Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Ser alle er på hytta med slekt eller venner. Ble for trangt til oss å være på familiehyttene nå. Føles så stusslig. Skal jo ikke klage så lenge vi er friske. Anonymkode: be231...f05
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Ser alle er på hytta med slekt eller venner. Ble for trangt til oss å være på familiehyttene nå. Føles så stusslig. Skal jo ikke klage så lenge vi er friske. Anonymkode: be231...f05 Da ser du i så fall at alle overser anbefalingene. Jeg har faktisk ikke sett nien bilder i sosiale medier av folk som feirer påske med andre enn husstanden.. Vi er hjemme i år som i fjor. Mange turer i nærområdet, mye god mat, mye mobil på eldste og filmer sammen. Det er ikke en ideell påske, men vi får slappet skikkelig av og får ryddet skikkelig i hus og hage. Anonymkode: 238db...8ac
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Da ser du i så fall at alle overser anbefalingene. Jeg har faktisk ikke sett nien bilder i sosiale medier av folk som feirer påske med andre enn husstanden.. Vi er hjemme i år som i fjor. Mange turer i nærområdet, mye god mat, mye mobil på eldste og filmer sammen. Det er ikke en ideell påske, men vi får slappet skikkelig av og får ryddet skikkelig i hus og hage. Anonymkode: 238db...8ac Samme her. Alle jeg ser i sosiale medier og av de jeg kjenner feirer påske med sine. Ser ut som de aller fleste koser seg hjemme. Her har vi en stille og rolig påske. Helt strålende så langt😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Jeg er også alene, som anonym 8a8 over her. Det stusseligste synes jeg er været. Hadde håpet på litt sol. Men, har regnklær jeg kan gå ut i regn og sludd med Jeg greier ikke å forstå at de som har familie, sine aller nærmeste rundt seg og alle muligheter til å gjøre noe sammen, kose seg sammen, greier å lage en stusselig påske for seg selv, bare fordi de ikke får den påsken de er vant med. Annerledes trenger ikke være stusselig, bare man aksepterer situasjonen og heller fokuserer på det som er mulig der man er. Anonymkode: 0168f...4e5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er også alene, som anonym 8a8 over her. Det stusseligste synes jeg er været. Hadde håpet på litt sol. Men, har regnklær jeg kan gå ut i regn og sludd med Jeg greier ikke å forstå at de som har familie, sine aller nærmeste rundt seg og alle muligheter til å gjøre noe sammen, kose seg sammen, greier å lage en stusselig påske for seg selv, bare fordi de ikke får den påsken de er vant med. Annerledes trenger ikke være stusselig, bare man aksepterer situasjonen og heller fokuserer på det som er mulig der man er. Anonymkode: 0168f...4e5 Elsker innstillingen din! Måtte bare fortelle deg det❤️
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Tja. Ikke stusselig akkurat, men jobber som sykepleier på natt og har 5 nattvakter på rappen... så noen direkte påske blir det jo ikke😏 Anonymkode: 73e2f...9f3
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (34 minutter siden): Elsker innstillingen din! Måtte bare fortelle deg det❤️ Takk Jeg har ikke alltid greid å tenke slik. Min livssituasjon ble så tøff på et tidspunkt at jeg innså at enten ville jeg drukne, eller så måtte jeg lære meg å finne gleder i det jeg har, uansett hvor lite det er. Etter at jeg knekte koden med å se at det var bevisste tankeprosesser og valg som måtte til, så ble det stadig lettere å ha det som grunninnstilling. Omstillingen kan være tøff, for det kan virke så nyttesløst om det er mye som er galt i livet man har. Samtidig, man får det bedre om man greier å snu fokuset sitt. Jeg tror det er viktig å huske for alle, at det å ha en slik innstilling ikke er noe som gjør seg selv, men at det er noe man må jobbe med hele livet - uansett om man er alene eller har mange, om man er frisk eller syk, har god økonomi eller ikke. Anonymkode: 0168f...4e5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 Hverken min eller mannen min sine familier har hytte. Vi måtte bruke lang tid på å spare opp egenkapital og komme oss inn på boligmarkedet, så har ikke råd til kjøpe hytte nå. Heldigvis bor vi i et koselig hus så vi har det ganske fint her hjemme Anonymkode: eb84a...27e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Vi er hjemme og har ingen planer annet enn å gjøre det som faller oss inn. Sole oss, gå tur, se på tv/film, lese, strikke osv. Med andre ord langt ifra stusselig👍🏻
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 Vi bor et sted hvor de aller fleste har hytte og som benytter den denne påsken også. Men de er jo bare kjernefamilien, pluss kanskje en student eller to. Jeg ser ingen som ferierer med venner eller slekt. Vi har ikke hytte så vi er hjemme som vanlig. Tar turer i nærmiljø og koser oss hjemme. Litt stusselig uten utflytta barn på besøk, men sånn ble det i år. Anonymkode: 438bc...36a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Takk Jeg har ikke alltid greid å tenke slik. Min livssituasjon ble så tøff på et tidspunkt at jeg innså at enten ville jeg drukne, eller så måtte jeg lære meg å finne gleder i det jeg har, uansett hvor lite det er. Etter at jeg knekte koden med å se at det var bevisste tankeprosesser og valg som måtte til, så ble det stadig lettere å ha det som grunninnstilling. Omstillingen kan være tøff, for det kan virke så nyttesløst om det er mye som er galt i livet man har. Samtidig, man får det bedre om man greier å snu fokuset sitt. Jeg tror det er viktig å huske for alle, at det å ha en slik innstilling ikke er noe som gjør seg selv, men at det er noe man må jobbe med hele livet - uansett om man er alene eller har mange, om man er frisk eller syk, har god økonomi eller ikke. Anonymkode: 0168f...4e5 Jeg er helt enig med deg! Det er helt klart et valg man tar og blir en rettesnor gjennom livet.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 Helt vanlig påske her. Er bestandig hjemme i påsken Anonymkode: 1d0d0...2f7
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 Vi er hjemme for andre år på rad, og JØSS for en deilig måte å feire påske altså!! KUN kos, god mat, lite folk i byen, et glass vin foran TV, all mulig komfort, slippe planlegging, pakking, osv. Akkurat nå føles det som om vi aldri mer skal gidde å stresse oss på familiehytta i påske! Anonymkode: adffc...d84
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 Ja, det er stusselig. Regn og atter regn. Mannen er blitt syk, og jeg har så vondt av han. Og sliten av å gjøre alt alene. Håper på bedre tider hvis han får justert medisinen etterhvert. Heldigvis har ungene noen venner som også har hjemmepåske, og heldigvis veldig lite smitte her. Og snart er det sommer og forhåpentligvis litt sol! Anonymkode: c6c9e...e60
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #16 Skrevet 2. april 2021 Tror ikke "alle" er på hytta, men heller at alle de som er der legger det ut på sosiale medier. De fleste jeg kjenner eier ikke hytte. Vi bor i nord. Været suger. Men vi har en fin påske som vanlig. Griller litt ute når det er solgløtt. Går turer. Har fri. De voksne drikker vin. Lager lammelår. Ser film. Ringer en venn osv. Hytte har aldri vært en del av påsken i min familie og det er helt ok. Anonymkode: 8185e...5af
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #17 Skrevet 2. april 2021 Vi er hjemme, barna er ute å leker med venner i nabolaget når vi ikke er ute på tur. Synes i grunn det er best hjemme jeg, slapper av mye bedre her som barna klarer å aktivisere seg selv litt. De er 8 og 5 . Anonymkode: 7ed79...b61
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #18 Skrevet 2. april 2021 Vi er bare hjemme i påsken men har hatt en nydelig dag i det fine været, med grilling med kjæresten,søsteren min og tre fellesvenner. Det var veldig koselig Anonymkode: 9ffce...49b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #19 Skrevet 2. april 2021 Jeg er hjemme med mine 2 barn, som vi er hvert år. Men vi koser oss da mye, og har det veldig fint. Og nå er det da mange andre, som bare er hjemme med sine nærmeste. Anonymkode: 86d20...f2c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #20 Skrevet 2. april 2021 Har et sykt barn, så hytta utgår i år (også) . Men v koser oss som best vi kan. Jeg har fri hele påska, for første gang på 25 år, (er sykepleier) så jeg n y t e r hver dag! Anonymkode: a9a36...8d3
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #21 Skrevet 2. april 2021 Jeg er alltid hjemme i påska. Sønnen er til vanlig med pappaen til campingvogna noen dager, men ikke de to siste påsken, naturligvis. Så da har det vært vanlig samvær. Storkoser meg alene, har et skammelig stort behov for egentid. Elsker sønnen min, gjør en veldig god jobb som mamma og er verdens heldigste som fikk en så fantastisk sønn, men innerst inne tror jeg ikke jeg skulle vært mamma. Nå ligger jeg på sofaen og ser film, med cola i glasset og smågodt på si😊 God påske 🐣 Anonymkode: 3ba04...b69
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #22 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg er også alene, som anonym 8a8 over her. Det stusseligste synes jeg er været. Hadde håpet på litt sol. Men, har regnklær jeg kan gå ut i regn og sludd med Jeg greier ikke å forstå at de som har familie, sine aller nærmeste rundt seg og alle muligheter til å gjøre noe sammen, kose seg sammen, greier å lage en stusselig påske for seg selv, bare fordi de ikke får den påsken de er vant med. Annerledes trenger ikke være stusselig, bare man aksepterer situasjonen og heller fokuserer på det som er mulig der man er. Anonymkode: 0168f...4e5 Det blir det man gjør ut av det selv! Sier man at det blir en fin påske, så blir det det. Er man negativt innstilt i utgangspunktet, så blir resultatet negativt. Så enkelt, så vanskelig. Anonymkode: 47f7b...12b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #23 Skrevet 2. april 2021 Min mamma må Fjerne hele brystet på tirsdag kreften er tilbake med spredning. Jeg kjenner at jeg blir bitte bitte litt provosert over innlegget ditt Anonymkode: 3ddd7...164
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #24 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Min mamma må Fjerne hele brystet på tirsdag kreften er tilbake med spredning. Jeg kjenner at jeg blir bitte bitte litt provosert over innlegget ditt Anonymkode: 3ddd7...164 Å da blir du provosert av at noen koser seg i påsken?? Anonymkode: 9ffce...49b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #25 Skrevet 2. april 2021 Påsken blir hva man gjør det til 😉 Anonymkode: 180d7...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå