Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Så hva gjør jeg som er liten, lubben, ikke pen og har lite penger? Det å være slank, pen og ha penger skulle jeg gitt mye for å hatt og vært det. Man blir respektert, tatt på alvor og populær. Får venner, kjærester og kan nyte livet. Bytter mitt med glede vekk for dette. Dine tanker om temaet? Anonymkode: c3069...a2a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Jeg er lubben, men smilende, blid og sjarmerende, og opplever i høyeste grad å bli tatt på alvor. Det kommer nok mer av kunnskap/ferdigheter enn av utseende (heldigvis). Penger kommer som naturlig følge av høy utdanning og god jobb. Anonymkode: 4b0eb...0e5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Jeg tenker du har problemer med deg selv som du bør løse, for din egen del, HI. Du har funnet en knagg å henge dine problemer på, noe som forklarer at du aldri kan greie eller få visse ting, og med det fraskriver du deg ansvar for eget liv og egne relasjoner. Gjør noe for å få det bedre med deg selv i eget liv. Anonymkode: f154a...bdb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Er ikke noe skoleflink og viste aldri hva jeg ville bli. Vet det fortsatt ikke, men for gammel til å begynne på skole og vet jo fortsatt ikke hva jeg vil bli så det er det ingen vits i. Er ikke kunnskapsrik/klok og har ferdigheter. Så kommet aldri til å komme til pengene og har lite nå. Ikke pen, høy og skank. Får ikke gjort noe med det. Har ikke kjæreste, lite familie og venner. Så har lite og leve for. Livet er ikke blitt som jeg håpte og er gjerne blitt bitter og lei meg. Anonymkode: c3069...a2a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Høye heler, sminke og hard jobbing. Anonymkode: e651d...97f
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er ikke noe skoleflink og viste aldri hva jeg ville bli. Vet det fortsatt ikke, men for gammel til å begynne på skole og vet jo fortsatt ikke hva jeg vil bli så det er det ingen vits i. Er ikke kunnskapsrik/klok og har ferdigheter. Så kommet aldri til å komme til pengene og har lite nå. Ikke pen, høy og skank. Får ikke gjort noe med det. Har ikke kjæreste, lite familie og venner. Så har lite og leve for. Livet er ikke blitt som jeg håpte og er gjerne blitt bitter og lei meg. Anonymkode: c3069...a2a Om du er mye negativ så skyver du fra deg andre og du har mindre sjangse til å lykkes. Det ligger ikke i utseende, men i sjarm, en positiv innstilling, kunnskap og relasjonskompetanse. Vi er mange som verken er slanke, pene og rike som likevel lykkes i å leve gode liv😊 Anonymkode: e8cd5...0fe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Vinnerne er de med penger. Punktum. Taperne er de uten penger. Punktum. Pen, ikke pen, samme det, er du uten penger kommer du ingen steder. Pen, ikke pen, samme det, har du enorme penge-ressurser kommer du dit du vil. Utseendet kan du da pynte på, det er mye en kan få gjort med penger. Anonymkode: 81c8b...3a5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Så hva gjør jeg som er liten, lubben, ikke pen og har lite penger? Det å være slank, pen og ha penger skulle jeg gitt mye for å hatt og vært det. Man blir respektert, tatt på alvor og populær. Får venner, kjærester og kan nyte livet. Bytter mitt med glede vekk for dette. Dine tanker om temaet? Anonymkode: c3069...a2a Tenker at du har helt rett. Dessverre. Det meste blir enklere hvis du er vakker og alt blir enklere hvis du er rik. Og de to tingene henger selvsagt ofte sammen. Se på Bianca Wahlgren (og lignende jenter). Dum som et brød, men svært pen og fin kropp. Penger nok til å tjene mer penger. Hun hadde aldri vært interessant hvis hun ikke så ut som hun gjør. Anonymkode: f40ed...aea
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Tenker at du har helt rett. Dessverre. Det meste blir enklere hvis du er vakker og alt blir enklere hvis du er rik. Og de to tingene henger selvsagt ofte sammen. Se på Bianca Wahlgren (og lignende jenter). Dum som et brød, men svært pen og fin kropp. Penger nok til å tjene mer penger. Hun hadde aldri vært interessant hvis hun ikke så ut som hun gjør. Anonymkode: f40ed...aea Så kan man se på Else Kåss Furuset og Erna Solberg, for eksempel. Dyktige damer som gjør det svært bra uten å skåre høyest på hverken pen, tynn eller rik. Å skylde på utseende for at man mislykkes i livet er patetisk. Man får det man fortjener. Anonymkode: 9146f...af0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Kutt ut! Du er selvdestruktiv så det holder! Jeg er høy, vært ekstremt overvektig, har rimelig lav lønn, men er blid og positiv, hjelpsom og omgjengelig! Jeg er alltid den som folk kommer til fordi jeg er lojal, omtenksom og grei! Det man får av å være det du tenker på som pen og rik, det er ikke den oppmerksomheten man ønsker. Vil du ha oppmerksomhet pga utseende eller personlighet? Anonymkode: 655b4...776
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er verken slank eller spesielt pen, men jeg har en velfungerende hjerne, stålvilje og positiv innstilling, og har på den måten skaffet meg selv både penger, posisjon og mange venner. Selvfølgelig er det noen som kommer langt med å se ut som de gjør, men jeg tror de fleste kan komme svært lang med rett innstilling og vilje. Anonymkode: 19498...3cb
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 Kjenner utrolig mange små, lavinntekts, middelvektige og tjukke mennesker med et helt vanlig utseende pluss/minus (det er tross alt de det er flest av!) - som har nydelig utstråling, varme, gode verdier, omtanke, humor og reflekterte tanker. Jeg er helt sikker på at du også har mange slike verdier. Det er faktisk dem du kommer lengst med. Du aner ikke om vakre og rike mennesker har det godt med seg selv eller ei. Anonymkode: 76360...e8b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Er ikke noe skoleflink og viste aldri hva jeg ville bli. Vet det fortsatt ikke, men for gammel til å begynne på skole og vet jo fortsatt ikke hva jeg vil bli så det er det ingen vits i. Er ikke kunnskapsrik/klok og har ferdigheter. Så kommet aldri til å komme til pengene og har lite nå. Ikke pen, høy og skank. Får ikke gjort noe med det. Har ikke kjæreste, lite familie og venner. Så har lite og leve for. Livet er ikke blitt som jeg håpte og er gjerne blitt bitter og lei meg. Anonymkode: c3069...a2a Hvor gammel er du? Selv begynte jeg på lærerutdannelsen når jeg var 38 år. Majoriteten var faktisk eldre enn meg (yrkesfaglærer YFL). Så jeg tenker at alder er ingen hindring, kun din mentale tankegang. Noe du viser uttrykkelig i denne tråden her er tilfellet for din situasjon. Slutt å fokuser på det du ikke har, fokuser heller på hva du kan få til... Anonymkode: c4e32...d46
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er ikke enig i at slanke, pene damer alltid blir tatt på alvor, det finnes dessverre en del som fremdeles tror pen og smart ikke kan eksistere hos en og samme person. Litt over gjennomsnitt er vel det de har konkludert med som utseende du får mest drahjelp av. Du ser nå ut som du gjør og er den du er. Spørsmålet du må stille deg er om du ønsker å leve etter hva du tror samfunnet forventer eller om du vil gjøre noe med det du kan gjøre noe med. De fleste er ganske attraktive uansett genetisk utgangspunkt, bare de får frem de positive sidene sine. De finner du ikke ved å lete etter hva andre har. Anonymkode: e2735...78e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Problemet ditt er ikke at du er stygg, tjukk eller blakk. Problemet ditt er at du har helt rævva personlighet. Anonymkode: 57aeb...74a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Hva legger du i å lykkes i livet? Hvis målet er å ha størst mulig formue når du dør hjelper det selvfølgelog å være rik, men er det målet? Anonymkode: e651d...97f
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Slutt å fokuser på det du ikke har, fokuser heller på hva du kan få til... Anonymkode: c4e32...d46 Enig! Husk på at Adolf var bare en pengelens uteligger som ikke klarte å komme seg inn på kunstskole en gang. Likevel klarte han nesten å bli verdenshersker. Han er i dag verdens mest kjente historiske person. Hadde han i stedet tenkt på alt han ikke hadde og ikke fikk til ville han heller aldri blitt til noe. Gjør som Adolf, fokuser på det du kan! Anonymkode: 81c8b...3a5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Så hva gjør jeg som er liten, lubben, ikke pen og har lite penger? Det å være slank, pen og ha penger skulle jeg gitt mye for å hatt og vært det. Man blir respektert, tatt på alvor og populær. Får venner, kjærester og kan nyte livet. Bytter mitt med glede vekk for dette. Dine tanker om temaet? Anonymkode: c3069...a2a Du kan starte med å ikke bry deg om dem. De er et mindretall i samfunnet. Penger er viktig ja, Norge er blitt en nasjon besatt av penger. INGEN TING er gratis, og alt koster mye. Anonymkode: 0fe9b...c84
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Enig! Husk på at Adolf var bare en pengelens uteligger som ikke klarte å komme seg inn på kunstskole en gang. Likevel klarte han nesten å bli verdenshersker. Han er i dag verdens mest kjente historiske person. Hadde han i stedet tenkt på alt han ikke hadde og ikke fikk til ville han heller aldri blitt til noe. Gjør som Adolf, fokuser på det du kan! Anonymkode: 81c8b...3a5 Selv om jeg er enig i poenget ditt, var det da ikke verdens beste forbilde dette da 😂 Anonymkode: 19498...3cb
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva legger du i å lykkes i livet? Hvis målet er å ha størst mulig formue når du dør hjelper det selvfølgelog å være rik, men er det målet? Anonymkode: e651d...97f Er ikke å være rik sånn, men hadde ønsket at når jeg var komt så langt i livet som jeg er at man ikke levde fra hånd til munn. Alltid måtte tenke hva jeg bruker på stramt budsjett. Ikke noe kjekt. Anonymkode: c3069...a2a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #21 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er ikke å være rik sånn, men hadde ønsket at når jeg var komt så langt i livet som jeg er at man ikke levde fra hånd til munn. Alltid måtte tenke hva jeg bruker på stramt budsjett. Ikke noe kjekt. Anonymkode: c3069...a2a Hvor gammel er du? Anonymkode: c4e32...d46
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #22 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvor gammel er du? Selv begynte jeg på lærerutdannelsen når jeg var 38 år. Majoriteten var faktisk eldre enn meg (yrkesfaglærer YFL). Så jeg tenker at alder er ingen hindring, kun din mentale tankegang. Noe du viser uttrykkelig i denne tråden her er tilfellet for din situasjon. Slutt å fokuser på det du ikke har, fokuser heller på hva du kan få til... Anonymkode: c4e32...d46 Går mot 50 år her. Og når du fortsatt ikke vet hva du vil bli og veldig lenge siden man har gått på skole da er det gjerne ikke det man gjør. Så føler meg litt fastlåst. Og tror ikke det er lett å få jobb i dag og med min alder enda vanskeligere. Må være glad for å i hele tatt ha jobb. Anonymkode: c3069...a2a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #23 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Problemet ditt er ikke at du er stygg, tjukk eller blakk. Problemet ditt er at du har helt rævva personlighet. Anonymkode: 57aeb...74a Hvordan vet du det? Hører gjerne hvorfor du sier det? Anonymkode: c3069...a2a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #24 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Problemet ditt er ikke at du er stygg, tjukk eller blakk. Problemet ditt er at du har helt rævva personlighet. Anonymkode: 57aeb...74a HI har rævva personlighet? Hva med deg? Du virker som en person med veldig fin og bra personlighet😂 Anonymkode: f40ed...aea
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #25 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Går mot 50 år her. Og når du fortsatt ikke vet hva du vil bli og veldig lenge siden man har gått på skole da er det gjerne ikke det man gjør. Så føler meg litt fastlåst. Og tror ikke det er lett å få jobb i dag og med min alder enda vanskeligere. Må være glad for å i hele tatt ha jobb. Anonymkode: c3069...a2a Hva har du prøvd så langt da? Anonymkode: c4e32...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå