lage?» i steder for «det liker jeg også, jeg pleier å lage.........». Hvis han forteller deg at han liker å gå turer si «hvor pleier du å gå?» eller «har du bilder?» i steder for «det liker jeg også, jeg går lange turer alene.......». selvstendig som jeg er, så har jeg aldri hatt problemer med å finne meg en mann om jeg vil. Har aldri blitt avvist. Selv om jeg også har bedre jobb enn mange av mine venner og er bedre stilt enn mange i den lille bygda mi, så er jo ikke det en kvalitet som gjør meg til en bedre partner. At jeg er litt spontan, nysgjerrig og er oppriktig interessert i den andre gjør at jeg finner menn uten problemer. Problemene dukker først opp når jeg blir lei. Anonymkode: 04bdc...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå