Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #26 Skrevet 20. mars 2021 prekæs skrev (9 minutter siden): Syns de er kjempefine. Elsker det merke og har hatt haugevis av air Max, helt siden 80 tallet faktisk. Har noe tilsvarende nå, men sorte i bunnfarge. God demping. Tar de i maskinen jeg og. Er de stive rundt anklene? Det er viktig for meg skjønner du, fordi jeg må ha det stivt rundt anklene, så føttene ikke sklir på sidene, hvis du skjønner? HI Anonymkode: a9a65...338
prekæs Skrevet 20. mars 2021 #27 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er de stive rundt anklene? Det er viktig for meg skjønner du, fordi jeg må ha det stivt rundt anklene, så føttene ikke sklir på sidene, hvis du skjønner? HI Anonymkode: a9a65...338 De sitter bra på mine føtter, men det som passer bra for meg, passer ikke nødvendigvis bra på deg. Har nok noe med hver enkelt fots fasong å gjøre.
beef sister Skrevet 20. mars 2021 #28 Skrevet 20. mars 2021 1 hour ago, tante grusom master of law said: Jeg har i hvert fall alltid vasket joggesko i tøy på 40 grader i maskinen. De hvite jeg har nå er to år gamle air max og de ser helt nye ut fortsatt. Tar ut innersålene før jeg vasker. Vasker også fargede tøyjoggesko i maskinen. Får prøve nok en ny ting denne uken, da!
beef sister Skrevet 20. mars 2021 #29 Skrevet 20. mars 2021 1 hour ago, Anonym bruker said: Er de stive rundt anklene? Det er viktig for meg skjønner du, fordi jeg må ha det stivt rundt anklene, så føttene ikke sklir på sidene, hvis du skjønner? HI Anonymkode: a9a65...338 De er litt stivere enn mange andre joggesko jeg har, men de er definitivt ikke utpreget stive - da hadde jeg ikke eid dem.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #30 Skrevet 21. mars 2021 beef sister skrev (11 timer siden): De er litt stivere enn mange andre joggesko jeg har, men de er definitivt ikke utpreget stive - da hadde jeg ikke eid dem. Fint, takk så mye for svar 🌺 Anonymkode: a9a65...338
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #31 Skrevet 21. mars 2021 Jeg liker dem! Husker fortsatt de første Air Max-skoene jeg fikk på 80-tallet😍 Anonymkode: cd64e...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå