Gå til innhold

Reagerer litt an tur. Hva tenker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det siste jeg skriver, men hvorfor er det greit å skrive hva jeg mener om uføre som jeg aldri har sagt og hvordan jeg er som venn og vri på ting og si jeg er sur osv. 

Fult klar over at dette er nettet, men er det mulig? 

Anonymkode: 8414f...61e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Dette er det siste jeg skriver, men hvorfor er det greit å skrive hva jeg mener om uføre som jeg aldri har sagt og hvordan jeg er som venn og vri på ting og si jeg er sur osv. 

Fult klar over at dette er nettet, men er det mulig? 

Du utrykker deh utrolig dårlig. Og vi vet bare det vi leser du skriver. Og da fremstår du slik du har blitt svart. Det går an å ta det til seg og reflektere over det og se om du kanskje kan justere deg på noe, eller du kan bli snurt. Det virker som du ofte foretrekker å bli snurt.

Anonymkode: 1b51f...f41

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du skriver i hi at DU VIL GÅ TUR KL.... videre skriver du, han har jo hele dagen. Det har jo du også sånn sett. Men du gidder ikke før kl.... fordi du vil være med familien. 
Så nei dere har ikke avtalt er klokkeslett. Du mener at han som enslig ufør skal tilpasse seg deg.

Spørs om han ikke burde finne seg noen bedre venner. 

Anonymkode: 4639f...d51

Men i alle dager da jenter, hva går det av folk om dagen. Mange i full jobb med familie prioriterer kun familien sin. Her er det ei som setter av tid til en venn, selv om hun har full jobb og familie. Har ikke hun lov til å ønske seg litt ro og rekreasjon også når hverdagen er hektisk? Det er da ingen shaming i at en som ikke må møte på jobb, disponerer dagen sin deretter? 

Hvis det skulle ligge en medisinsk grunn bak at vedkommende må gå kl 11 fremfor 13, så skal jeg legge meg flat på det. 

Anonymkode: 7565d...89a

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Men i alle dager da jenter, hva går det av folk om dagen. Mange i full jobb med familie prioriterer kun familien sin. Her er det ei som setter av tid til en venn, selv om hun har full jobb og familie. Har ikke hun lov til å ønske seg litt ro og rekreasjon også når hverdagen er hektisk? Det er da ingen shaming i at en som ikke må møte på jobb, disponerer dagen sin deretter? 

Hvis det skulle ligge en medisinsk grunn bak at vedkommende må gå kl 11 fremfor 13, så skal jeg legge meg flat på det. 

Men hvorfor skal en ufør måtte jenke seg når hi sitt argument er en rolig morgen. Om hun går kl 11 eller 14 så er hun fortsatt borte fra familien den samme tiden. Poenget mitt er at hi klager over sin uføre venn som har allverdens av tid (hi sine ord) for et valg han tar, når hi gjør det samme valget. Altså, når passer det for MEG å gå tur. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Men hvorfor skal en ufør måtte jenke seg når hi sitt argument er en rolig morgen. Om hun går kl 11 eller 14 så er hun fortsatt borte fra familien den samme tiden. Poenget mitt er at hi klager over sin uføre venn som har allverdens av tid (hi sine ord) for et valg han tar, når hi gjør det samme valget. Altså, når passer det for MEG å gå tur. 

Du må lese det jeg skriver eller ikke blande deg i denne tråden? For dette stemmer ikke. 

Når jeg spør. Blir du med på tur i morgen i 13-14 tiden? Hvordan er det mulig å få det til å bli det du skriver? Dette er din historie, 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Han spurte henne, det ser man i teksten. Reagerer på at folk skriver han burde lete etter andre venner og at trådstarter shamer uføre. Det gjør hun ikke. Hun formulerer seg ikke så godt, men man skal legge vrangsiden til for å dra det ut av teksten her. Ingenting som tilsier at det kun er riktig å tilpasse en vei her altså. 

De kunne sikkert gjort en bedre jobb, begge to, når det kommer til å kommunisere. 

Skrevet

Mulig jeg har mistet et poeng her, men løses ikke dette best i samtale mellom deg og vennen? Altså ikke på dib; men i virkeligheten med personen det gjelder? 

Anonymkode: eb71b...4eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Du må lese det jeg skriver eller ikke blande deg i denne tråden? For dette stemmer ikke. 

Når jeg spør. Blir du med på tur i morgen i 13-14 tiden? Hvordan er det mulig å få det til å bli det du skriver? Dette er din historie, 

Det står i hi. Jeg vil... det står ikke at avtalen et gitt klokkeslett. Da må det nesten presiseres, avtalen var mellom da og da. Da får man de svarene man får når det ikke skrives korrekt info i hi. 
Og når det argumentere med at han er ufør og har all verdens tid så er det rimelig respektløst. 

Skrevet

Ja, han har nevnt skal vi begynne å gå turer sammen. Det er ikke det samme som at han har spurt om vi skal gå en konkret dag. Det var det jeg som spurte om. Og så klart på et kokkeslett som passet meg. 

Takk til dere som ser at jeg ikke sier noe stygt og nedlatende om uføre og er noen negativ venn og at jeg blir sur. 

Helt oppgitt over hvordan folk kan tolke og lage ting som ikke er. 

Lest innlegget mitt på nytt og skjønner ingenting. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg spurte vil du gå tur i morgen kl 13-14 tiden. 

Bare usakelige svar og legger ting i min mening som ikke er tilfelle. Latterlig å lese at jeg shamer uføre og at han burde fått seg andre venner. Ja ja.,,,

Og hva svarte han da?

Anonymkode: 58e19...94f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...