IreneUtĂ„lmodig Skrevet 30. mars 2021 #26 Skrevet 30. mars 2021 Slet med libero selv, byttet til rema1000/coop merket og problem lĂžst đ Â
prekĂŠs Skrevet 30. mars 2021 #27 Skrevet 30. mars 2021 amandine skrev (1 time siden): Vanlige bleier og sĂ„ en underbukse/bokser utenpĂ„. Da lĂžsner de ikke sĂ„ lett og de sitter tett og fint. Helt enig. Truse pĂ„ utsidenđ
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #28 Skrevet 30. mars 2021 Hadde samme problem, men gikk over til Pampers som skal holde 12 timer pÄ natta og problemet ble lÞst. Bruker fortsatt libero om dagen. Anonymkode: e5dd5...896
Den perfekte mor, pĂ„an igjen Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #29 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei, men hvis du fyller i glasset sĂ„ det skvulper over og blir vĂ„tt rundt selv om bare halvparten endte opp i glasset, sĂ„ ble det jo vĂ„tt fordi det ble for mye for fort; og da ble det fullt, feil stĂžrrelse. Eller mener du tissen stikker ut sĂ„ han tisser pĂ„ utsiden? Da fĂ„r du fĂ„ noen til Ă„ vise deg hvordan du har pĂ„ bleie... Det skal vĂŠre stramt rundt bein og mage, viktigst rundt mage pĂ„ gutt da tissen ofte ender opp med Ă„ peke opp. Fatter ikke hvorfor folk spĂžr pĂ„ slike forum nĂ„r alle andre uansett tar feil og de selv vet best. Hvorfor har du et problem da? đđ€Š Anonymkode: 0119b...657 Jeg ber om andres erfaringer. NĂ„r du sier at bleien er full, pĂ„peker jeg at det er feil. Beklager om jeg misforstod og du mente at din erfaring var at bleien var full.  Jeg trenger ingen til Ă„ vise meg hvordan jeg tar pĂ„ bleie, det fĂ„r jeg utmerket til pĂ„ bĂ„de barn og voksne, men barn nr tre er den eneste hvor dette har vĂŠrt et problem. Min erfaring med lekkende bleier er derfor dĂ„rlig, og jeg lurer pĂ„ om andre har funnet gode lĂžsninger, og jeg vil pĂ„ ingen mĂ„te pĂ„stĂ„ at deres lĂžsninger er feil.Â
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #30 Skrevet 30. mars 2021 Den perfekte mor, pÄan igjen skrev (24 minutter siden): Jeg ber om andres erfaringer. NÄr du sier at bleien er full, pÄpeker jeg at det er feil. Beklager om jeg misforstod og du mente at din erfaring var at bleien var full.  Jeg trenger ingen til Ä vise meg hvordan jeg tar pÄ bleie, det fÄr jeg utmerket til pÄ bÄde barn og voksne, men barn nr tre er den eneste hvor dette har vÊrt et problem. Min erfaring med lekkende bleier er derfor dÄrlig, og jeg lurer pÄ om andre har funnet gode lÞsninger, og jeg vil pÄ ingen mÄte pÄstÄ at deres lÞsninger er feil. Du har fÄtt mange tips, men du avviser jo alt fordi bleia er ikke full osv. à unngÄ lekkasje pÄ natt er ikke veldig vanskelig altsÄ. Bare navnet up and go burde jo tilsi at den er uegnet for natt?  Anonymkode: 0119b...657
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #31 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei, men hvis du fyller i glasset sĂ„ det skvulper over og blir vĂ„tt rundt selv om bare halvparten endte opp i glasset, sĂ„ ble det jo vĂ„tt fordi det ble for mye for fort; og da ble det fullt, feil stĂžrrelse. Eller mener du tissen stikker ut sĂ„ han tisser pĂ„ utsiden? Da fĂ„r du fĂ„ noen til Ă„ vise deg hvordan du har pĂ„ bleie... Det skal vĂŠre stramt rundt bein og mage, viktigst rundt mage pĂ„ gutt da tissen ofte ender opp med Ă„ peke opp. Fatter ikke hvorfor folk spĂžr pĂ„ slike forum nĂ„r alle andre uansett tar feil og de selv vet best. Hvorfor har du et problem da? đđ€Š Anonymkode: 0119b...657 Jeg vet ikke om du skal lĂŠre bort bleieteknikk hvis du mener "tissen ofte ender opp med Ă„ peke opp". Den mĂ„ du plassere sĂ„ den ligger riktig vei og den lever jo ikke sitt eget liv. Anonymkode: bb3d9...a08
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #32 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om du skal lĂŠre bort bleieteknikk hvis du mener "tissen ofte ender opp med Ă„ peke opp". Den mĂ„ du plassere sĂ„ den ligger riktig vei og den lever jo ikke sitt eget liv. Anonymkode: bb3d9...a08 Du har ingen gutter?đ€Łđ€Ł Jo, de flytter seg. Du har ikke hĂžrt om ereksjon? SĂ„ store babyer har det de ogsĂ„, hver natt. SĂ„ jo, man legger den nedover, men i lĂžpet av natta er den ikke pĂ„ samme sted mer. SeriĂžst, hvor lite vet folk??? Anonymkode: 0119b...657
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #33 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du har ingen gutter?đ€Łđ€Ł Jo, de flytter seg. Du har ikke hĂžrt om ereksjon? SĂ„ store babyer har det de ogsĂ„, hver natt. SĂ„ jo, man legger den nedover, men i lĂžpet av natta er den ikke pĂ„ samme sted mer. SeriĂžst, hvor lite vet folk??? Anonymkode: 0119b...657 Jeg har gutter, tre stykker, faktisk. I tillegg til en datter og to gutte-barnebarn. Jeg har skiftet min andel bleier. Hvis bleien har riktig passform er det ikke rom for at den kan bevege seg sĂ„ mye at det er et problem hver eneste natt. Da har du enten feil bleie eller feil teknikk. Anonymkode: bb3d9...a08
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #34 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nÄ): Jeg har gutter, tre stykker, faktisk. I tillegg til en datter og to gutte-barnebarn. Jeg har skiftet min andel bleier. Hvis bleien har riktig passform er det ikke rom for at den kan bevege seg sÄ mye at det er et problem hver eneste natt. Da har du enten feil bleie eller feil teknikk. Anonymkode: bb3d9...a08 Haha, nei, du skal jo ikke kutte blodtilfÞrselen der. Da har du feil passform eller teknikk gitt. Det er kun rundt Äpningene, dvs mage/rygg og lÄr det skal tette og sitte stramt. Bruker du sÄ liten/stram bleie at ikke penis har plass til Ä bevege seg ved ereksjon mÄ du bytte. Det mÄ jo vÊre sÊrs ubehagelig for barnet!! Muligens ogsÄ skadelig, siden jo ereksjonene har en funksjon. Ved rett bleietype og fasong sÄ vil likevel bleia holde tÞrt, selv ved mye tiss pÄ natt. Ingen heksekunst det altsÄ. HÄper ingen av dine fortsatt er i bleiealder? Da ber jeg deg seriÞst om Ä sÞke hjelp, det du beskriver er ikke bra. Du skal ikke stramme ned tissen til gutten sÄ den ikke kan bevege seg. Hvordan kan du mene det er greit? Anonymkode: 0119b...657
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #35 Skrevet 30. mars 2021 Den perfekte mor, pĂ„an igjen skrev (11 timer siden): Ikke hver natt, men ofte nĂ„. Den er ikke full, den bare lekker likevelđ Vi bruker Libero up an go, og gutten er 1 Ă„r. Har dere erfaringer med Ă„ bytte til andre bleiemerker? Tror du mĂ„ bytte til teipbleie pĂ„ natta. Har hatt akkurat samme problem her ogsĂ„. Og ta pĂ„ ei truse utenpĂ„ sĂ„ holder den seg bedre pĂ„ plass. Mulig barnet er for liten til truse. Men vi har brukt boxer aktig truse utenpĂ„ bleie siden samme alder. Funket for Ă„ holde ting mere pĂ„ plass. Anonymkode: e198b...eeb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #36 Skrevet 30. mars 2021 Vi mÄtte bytte til Pampers, de hadde best oppsugingsevne. Min teori er at poden begynte Ä holde seg, og slapp alt ut pÄ en gang utpÄ morgenkvisten. Alle andre bleier utenom Pampers lakk gjennom hos oss. SÄ min teori er at Pampers suger best opp nÄr det kommer mye pÄ en gang. Kan det vÊre det som er problemet for dere ogsÄ? Anonymkode: e9c5e...d96
Den perfekte mor, pÄan igjen Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #37 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Du har fÄtt mange tips, men du avviser jo alt fordi bleia er ikke full osv. à unngÄ lekkasje pÄ natt er ikke veldig vanskelig altsÄ. Bare navnet up and go burde jo tilsi at den er uegnet for natt?  Anonymkode: 0119b...657 Hvilke tips har jeg avvist? Jeg er forÞvrig enig i at navnet up and go ikke hÞres ut som en dedikert nattbleie, men mine tidligere erfaringer har likevel vist at de funker da ogsÄ.
Pobie Skrevet 30. mars 2021 #38 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg har gutter, tre stykker, faktisk. I tillegg til en datter og to gutte-barnebarn. Jeg har skiftet min andel bleier. Hvis bleien har riktig passform er det ikke rom for at den kan bevege seg sĂ„ mye at det er et problem hver eneste natt. Da har du enten feil bleie eller feil teknikk. Anonymkode: bb3d9...a08 En av mine gutter hadde en penisform da han var liten baby som gjorde at den kunne peke nedover men han kunne fremdeles tisse rett oppover og tisset da rett ut av bleia. Dette var mitt tredje barn, sĂ„ bleia var riktig stĂžrrelse og passformen var god, men det hjalp jo ikke nĂ„r han tisset rett ut av bleia. SĂ„ selv om du har masse erfaring med bleier er ikke alle babyer like, og jeg tror nok moren til denne gutten vet hva som er problemet bedre enn fremmede pĂ„ internett gjĂžr.Â
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #39 Skrevet 31. mars 2021 Det virker som at du rett og slett ikke har reflektert over at up and go ikke nĂždvendigvis holder tett pĂ„ natta siden det aldri har vĂŠrt noe problem tidligere. Den har strikk i livet og vrir seg nok lettere enn teipbleier. Mener Ă„ huske at rema og coop var gode teipbleier, men nĂ„ er det en fem Ă„rs tid siden vi var i bleiealderen her. Husk Ă„ peke tissen nedover ogsĂ„. đLykke til! Anonymkode: ce471...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ