Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #26 Skrevet 2. april 2021 Vi er på hytta. I grisevær. Jeg føler meg utrolig heldig som har mulighet til å få litt nytt utenfor vinduene. I tillegg har jeg fri denne påske-helgen, og det er også godt. Og jeg har varme og vanntette klær og godt humør. Og vin. Da kommer jeg langt. Ingen stusselig påske. Ikke i fjor heller, da var familien på hytta mens jeg var hjemme og jobbet. Jeg skjønner at det kan være stusselig om du er alene uten at du har valgt det, men at det er stusselig fordi du ikke er på hytta synes jeg er litt sutrete. Anonymkode: 95489...fff
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #27 Skrevet 2. april 2021 Jeg er gressenke i fem uker, eldstemann har omgangssyken og bilen har vært en tur på verksted 😳 Savner voksenkontakt, men har kost meg mye med ungene så langt. Noe regn, noe sol. Vi har spilt spill, spist god mat, leitet etter krabber i fjæren.. Det er ganske kos, men gleder meg til pandemien er over. Anonymkode: 52d8e...dbf
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #28 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Å da blir du provosert av at noen koser seg i påsken?? Anonymkode: 9ffce...49b Nei at ta skriver klage innlegg fordi hun har hjemme påske med familien. Anonymkode: 3ddd7...164
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #29 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nei at ta skriver klage innlegg fordi hun har hjemme påske med familien. Anonymkode: 3ddd7...164 Hvis man alltid skal tenke på at andre har det verre, så finnes det faktisk mennesker som også har det langt verre enn deg, slik at du heller ikke bør klage. Ja. Du hører selv hvor dumt det høres ut? Man sammenligner ikke hverandres liv, man skal heller ikke rakke ned på at andre har det stusselig eller har en vanskelig periode fordi en selv har det verre. Trist å høre om din mor. Håper det skjer et mirakel og at du får beholde henne lengre. Prøv likevel å ikke la deg provosere av andre som har sine utfordringer i livet. Anonymkode: 32355...605
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #30 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nei at ta skriver klage innlegg fordi hun har hjemme påske med familien. Anonymkode: 3ddd7...164 Hvis man alltid skal tenke på at andre har det verre, så finnes det faktisk mennesker som også har det langt verre enn deg, slik at du heller ikke bør klage. Ja. Du hører selv hvor dumt det høres ut? Man sammenligner ikke hverandres liv, man skal heller ikke rakke ned på at andre har det stusselig eller har en vanskelig periode fordi en selv har det verre. Trist å høre om din mor. Håper det skjer et mirakel og at du får beholde henne lengre. Prøv likevel å ikke la deg provosere av andre som har sine utfordringer i livet. Anonymkode: 32355...605
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #31 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvis man alltid skal tenke på at andre har det verre, så finnes det faktisk mennesker som også har det langt verre enn deg, slik at du heller ikke bør klage. Ja. Du hører selv hvor dumt det høres ut? Man sammenligner ikke hverandres liv, man skal heller ikke rakke ned på at andre har det stusselig eller har en vanskelig periode fordi en selv har det verre. Trist å høre om din mor. Håper det skjer et mirakel og at du får beholde henne lengre. Prøv likevel å ikke la deg provosere av andre som har sine utfordringer i livet. Anonymkode: 32355...605 Det der synes jeg var en skikkelig unødvendig kommentar til et menneske som er i en vanskelig livssituasjon. Du gjør akkurat det samme som det du beskylder hun for å gjøre. Anonymkode: 8f16f...8a8
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #32 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvis man alltid skal tenke på at andre har det verre, så finnes det faktisk mennesker som også har det langt verre enn deg, slik at du heller ikke bør klage. Ja. Du hører selv hvor dumt det høres ut? Man sammenligner ikke hverandres liv, man skal heller ikke rakke ned på at andre har det stusselig eller har en vanskelig periode fordi en selv har det verre. Trist å høre om din mor. Håper det skjer et mirakel og at du får beholde henne lengre. Prøv likevel å ikke la deg provosere av andre som har sine utfordringer i livet. Anonymkode: 32355...605 Det der synes jeg var en skikkelig unødvendig kommentar til et menneske som er i en vanskelig livssituasjon. Du gjør akkurat det samme som det du beskylder hun for å gjøre. Anonymkode: 8f16f...8a8
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #33 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det der synes jeg var en skikkelig unødvendig kommentar til et menneske som er i en vanskelig livssituasjon. Du gjør akkurat det samme som det du beskylder hun for å gjøre. Anonymkode: 8f16f...8a8 Det var derfor jeg lurte på om hun så hvor dumt det var. Hvis du gadd å lese resten av innlegget så så du kanskje at jeg ønsket alt godt også. Anonymkode: 32355...605
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #34 Skrevet 3. april 2021 Ja litt stusselig påske i år. Barna er hos faren, men eldste (tenåring) vil ikke sove der. Så dagene går med til å vente på at hu står opp, kjøre henne til faren og vente på at hun vil hentes igjen. Det blir ikke så mye tid til å komme meg ut på lengre turer eller mulighet til å ta et glass vin. Jeg Snakker litt med et par venner på tlf...det er min kontakt med omverdenen 🙃 Men, jeg får slappet litt av og hentet meg inn etter vilt travle uker før påske, strikker, går korte turer, rydder og ser serier. Og jeg gjør mitt for at datter har samvær med faren... Anonymkode: e1839...362
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #35 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hvis man alltid skal tenke på at andre har det verre, så finnes det faktisk mennesker som også har det langt verre enn deg, slik at du heller ikke bør klage. Ja. Du hører selv hvor dumt det høres ut? Man sammenligner ikke hverandres liv, man skal heller ikke rakke ned på at andre har det stusselig eller har en vanskelig periode fordi en selv har det verre. Trist å høre om din mor. Håper det skjer et mirakel og at du får beholde henne lengre. Prøv likevel å ikke la deg provosere av andre som har sine utfordringer i livet. Anonymkode: 32355...605 Jeg klager absolutt ikke! Jeg har kun skrevet tilstanden denne påsken. Det er ts som har opprettet en tråd om hvor utrolig fælt hun har det fordi hun ikke er på hytta. altså kreft eller ei så har jeg ingen hytte å være på uansett.. så bare det å klage over den problemstillingen gjør at jeg reiser bust. Skulle tro alle i Norge hadde hytte og at det ikke gikk an å Kose seg hjemme uten Anonymkode: 3ddd7...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå