Gå til innhold

Jeg har seksuelle tanker om andre menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, nettopp!

Det er poenget mitt. Når du lager konstellasjoner på bakgrunn av sex (les: ønske om bekreftelse) så ender du opp med de skrøpeligste folkene.

Derfor er MMF det aller siste du bør nevne hvis du ønsker å tiltrekke deg en sterk dame, hun vil oppleve det som svakhet hos en mann. 

Anonymkode: fc9dc...1a2

Sex handler da vitterlig ikke om bekreftelse (for de aller fleste). 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Merdee skrev (1 time siden):

Sex handler da vitterlig ikke om bekreftelse (for de aller fleste). 

Jo, det gjør det.

Ingenting galt i utgangspunktet. For de som er i lykkelige monogame forhold handler sex om sunn bekreftelse på hverandre.

For mennesket i livskriser handler sex om at man enda har draget, enda er attraktiv blant folk flest. Er ikke helt uten grunn at HI plutselig legger merke til menn, akkurat nå.

Eller man kan se på tallene for unge kvinner, forskjellen mellom antall sexpartnere hos de med lav selvfølelse kontra de med høy.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jo, det gjør det.

Ingenting galt i utgangspunktet. For de som er i lykkelige monogame forhold handler sex om sunn bekreftelse på hverandre.

For mennesket i livskriser handler sex om at man enda har draget, enda er attraktiv blant folk flest. Er ikke helt uten grunn at HI plutselig legger merke til menn, akkurat nå.

Eller man kan se på tallene for unge kvinner, forskjellen mellom antall sexpartnere hos de med lav selvfølelse kontra de med høy.

Jeg tenker nok heller at du har en veldig snever tolkning.

Du har oversett at motivasjonen for sex som oftest er nytelse i seg selv, initimitet og/eller reprodusjon.

Skrevet
Merdee skrev (46 minutter siden):

Du har oversett at motivasjonen for sex som oftest er nytelse i seg selv, initimitet og/eller reprodusjon.

Det er feil, det er bare å lese forskning på feltet. Hva som blir oppfattet som nytelse avhenger f.eks. av hva slags syn man har på seg selv.

Skrevet
Merdee skrev (58 minutter siden):

Enkelte er ferdige når reproduksjonen er overstått. Mange av disse her på "foreldreforumet", rene samlingsplassen. Nytelse og intimitet er skumle saker.  

Anonymkode: ec565...20b

Skrevet

jeg vet ikke om jeg hadde fått bedre selvtillit av å ha sex. har vært redd for at de skulle finne ut om asperger diagnosen og kanskje forsøke å drepe meg om de finner det ut, eller at de skal få psykiske problemer av det. jeg fremstår nok som en dum bimbo for de fleste, så jeg er også redd for at de skal gjøre meg noe etter vi har hatt sex. og så har vi de andre damene i miljøet. både pulevenninner, ekser og damer. Jada, mange av disse damene har vært utro mot mennene sine, mennene deres mot dem, de har også vært elskerinner til venninnenes menn, men når det er meg så virker det som det er ekstra ille. Det blir alle mot meg. men jeg kjenner jo noe mangler litt her i livet, nemlig nærhet 😛 og jeg er 30 år, og veldig jomfru. jeg er i tillegg redd for størrelsen, for legen fikk så vidt inn den der tingen en stikker inn når en skal sjekke seg..

Anonymkode: 94928...291

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

jeg vet ikke om jeg hadde fått bedre selvtillit av å ha sex.

Det avhenger litt. Sammen med noen som bare ville tømme seg? Nei, det tror jeg ikke. Sammen med noen som vill ha sex med akkurat deg? Noen som vil være intim, både personlig og fysisk, med akkurat deg? Jo, det tror jeg.

Anonymkode: 6aeef...4e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det avhenger litt. Sammen med noen som bare ville tømme seg? Nei, det tror jeg ikke. Sammen med noen som vill ha sex med akkurat deg? Noen som vil være intim, både personlig og fysisk, med akkurat deg? Jo, det tror jeg.

hva har det å si om det bare er for sex fra min side? hvordan vet jeg om de vil være intime? det er jo intimint å ha sex i seg selv? men så har vi jo det at jeg føler ikke jeg har lov til å føle det jeg føler. jeg har hatt sjanse til å ha sex mange ganger, men stort sett har jeg ikke likt mennene da, og de har liksom ikke vært kjent for sin respekt for kvinner. jeg forelsket meg jo i en som jeg mistet følelsene for når vi holdt på å ligge, men han fant seg rasskt ny kjæreste. så kom tyrkeren som det var tortur å måtte holde seg unna, men jeg er jo kjedelig og fornuftig så jeg knep igjen der også da. så har jeg blitt betatt av en nyskilt mann som kunne vært faren min. han har vært geografisk nær meg i noen år, men er ikke før i 2019 jeg la merke til han. følelsene har vært av og på. har alltid glemt han når jeg ikke har sett han på en stund eller jeg har vært  andre steder, men så fort jeg ser han kommer det, dette er ikke forelskelse, men betatt. kjenner han ikke og jeg er nok bare ei teit kvinne som ser på en nok en mann jeg ikke kjenner, og som nå kunne vært faren min. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

hva har det å si om det bare er for sex fra min side?

Det har noe å si for hvor vidt du antakeligvis vil få bedre selvtillit av å ha sex med noen. Hvis du aldri har hatt sex før og bare vil få det "unnagjort" så vil det selvfølgelig kunne styrke selvtilliten din å bare få det unnagjort. Men i og med at du selv skrev:

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

men jeg kjenner jo noe mangler litt her i livet, nemlig nærhet

Så er min mistanke at jo da, hvis du får den nærheten, ikke bare i form av en penis som går inn og ut av deg og spruter, men noen som er opptatt av å både bli kjent med deg som person, og å ha det godt sammen med deg, ikke ved å bruke deg, men ved å oppleve sex sammen, så vil det hjelpe på selvtilliten din.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

hvordan vet jeg om de vil være intime?

Hvordan kan noen vite hva du tenker? Det er bare du som vet hva du tenker. Det er bare du som vet hva du vet, jeg vet ikke hva du vet. Når noen sier, "du vet jo at", så er det feil. Den personen kan ikke vite hva du vet og ikke vet. Det er nemlig bare en som vet hva som hender i din hjerne, det er deg. På samme måte er det bare den du er intim med som vet om den personen faktisk ønsker å være intim med deg, eller bare vil bruke deg. Du vil aldri kunne vite 100% sikkert dette.

Men ord er gratis. Handling koster. Ikke heng deg opp i ord, heng deg opp i hva personen gjør. Kommer vedkommende for sent til avtaler med deg støtt og stadig så viser personen at du ikke er viktig for den personen. Samme hva vedkommende sier, det er hva vedkommende gjør som er viktig. Lytter personen til det du har å si, fortelle, vil personen bli kjent med *deg*, dine tanker, opplevelser, eller er personen bare opptatt av å prate om seg selv? Se på hva personen gjør, ikke bare hva personen sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...