Gå til innhold

Ville dere reagert på det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bevare meg vel, hvorfor skal dere legge dere samtidig hver kveld? Sånn kan man jo ikke ha det i lengden. Jeg legger meg som oftest før mannen. Det er helt ok selvsagt. Man er forskjellige, noen kvelder legger man seg sammen andre ikke. 

Anonymkode: 190c6...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det var slik forholdet vårt kjølnet. Han ville stadig oftere sitte oppe og se på tv når jeg la meg. Etterhvert la vi oss aldri samtidig, selv ikke om jeg satt opp til 0130 for å se en film samtidig som ham. Han la seg alltid etter meg. Da ble det jo slutt på intimitet, nærhet og etterhvert all fysisk kontakt. Veldig tydelig at han ikke er interessert mer. Og utrolig sårt å bli "dumpa" på den måten i et forhold. Nå er vi jo bare to som bor i samme hus og oppdrar barna sammen. 

Anonymkode: d15f9...f24

Det er litt forskjell på å ville sitte opp litt lenger ein kveld  og det du beskriv altså. Eg hadde følt meg heilt kvelt om partneren kravde at eg skulle legge meg samstundes som han kvar einaste kveld. 

Skrevet

Kan faktisk ikke huske sist jeg å mannen la oss samtidig. 😂 I starten av forholdet gjorde vi det, men så dabbet det av fordi vi hadde ulike behov når kvelden kom. Hadde også vært utrolig tungt å nesten tvinge seg selv i seng hvis en ikke er trøtt hver kveld fordi partner vil legge seg, eller holde seg våken litt lenger når man helst vil sove fordi partner vil sitte oppe. Har ingenting å si for intimiteten sin del her i huset i allefall da vi har vært sammen i 9 år og finner intimitet i andre ting også, som klem, kyss, ett kjærtegn på rygg/kinn evt. ett klyp i rumpa når barna er i ett annet rom😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 31.3.2021 den 21.13):

Jeg og kjæresten min har bodd sammen i noen mnd. Vi legger oss alltid sammen for det synes vi er viktig for parforholdet og det er så koselig å legge seg sammen. I går ville han sitte oppe etter at jeg skulle legge meg, og jeg ble veldig lei meg. I dag har det vært en rar stemning mellom oss, og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hvordan ville dere reagert?

Anonymkode: 36325...0dc

Vi synes det er viktig å få lov til å bestemme over oss selv. Nå sitter jeg og ser på Krim og spiser ostepop. Alene! Digg.

Anonymkode: b7812...2a4

Skrevet

Jeg tenker at dette i de fleste tilfeller ikke betyr noe som helst, men du kjenner jo kjæresten din bedre enn oss. Hvis det er en brå og markant atferdsendring, er det jo uansett noe å ta opp i fredstid.

I seg selv er det ikke rart å ville legge seg til forskjellige tider. Her har vi vært sammen i over 20 år. I begynnelsen la vi oss ofte samtidig og det var mye kos på sengekanten.  Men min mann fikk jo ikke sove da. Han er b-menneske.  Etter hvert som vi fikk barn, trengte han ennå mer den alenetiden på kvelden. Han er veldig introvert, og lader opp best i ensomhet. Men forholdet vårt er fortsatt varmt og kjærlig, og vi har fortsatt sex (kunne godt vært mer, men det handler om livssituasjon), det er ingen tvil om at vi er glade i hverandre. Hvis jeg hadde tvunget ham til å legge seg med meg hver kveld, så hadde han nok følt seg veldig kvelt.

Mitt råd er: pust med magen, forsøk å nullstille deg. Hvis han er uvanlig stille eller avvisende, så prater du med ham om det. Men ikke forvent at han skal legge seg samtidig som deg resten av livet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.4.2021 den 13.33):

99% av verdens befolkning passer nok ikke sammen med meg.

Så du kan slappe av, i stedet for å bli helt stressa og forsøke med vekselvise spydigheter og forsøk på tilpasninger.

Finn deg heller noen som er like nevrotisk som deg selv du :) 

Anonymkode: a63dd...11a

Det er vel voksne folk som ikke klarer å legge seg alene som er nevrotiske? 

Anonymkode: 35594...04b

Skrevet

For en problemstilling. Legger meg som regel før mannen, og det har jeg gjort i alle år. Han er nok mer B-menneske enn meg. 

Skrevet
On 3/31/2021 at 9:13 PM, Anonym bruker said:

Jeg og kjæresten min har bodd sammen i noen mnd. Vi legger oss alltid sammen for det synes vi er viktig for parforholdet og det er så koselig å legge seg sammen. I går ville han sitte oppe etter at jeg skulle legge meg, og jeg ble veldig lei meg. I dag har det vært en rar stemning mellom oss, og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hvordan ville dere reagert?

Anonymkode: 36325...0dc

å herre, du eier han ikke. bra med litt avstand i forholdet, du virker klengete

Anonymkode: 4d64a...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...