Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg og kjæresten min har bodd sammen i noen mnd. Vi legger oss alltid sammen for det synes vi er viktig for parforholdet og det er så koselig å legge seg sammen. I går ville han sitte oppe etter at jeg skulle legge meg, og jeg ble veldig lei meg. I dag har det vært en rar stemning mellom oss, og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: 36325...0dc
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Nei, det hadde jeg virkelig ikke reagert på. Må være måte på! En voksen person kan være oppe så lenge de vil. Anonymkode: 585cb...954
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Hadde reagert om et voksent menneske ble veldig lei seg fordi jeg ville sitte oppe litt lengre Anonymkode: 781cc...3bf
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Ja, jeg reagerer på at du blir så lei deg at du lager dårlig stemning, bare fordi han ville sitte oppe litt lenger. Anonymkode: b9f9b...4cc
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Jeg hadde reagert på å oppdage at jeg hadde flyttet sammen med et nevrotisk barn. Anonymkode: c9a01...67b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Jeg tenker at du legger litt mye i det, og fordi du automatisk tenker at noe er galt så synes du også at stemningen er rar mellom dere selv om den kanskje egentlig ikke er det. Det er helt normalt og ikke legge seg samtidig. Husker jeg og samboer ofte la oss sammen i starten av forholdet, fordi man var nyforelsket osv osv. Men på et eller annet tidspunkt kommer man over det stadiet, og da legger man seg når man er trøtt. Hadde ikke reagert bare fordi han ikke ønsker å legge seg like tidlig som meg. Skjønner heller ikke hvorfor du automatisk tenker at det er grunnlag for at noe er galt. Anonymkode: c03bf...cb9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Det var slik forholdet vårt kjølnet. Han ville stadig oftere sitte oppe og se på tv når jeg la meg. Etterhvert la vi oss aldri samtidig, selv ikke om jeg satt opp til 0130 for å se en film samtidig som ham. Han la seg alltid etter meg. Da ble det jo slutt på intimitet, nærhet og etterhvert all fysisk kontakt. Veldig tydelig at han ikke er interessert mer. Og utrolig sårt å bli "dumpa" på den måten i et forhold. Nå er vi jo bare to som bor i samme hus og oppdrar barna sammen. Anonymkode: d15f9...f24
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Jeg og kjæresten min har bodd sammen i noen mnd. Vi legger oss alltid sammen for det synes vi er viktig for parforholdet og det er så koselig å legge seg sammen. I går ville han sitte oppe etter at jeg skulle legge meg, og jeg ble veldig lei meg. I dag har det vært en rar stemning mellom oss, og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: 36325...0dc Seriøst??? Ai ai ai.. Jeg vet ikke hav jeg skal svare.. Mannen legger seg før meg hver kveld han, jeg må se litt krim alene. Men jeg elsker han for det. Heldighvis vet han det. Anonymkode: b7812...2a4
Pobie Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 Jeg og mannen legger oss stort sett samtidig, og vi har vært sammen i 15 år. Men vi har gått gjennom perioder hvor vi ikke har gjort det pga mannen har vært trøtt og vil legge seg tidlig eller han må sitte oppe og jobbe til langt på natt. Ikke noe problem. Tror nok du innbiller deg at stemningen er rar fordi du er lei deg.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 Jeg reagerer også på at du reagerte så sterkt på dette, når det er første gangen det skjer, HI. Skal dere holde sammen må dere snakke sammen. Og så bør du spørre deg selv hvorfor du reagerer så veldig sterkt på noe så lite og enkelt. Hvis jeg hadde en partner som hadde blitt så lei seg fordi jeg hadde behov for å sitte oppe litt lenger, da ville nok også jeg blitt litt merkelig dagen etterpå. Rett og slett fordi jeg hadde lurt på hva som fikk partneren til å overreagere i så stor grad. Om jeg hadde behov for litt fred, så er det ikke sikkert at jeg ville tatt det opp samme kveld. Om partneren ikke tok det opp selv dagen etter, ville jeg tatt det opp. Det er viktig å huske at selv om dere nå er samboere, HI, så er dere også to selvstendige mennesker. Man må finne en balanse mellom å være nær og med hverandre, og det å gi hverandre nødvendig rom innimellom. I går ga du ikke samboeren din rom. Snakk sammen! Anonymkode: d4a9a...6b2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Hjelpes, hvor usikker går det ann å bli... Anonymkode: 71e54...a69
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 😂😂😂 Hvor gamle er dere hi? Her ser jeg på det som en bonus å få legge meg alene. Bli lei deg er tullete. Han ville bare sitte litt lengre oppe, det har da ingenting med deg å gjøre. Dette kommer til å bli slitsomt for samboeren din. Anonymkode: 4c59b...e11
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det var slik forholdet vårt kjølnet. Han ville stadig oftere sitte oppe og se på tv når jeg la meg. Etterhvert la vi oss aldri samtidig, selv ikke om jeg satt opp til 0130 for å se en film samtidig som ham. Han la seg alltid etter meg. Da ble det jo slutt på intimitet, nærhet og etterhvert all fysisk kontakt. Veldig tydelig at han ikke er interessert mer. Og utrolig sårt å bli "dumpa" på den måten i et forhold. Nå er vi jo bare to som bor i samme hus og oppdrar barna sammen. Anonymkode: d15f9...f24 Var dere bare intime og nær under dyna i mørket så vil jeg påstå at det var et annet problem som var årsaken. Anonymkode: 4c59b...e11
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 Jeg har vært sammen med mannen min i 22 år, og det er slett ikke hver dag vi legger oss samtidig altså. Det er helt unødvendig for et godt forhold, man trenger ikke pusse tennene samtidig og ligge på armen hver eneste dag Jeg synes du overreagerer voldsomt, og hadde jeg vært partneren din hadde jeg virkelig begynt å lure. Han kan fort få kalde føtter om du skal være så needy og kontrollerende. Anonymkode: 87af5...134
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Var dere bare intime og nær under dyna i mørket så vil jeg påstå at det var et annet problem som var årsaken. Anonymkode: 4c59b...e11 Vi har huset fult av unger, så ja,var kun der der ble tid og mulighet til sex. Og når det ble slutt på sex så dør resten av intimitet ut også, følte jo ikke akkurat noen interesse fra hans side mer. Anonymkode: d15f9...f24
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det var slik forholdet vårt kjølnet. Han ville stadig oftere sitte oppe og se på tv når jeg la meg. Etterhvert la vi oss aldri samtidig, selv ikke om jeg satt opp til 0130 for å se en film samtidig som ham. Han la seg alltid etter meg. Da ble det jo slutt på intimitet, nærhet og etterhvert all fysisk kontakt. Veldig tydelig at han ikke er interessert mer. Og utrolig sårt å bli "dumpa" på den måten i et forhold. Nå er vi jo bare to som bor i samme hus og oppdrar barna sammen. Anonymkode: d15f9...f24 Jeg tenker det samme. Ville ha sagt at enten legger dere dere sammen, ellers kan dere like godt avslutte forholdet her og nå. Sikkert mange som synes det er urimelig, men det er også mange som er good riddance. Anonymkode: a63dd...11a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg tenker det samme. Ville ha sagt at enten legger dere dere sammen, ellers kan dere like godt avslutte forholdet her og nå. Sikkert mange som synes det er urimelig, men det er også mange som er good riddance. Anonymkode: a63dd...11a Jøjemeg, så en forutsetning for et godt forhold for deg er at dere alltid har samme søvnbehov? Det holder da lenge å legge seg samtidig jevnlig, man trenger ikke gjøre det hver dag. Anonymkode: 87af5...134
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jøjemeg, så en forutsetning for et godt forhold for deg er at dere alltid har samme søvnbehov? Det holder da lenge å legge seg samtidig jevnlig, man trenger ikke gjøre det hver dag. Anonymkode: 87af5...134 99% av verdens befolkning passer nok ikke sammen med meg. Så du kan slappe av, i stedet for å bli helt stressa og forsøke med vekselvise spydigheter og forsøk på tilpasninger. Finn deg heller noen som er like nevrotisk som deg selv du Anonymkode: a63dd...11a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #19 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): 99% av verdens befolkning passer nok ikke sammen med meg. Så du kan slappe av, i stedet for å bli helt stressa og forsøke med vekselvise spydigheter og forsøk på tilpasninger. Finn deg heller noen som er like nevrotisk som deg selv du Anonymkode: a63dd...11a Og du snakker om å være spydig........... Anonymkode: b9f9b...4cc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): 99% av verdens befolkning passer nok ikke sammen med meg. Så du kan slappe av, i stedet for å bli helt stressa og forsøke med vekselvise spydigheter og forsøk på tilpasninger. Finn deg heller noen som er like nevrotisk som deg selv du Anonymkode: a63dd...11a Nevrotisk er det vel den som ikke kan legge seg alene som er. Anonymkode: b9f9b...4cc
tante grusom master of law Skrevet 1. april 2021 #21 Skrevet 1. april 2021 Er dette du som kjøpte ny pulsklokke? Uansett! Du overreagerer noe voldsomt. Jeg legger meg før mannen hver dag og har gjort det i 15 år. Kan ikke fatte og begripe at det skulle være et problem.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #22 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): 99% av verdens befolkning passer nok ikke sammen med meg. Så du kan slappe av, i stedet for å bli helt stressa og forsøke med vekselvise spydigheter og forsøk på tilpasninger. Finn deg heller noen som er like nevrotisk som deg selv du Anonymkode: a63dd...11a Hvorfor svarer du henne så frekt? Jeg tror ditt største problem er kommunikasjon. Anonymkode: 4c59b...e11
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #23 Skrevet 1. april 2021 tante grusom master of law skrev (27 minutter siden): Er dette du som kjøpte ny pulsklokke? Fantastisk resonnement! Anonymkode: a63dd...11a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #24 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Og du snakker om å være spydig........... Anonymkode: b9f9b...4cc Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nevrotisk er det vel den som ikke kan legge seg alene som er. Anonymkode: b9f9b...4cc Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor svarer du henne så frekt? Jeg tror ditt største problem er kommunikasjon. Anonymkode: 4c59b...e11 I’m just not that into you. Mente å svare HI, ikke å koseprate med dere. Anonymkode: a63dd...11a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #25 Skrevet 1. april 2021 Jeg hadde blitt så sur hvis mannen hadde tvunget meg til å legge meg da han skulle legge seg. 😬Jeg er et voksent menneske. Ingen skal fortelle meg når jeg skal legge meg altså. Meget spesielt. Glad ikke vi har det sånn. Anonymkode: b7812...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå