Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Kommer ikke til å agere på de, men fytti hvor fine enkelte er. Får sånn voldsom seksuell tiltrekning mot de, spesielt en på jobb og en jeg treffer på trening av og til. Dette er nytt, siste 2 mnd. Noen som vet hvorfor? Er ikke noe jeg har kjent på tidligere gjennom et 19 år langt forhold. Hormonelt? Anonymkode: 4cbad...06d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Jeg skal fortelle deg en hemmelighet: jeg tror ikke vi er skapt for monogami. Anonymkode: 6aeef...4e9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Er helt lik. Har lyst til å ligge med de fleste menn jeg ser🙈 Først så ser jeg helheten, deretter ser jeg på skrittet etter bulen i buksa🤤 Anonymkode: 786e5...065
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Det har de fleste menn absolutt hele tiden, hvorfor skal det være verre at damer gjør det!? Menn har i tillegg en uhensiktsmessig og overdrevent god selvtilllit, og prøver seg derfor på alt som kan krype og gå, om de er gifte eller ei. Anonymkode: 55669...459
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg skal fortelle deg en hemmelighet: jeg tror ikke vi er skapt for monogami. Anonymkode: 6aeef...4e9 Tror det bare er delvis riktig. Fra naturens side er kvinnen skapt slik at hun enkelt kan tilfredsstille 10 stk etter hverandre, en egenskap mannen er langt unna å ha. Men i tillegg trives kvinner best i et stabilt og trygt forhold. De har også best sex med noen de stoler på, og er trygge på, da er de modigere. Stabilitet og trygghet er erotisk for kvinner. På toppen av det hele er det mange menn som tenner på at hun har sex med andre. Mange menn klarer ikke holde hennes lyst oppe etter flere år i samliv, samtidig klager menn ofte på at hun ikke vil ofte nok. Kanskje er et stabilt forhold, og trekantsex av og til med ekstra mann, en god løsning for langvarige forhold. Da vil hun også få høyere generell lyst til glede for sin faste partner. Anonymkode: ec565...20b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror det bare er delvis riktig. Fra naturens side er kvinnen skapt slik at hun enkelt kan tilfredsstille 10 stk etter hverandre, en egenskap mannen er langt unna å ha. Men i tillegg trives kvinner best i et stabilt og trygt forhold. De har også best sex med noen de stoler på, og er trygge på, da er de modigere. Stabilitet og trygghet er erotisk for kvinner. På toppen av det hele er det mange menn som tenner på at hun har sex med andre. Mange menn klarer ikke holde hennes lyst oppe etter flere år i samliv, samtidig klager menn ofte på at hun ikke vil ofte nok. Kanskje er et stabilt forhold, og trekantsex av og til med ekstra mann, en god løsning for langvarige forhold. Da vil hun også få høyere generell lyst til glede for sin faste partner. Anonymkode: ec565...20b Dette vet vi jo at ikke fungerer. Det er bare å se hva som skjer i praksis når en kvinne er fri, så ser du hva det er. Før feminismen hadde vi ekteskap, da måtte kvinnen bli værende hos sin mann, og dette var en rettferdig løsning for mannen, så ikke en mann skulle få alle damene. Etter feminismen skjedde det noe, da begynte kvinner å hoppe fra mann til mann. De ville ha de samme mennene. En mann klarer ikke å holde lysten oppe som du sier. Men fremfor alt skyldes det jo at hun ikke føler trygghet og stabilitet hos mannen hun er hos. Hun vil ha en sterkere mann. Du får altså ikke kvinnen til å ta med seg den utbrukte og ynkelige ektemannen videre i livet, aller minst vil hun fortsette å ha sex med han. Ja, vi har horer i samfunnet vårt. Men de tar betalt og er ofte rusa. Menn som drømmer om cuckolding er de som har aller minst peiling på, og omsorg for kvinner. Det er den manglende peilingen og omsorgen som gjør at hun mister tryggheten og lysten og vil videre. Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det har de fleste menn absolutt hele tiden, hvorfor skal det være verre at damer gjør det!? Menn har i tillegg en uhensiktsmessig og overdrevent god selvtilllit, og prøver seg derfor på alt som kan krype og gå, om de er gifte eller ei. Anonymkode: 55669...459 Hvem sa at HI er dame? Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Dette vet vi jo at ikke fungerer. Det er bare å se hva som skjer i praksis når en kvinne er fri, så ser du hva det er. Før feminismen hadde vi ekteskap, da måtte kvinnen bli værende hos sin mann, og dette var en rettferdig løsning for mannen, så ikke en mann skulle få alle damene. Etter feminismen skjedde det noe, da begynte kvinner å hoppe fra mann til mann. De ville ha de samme mennene. En mann klarer ikke å holde lysten oppe som du sier. Men fremfor alt skyldes det jo at hun ikke føler trygghet og stabilitet hos mannen hun er hos. Hun vil ha en sterkere mann. Du får altså ikke kvinnen til å ta med seg den utbrukte og ynkelige ektemannen videre i livet, aller minst vil hun fortsette å ha sex med han. Ja, vi har horer i samfunnet vårt. Men de tar betalt og er ofte rusa. Menn som drømmer om cuckolding er de som har aller minst peiling på, og omsorg for kvinner. Det er den manglende peilingen og omsorgen som gjør at hun mister tryggheten og lysten og vil videre. Anonymkode: fc9dc...1a2 Jeg er enig i det meste her. Problemet er at menn ikke ønsker en kvinne som beundrer, det blir menn raskt lei av. De ønsker en utfordrende og sterk kvinne. En cuckold tøffelmann vil raskt bli forlatt som du sier, men en sterk mann forlater også en trygghetssøkende beundrer. Men dette er ytterpunktene, og beskriver forakt vs beundring. Nøkkelen er gjensidig respekt, tillit og grunnleggende forståelse for hverandre som to ulike mennesker, med ulike behov. Og da tenker jeg på hva kvinnen og mannen virkelig behøver, ikke hvilke behov samfunnet har definert som praktisk for deg. Anonymkode: ec565...20b
Hengebukksvinet Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det har de fleste menn absolutt hele tiden, hvorfor skal det være verre at damer gjør det!? Menn har i tillegg en uhensiktsmessig og overdrevent god selvtilllit, og prøver seg derfor på alt som kan krype og gå, om de er gifte eller ei. Anonymkode: 55669...459 Oh my...🤦♀️
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Er helt lik. Har lyst til å ligge med de fleste menn jeg ser🙈 Først så ser jeg helheten, deretter ser jeg på skrittet etter bulen i buksa🤤 Anonymkode: 786e5...065 Haha🙈 jeg ser på det samme som deg😜🙈 ei løs bukse som er helt flat i skrittet på en mann, er IKKE like sexy som en kompakt mann med bukse som sitter godt rundt rompe å skritt å som "buler" litt😛 Anonymkode: ed7ca...042
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg er enig i det meste her. Problemet er at menn ikke ønsker en kvinne som beundrer, det blir menn raskt lei av. De ønsker en utfordrende og sterk kvinne. En cuckold tøffelmann vil raskt bli forlatt som du sier, men en sterk mann forlater også en trygghetssøkende beundrer. Men dette er ytterpunktene, og beskriver forakt vs beundring. Nøkkelen er gjensidig respekt, tillit og grunnleggende forståelse for hverandre som to ulike mennesker, med ulike behov. Og da tenker jeg på hva kvinnen og mannen virkelig behøver, ikke hvilke behov samfunnet har definert som praktisk for deg. Anonymkode: ec565...20b Jo takk, jeg vet det meste om det. Jeg har vært på flukt fra menn hele livet, nettopp fordi så mange menn opplever meg som sterk og tøff og utfordrende. Er nok også derfor jeg hater cuckolding, jeg opplever det som nok et slags forsøk på å snike seg til en ufortjent bit av meg. Skulle ønske flere kvinner stilte opp som sterke og tøffe utfordrere slik at de få av oss som er det, slapp å ta hele trøkket. Dessverre ser det mange steder ut for at trenden går motsatt vei.. Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Haha🙈 jeg ser på det samme som deg😜🙈 ei løs bukse som er helt flat i skrittet på en mann, er IKKE like sexy som en kompakt mann med bukse som sitter godt rundt rompe å skritt å som "buler" litt😛 Anonymkode: ed7ca...042 Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #12 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Jeg er enig i det meste her. Problemet er at menn ikke ønsker en kvinne som beundrer, det blir menn raskt lei av. De ønsker en utfordrende og sterk kvinne. En cuckold tøffelmann vil raskt bli forlatt som du sier, men en sterk mann forlater også en trygghetssøkende beundrer. Men dette er ytterpunktene, og beskriver forakt vs beundring. Nøkkelen er gjensidig respekt, tillit og grunnleggende forståelse for hverandre som to ulike mennesker, med ulike behov. Og da tenker jeg på hva kvinnen og mannen virkelig behøver, ikke hvilke behov samfunnet har definert som praktisk for deg. Anonymkode: ec565...20b Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jo takk, jeg vet det meste om det. Jeg har vært på flukt fra menn hele livet, nettopp fordi så mange menn opplever meg som sterk og tøff og utfordrende. Er nok også derfor jeg hater cuckolding, jeg opplever det som nok et slags forsøk på å snike seg til en ufortjent bit av meg. Skulle ønske flere kvinner stilte opp som sterke og tøffe utfordrere slik at de få av oss som er det, slapp å ta hele trøkket. Dessverre ser det mange steder ut for at trenden går motsatt vei.. Anonymkode: fc9dc...1a2 Eller, du kan snu litt på det; La oss si at du får tak i en kvinne som du får med på å leve ut hotwife/cuckoldlivsstilen, hva slags type kvinne ender du da opp med? a) en sterk kvinne som er trygg i seg selv og tør utfordre menn i stedet for å sanke bekreftelser? b) en usikker kvinne som er avhengig av menns bekreftelser, og gjør nært sagt hva som helst for å få det? Ser du? Du ender typisk opp med feil type dame, sammenlignet med det du tenkte at var hot. Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #13 Skrevet 19. mars 2021 (Det samme kan man selvfølgelig si om såkalte alfahanner. De også er svært ofte lut lei av å ha beundrende intetsigende fjols etter seg, og å bli sett på som avlsokser.) Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #14 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): La oss si at du får tak i en kvinne som du får med på å leve ut hotwife/cuckoldlivsstilen, hva slags type kvinne ender du da opp med? Ender opp med? Det kan da være hvilken som helst kvinne vil jeg påstå. Det er ikke snakk om noe hotwife her. Jeg tenker at det eneste må være at hun ikke er besatt av sex. Det er ikke det seksuelle som holder et godt forhold sammen, sex trekker mennesker sammen, og det gjør ofte forholdet godt, men sex er ikke det sterkeste limet i et forhold. Anonymkode: ec565...20b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #15 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ender opp med? Det kan da være hvilken som helst kvinne vil jeg påstå. Det er ikke snakk om noe hotwife her. Jeg tenker at det eneste må være at hun ikke er besatt av sex. Det er ikke det seksuelle som holder et godt forhold sammen, sex trekker mennesker sammen, og det gjør ofte forholdet godt, men sex er ikke det sterkeste limet i et forhold. Anonymkode: ec565...20b Ja, nettopp! Det er poenget mitt. Når du lager konstellasjoner på bakgrunn av sex (les: ønske om bekreftelse) så ender du opp med de skrøpeligste folkene. Derfor er MMF det aller siste du bør nevne hvis du ønsker å tiltrekke deg en sterk dame, hun vil oppleve det som svakhet hos en mann. Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #16 Skrevet 19. mars 2021 For å være ærlig blir jeg nokså forbanna av denne passasjen. Det er ingen sammenheng her: Anonym bruker skrev (5 timer siden): Fra naturens side er kvinnen skapt slik at hun enkelt kan tilfredsstille 10 stk etter hverandre, en egenskap mannen er langt unna å ha. Anonym bruker skrev (3 timer siden): Problemet er at menn ikke ønsker en kvinne som beundrer, det blir menn raskt lei av. De ønsker en utfordrende og sterk kvinne. Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg tenker at det eneste må være at hun ikke er besatt av sex. Slik går argumentasjonen: Kvinner kan tilfredsstille mange menn, derfor bør de gjøre det. Sex er viktig, og kvinnen er en bruksgjenstand til menns fornøyelse. Menn liker ikke beundrere, de vil plutselig ha selvstendige kvinner. Plutselig er kvinnen ikke en bruksgjenstand likevel, men i stedet et selvstendig individ. Forresten, sex er ikke så viltig likevel. Kvinnen kan få lov å slippe å betjene ti ulike menn på rad. 🙄 Neste gang du skal argumentere, prøv å tenke gjennom hva du mener først, og om det henger sammen. Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Skrevet 19. mars 2021 Har de fleste det sånn, altså? Hm, jeg må være annerledes enn snittet av heterofile damer. Jeg er gift med en mann, som jeg har det bra sammen med på de aller fleste måter. Jeg har tidligere vært forelsket i og hatt sex med både menn og kvinner (men er trofast nå). Jeg kikker bare på andre damer, veldig sjelden menn. Har nesten vanskelig for å forstå at andre kvinner synes at menn er sexy sånn "ved første blikk"😂 men det er nok jeg som er litt annerledes enn snittet av heterofile. Anonymkode: a37ef...f87
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #18 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Neste gang du skal argumentere, prøv å tenke gjennom hva du mener først, og om det henger sammen. Det er nok du som ikke har tenkt noe særlig gjennom dette. Ikke leser du nøyaktig heller. Du snakker om å skaffe ei dame for for det ene og det andre. Vi snakker helt forbi hverandre. Over og ut fra meg. Anonymkode: ec565...20b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #19 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er nok du som ikke har tenkt noe særlig gjennom dette. Ikke leser du nøyaktig heller. Du snakker om å skaffe ei dame for for det ene og det andre. Vi snakker helt forbi hverandre. Over og ut fra meg. Anonymkode: ec565...20b Tøft gjort, å dytte ansvaret for eget rot over på meg Dette er ting jeg har tenkt og fundert og forsket på i årevis, så jo, jeg har tenkt gjennom det og vet hva jeg står for. Jeg står for at kvinner bør velge selv hva de har det best med, uten å ta hensyn til (single eller opptatte) incels, som kommer i kjølvannet av feminismen. Det er ikke, og kan ikke, bli vårt problem at menn vil ting mer enn oss, og desperat forsøker å utnytte kvinner som ressurs. Det blir bare verre og verre, vi flykter mer, og menn blir mer voldelige. Da kan man ikke lengre snakke om feminisme og frihet for kvinner. Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #20 Skrevet 19. mars 2021 Av en eller annen grunn støter jeg aldri på disse mennene som forum-incelen vår beskriver. Det kan tenkes at de finnes, men ikke i mitt miljø. Mennene jeg møter er hyggelige, trofaste, respektfulle mot kvinner, gode fedre osv. Og virker som de har det bra, og er fornøyde, både med livet generelt og med likestilling i heimen. Mulig at menn med den innstillingen får pult mer, og at det er derfor de er litt blidere. Anonymkode: a37ef...f87
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #21 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Av en eller annen grunn støter jeg aldri på disse mennene som forum-incelen vår beskriver. Det kan tenkes at de finnes, men ikke i mitt miljø. Mennene jeg møter er hyggelige, trofaste, respektfulle mot kvinner, gode fedre osv. Og virker som de har det bra, og er fornøyde, både med livet generelt og med likestilling i heimen. Mulig at menn med den innstillingen får pult mer, og at det er derfor de er litt blidere. Anonymkode: a37ef...f87 Dette er min erfaring også. Kjenner til incels fra andre steder på internett, ble litt overrasket da jeg støtte på tankegodset her inne. Trodde det mest var damer her inne, og ikke så mange menn. Men er det en fast incel eller, siden du kaller han forum-incel’en? Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #22 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Dette er min erfaring også. Kjenner til incels fra andre steder på internett, ble litt overrasket da jeg støtte på tankegodset her inne. Trodde det mest var damer her inne, og ikke så mange menn. Men er det en fast incel eller, siden du kaller han forum-incel’en? Anonymkode: fc9dc...1a2 Jepp. Anonymkode: a37ef...f87
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #23 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jepp. Anonymkode: a37ef...f87 Oki, takk for info 👍🏻 Anonymkode: fc9dc...1a2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #24 Skrevet 19. mars 2021 Jeg har perioder der jeg har lyst å rive klærne av de fleste menn i en viss aldersramme. Merker at det blir mer uttalt ved eggløsning. Jeg er lykkelig gift med en mann som tilfredsstiller meg. Jeg tenker at dette her er hormonelt og biologisk, og ikke noe stress, så lenge jeg ikke handler på det 😅. Anonymkode: d28ff...8d5
Merdee Skrevet 19. mars 2021 #25 Skrevet 19. mars 2021 (endret) Anonym bruker skrev (23 timer siden): Kommer ikke til å agere på de, men fytti hvor fine enkelte er. Får sånn voldsom seksuell tiltrekning mot de, spesielt en på jobb og en jeg treffer på trening av og til. Dette er nytt, siste 2 mnd. Noen som vet hvorfor? Er ikke noe jeg har kjent på tidligere gjennom et 19 år langt forhold. Hormonelt? Anonymkode: 4cbad...06d Jeg synes vel heller at det er vilt at du ikke har kjent seksuell tiltrekning til andre enn mannen din på 19 år. Endret 19. mars 2021 av Merdee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå