Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine nok, men spørs hvor lenge de holder seg fine hvis du skal bruke dem ute, da. Har noen sånne sko, tror jeg, og de er helt ok behagelige å gå i. Men det skal nevnes at jeg stort sett synes de aller fleste sko er det. 

Skrevet

De var fine til å gå i - ville ikke hatt hvite løpesko. Mitt problem er bare at jeg ikke kan kjøpe sko på nett, så jeg kommer vel til å gå barbeint i år.

Skrevet
beef sister skrev (25 minutter siden):

Fine nok, men spørs hvor lenge de holder seg fine hvis du skal bruke dem ute, da. Har noen sånne sko, tror jeg, og de er helt ok behagelige å gå i. Men det skal nevnes at jeg stort sett synes de aller fleste sko er det. 

Alle mine joggesko er hvite og hvite alltid 😍 Flink til å vaske dem, haha. Tenker bare om de er noe gode å gå i?

Anonymkode: a9a65...338

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Alle mine joggesko er hvite og hvite alltid 😍 Flink til å vaske dem, haha. Tenker bare om de er noe gode å gå i?

Ja, da får du til mer enn meg. En ting er jo joggesko med glatt overflate, men med tøyoverflate er det jo umulig å holde rent?! Uansett, jeg synes de er behagelige, men det synes jeg som sagt omtrent alle sko er. 

Skrevet
beef sister skrev (56 minutter siden):

Ja, da får du til mer enn meg. En ting er jo joggesko med glatt overflate, men med tøyoverflate er det jo umulig å holde rent?! Uansett, jeg synes de er behagelige, men det synes jeg som sagt omtrent alle sko er. 

Takk for svar ☺️ Unnskyld om jeg oppfattes som masete, men lurer på to ting til. Kan sålene tas ut? Og er skoen stiv rundt ankelen?

Skrevet
sug lut skrev (1 time siden):

De var fine til å gå i - ville ikke hatt hvite løpesko. Mitt problem er bare at jeg ikke kan kjøpe sko på nett, så jeg kommer vel til å gå barbeint i år.

Hvorfor kan du ikke kjøpe sko på nett? Det er flust av nettbutikker med gratis frakt og retur, så er jo bare å bestille opp og prøve? Eller er det bestillingen du ikke greier? 

Anonymkode: b60f5...465

Skrevet
sug lut skrev (2 timer siden):

Men har du kasta skoa frå i fjor?

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Takk for svar ☺️ Unnskyld om jeg oppfattes som masete, men lurer på to ting til. Kan sålene tas ut? Og er skoen stiv rundt ankelen?

Ja, sålene kan visst tas ut - testet nå. De satt litt hardt, men er ikke limt fast. Aldri tenkt at de er stive rundt anklene. 

Skrevet

Jeg spør av nysgjerrighet: hva ved en joggesko avgjør om de er fine eller ikke? Det har være flere tråder her om joggesko som folk enten synes er fine eller stygge. Bortsett fra fargen ser jeg ikke forskjell på dem! Jeg skjønner ikke hvordan jobbesko kan være er «tema» når man lurer på om sko er fine eller ikke, de er jo klin like i fasongen?

Anonymkode: dc68d...e35

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg spør av nysgjerrighet: hva ved en joggesko avgjør om de er fine eller ikke? Det har være flere tråder her om joggesko som folk enten synes er fine eller stygge. Bortsett fra fargen ser jeg ikke forskjell på dem! Jeg skjønner ikke hvordan jobbesko kan være er «tema» når man lurer på om sko er fine eller ikke, de er jo klin like i fasongen?

Bukser er og like på fasongen, men du ser vel hvilke du synes er fine og ikke.

Anonymkode: f10ce...364

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Bukser er og like på fasongen, men du ser vel hvilke du synes er fine og ikke.

Nei. Bukser kan være veldig ulike i fasongen, med ulikt stoff, snitt  osv.

Skrevet

Jeg syns de var stygge!

Anonymkode: d12c6...09f

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei. Bukser kan være veldig ulike i fasongen, med ulikt stoff, snitt  osv.

Og kan joggesko og være

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Og kan joggesko og være

Ok, så svarer på spørsmålet jeg stilte er at det er fasongen på joggesko som gjør dem fine eller ikke?

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ok, så svarer på spørsmålet jeg stilte er at det er fasongen på joggesko som gjør dem fine eller ikke?

Både fasong og farger varierer jo veldig. Skal jeg trene med dem er det ett fett hvordan de ser ut, men skal jeg ha dem til vanlige klær og til jobb-bruk vil jeg jo ha noe jeg liker. Og til deg oppi her, jeg måtte bestilt og returnert ørti par, det gidder jeg ikke. Og @Syngensang, fjorårets i kategorien er ikke lenger spesielt pene og er derfor nedgradert fra kjole & jobb-bruk til slengebruk.

Skrevet
sug lut skrev (10 minutter siden):

Både fasong og farger varierer jo veldig. Skal jeg trene med dem er det ett fett hvordan de ser ut, men skal jeg ha dem til vanlige klær og til jobb-bruk vil jeg jo ha noe jeg liker. Og til deg oppi her, jeg måtte bestilt og returnert ørti par, det gidder jeg ikke. Og @Syngensang, fjorårets i kategorien er ikke lenger spesielt pene og er derfor nedgradert fra kjole & jobb-bruk til slengebruk.

Jeg må også prøve mange sko før jeg finner noen som passer, men med joggesko kjøper jeg veldig ofte et nytt par av samme modell som året før og det kan jeg kjøpe på nett. 

Anonymkode: b2f1b...817

Skrevet
sug lut skrev (14 minutter siden):

Ok, da skal jeg se hvor talentfull jeg er på joggeskofronten (hittil har jeg kun brukt joggesko til trening):

Er disse eksempler på joggesko det er sosialt akseptabelt å bruke på jobb, både til skjørt/kjole og bukse?

https://www.zalando.no/puma-cilia-joggesko-pu111a0ad-a11.html

Skrevet

De er helt ok, ser gode ut å gå på. Har hørt endel skryt av Air Max sko, generelt synes jeg joggesko fra Nike er gode å gå på, de passer min fot, men jeg har ikke prøvd Air Max. Jeg liker godt hvite sko, men er ikke så glad i den andre fargen.  Jeg er glad i farger, og har flere fargerike joggesko, men akkurat den fargen var ikke min favoritt. Hvis du liker de godt, går for de 😊

Skrevet
beef sister skrev (4 timer siden):

Jeg har hvite joggesko i stoff til å gå på asfalt med. Når de blir skitne sprayer jeg de med vanish og vasker i maskin. Blir da kritthvite igjen. Vasker de vel annenhver uke ca  

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ok, da skal jeg se hvor talentfull jeg er på joggeskofronten (hittil har jeg kun brukt joggesko til trening):

Er disse eksempler på joggesko det er sosialt akseptabelt å bruke på jobb, både til skjørt/kjole og bukse?

https://www.zalando.no/puma-cilia-joggesko-pu111a0ad-a11.html

Ååå, jeg digger de svarte og hvite 😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ååå, jeg digger de svarte og hvite 😁

Godt, da er jeg kanskje ikke helt ute på viddene 😆

Skrevet
46 minutes ago, tante grusom master of law said:

Jeg har hvite joggesko i stoff til å gå på asfalt med. Når de blir skitne sprayer jeg de med vanish og vasker i maskin. Blir da kritthvite igjen. Vasker de vel annenhver uke ca  

Har aldri vasket sko før! Trodde de ble stygge av det, men kanskje jeg får prøve en vakker dag. 

Skrevet
beef sister skrev (4 minutter siden):

Har aldri vasket sko før! Trodde de ble stygge av det, men kanskje jeg får prøve en vakker dag. 

Jeg har i hvert fall alltid vasket joggesko i tøy på 40 grader i maskinen. De hvite jeg har nå er to år gamle air max og de ser helt nye ut fortsatt. Tar ut innersålene før jeg vasker. Vasker også fargede tøyjoggesko i maskinen. 

Skrevet

Syns de er kjempefine. Elsker det merke og har hatt haugevis av air Max, helt siden 80 tallet faktisk. Har noe tilsvarende nå, men sorte i bunnfarge. God demping. Tar de i maskinen jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...