Ms.Wopi Skrevet 26. mars 2021 #26 Skrevet 26. mars 2021 Vet du, jeg tror du skal tenke at du helt sikkert så bra ut. Vi er så harde med oss selv. Alle sammen. Tipper du var mer enn fresh nok, bilde skal nok ikke opp på veggen uansett. Drit i det! Hyggelig at folk er glad i deg og vil ha deg med på bilde. ❤️
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #27 Skrevet 26. mars 2021 Jeg bryr meg ikke om folk tar bilder av meg i settinger som det er naturlig å ta bilder, trenger ikke å spørre heller, for min del. Men jeg forventer at de respekterer det om jeg sier at akkurat nå vil jeg ikke bli tatt bilde av. Jeg har ingen problemer med at folk legger dem ut på sosiale media heller, for det meste. Kommer selvfølgelig an på hva slags bilder det er. Men jeg blir skikkelig gretten om noen legger bilder ut av meg uten å spørre først. Spør de, får det nesten helt sikkert ja, men legger de ut uten å spørre, gir jeg klar beskjed om at det skal slettes. Det er en prinsippsak. Anonymkode: f9061...e60
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #28 Skrevet 27. mars 2021 Anonym bruker skrev (På 25.3.2021 den 7.38): Når dere er i selskap og plutselig skal noen ta bilder av dere alle sammen? Hvordan reagerer du? Det skjedde meg og jeg ble litt forbannet. Fordi; jeg var ikke så fin på håret, hadde ikke sminket meg fint og hater når andre skal ta bilder av meg, jeg er bare ikke fin på bilder😰 Men jeg må jo gå med på det for hvis jeg prøver å si at det liker jeg ikke så blir svaret du er rar, det går bra kom igjen.😩🤬 Hvordan er det med dere? Liker dere når andre skal ta bilder?? Anonymkode: 27199...105 Hvorfor går du i selskap uten å ordne hår og sminke om det er viktig for deg? Har korona tatt deg på samme måte som meg? 😄 Du kan ikke nekte folk minner fra selskapet iallfall. Da får du heller be dem vente med å ta bildet til du har forlatt rommet/bordet. Samtidig, om det er et bilde av «alle sammen» tviler jeg på om noen andre enn du bryr deg om hvordan du ser ut 😉 De fleste ser bare på seg selv... Jeg føler meg heller aldri fin på bilder. Men jeg har en mor som er veldig glad i å ta bilder for minnenes skyld. Og det skal jeg ikke nekte henne. Men jeg har sagt i fra at jeg skal godkjenne før hun publiserer noe på Facebook 😊 Anonymkode: 44fb1...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå