Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg synes du overreagerer. Hvorfor sa du ikke bare i første omgang at du hadde tenkt å gi han klokka, siden du ikke trengte to?

Mistenker sterkt at du liker drama 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jøjemeg, dette er jo urkomisk.

Du mener ikke dette seriøst?

Om du virkelig gjør det så fremstår du som en skikkelig bortskjemt diva, det datteren min kaller en "dramaqueen"

Anonymkode: 140c6...50f

:) Flott bruk av "urkomisk", uansett om det var pun intended eller by accident :) 

Anonymkode: bb3f4...f8b

Skrevet

Du er litt i overkant selvsentrert, og om dette er en sann beskrivelse av situasjonen så er du superhelduig som har en kjæreste som gidder tårer og drama. Du grein fordi han ikke ga deg applaus fordi du hadde kjøpt deg ei ny klokke? Tenker du nå i etterkant at du reagerte rimelig og greit?

Skrevet

Jeg tror ferien har startet litt for tidlig og at du kjeder deg.

Skrevet

Husk det er hjemmeskole nå, sikkert bare en skolestil med tema "hvordan skvise ut mest mulig drama ut av ingenting" 

Skrevet

Å lese dette var 2 minutter av livet mitt jeg aldri får tilbake. 

Dette bør være tull. 🤞

Hvis det ikke er tull og bare oppkonstruert, så er du rape gal, HI. Du skal prise deg lykkelig for at han gidder. Det er er det ikke mange som hadde gjort. 

Anonymkode: 0dc6d...404

Skrevet

Er en klokke noe man skal være så veldig knyttet til? 

Verken han eller du hadde vel noen grunn til å bli vonbråten over en ny klokke.. 

Anonymkode: 90a19...6b3

Skrevet

Snakk om å lage storm i et vannglass... Dette kan ikke være sant. 

Skrevet

«Jeg begynte å gråte og ble lei meg...Jeg prøvde å forklare at det handler om at jeg fikk ingen anerkjennelse for å ha kjøpt meg en ny ting»

Altså... dette er noe av det sprøeste jeg har lest her inne, og her inne er det mye sprøtt å lese!

Du har ikke hatt særlig til motstand i livet ditt, har du vel?

Anonymkode: 61054...c63

Skrevet

Hehe, det er sjelden koret her inne er så enige om noe, og hi tør ikke svare mer i det hele tatt ;)

Anonymkode: 140c6...50f

Skrevet

For å si det sånn: jeg synes kjæresten din skal stikke.. Jeg synes ikke du virker som ei grei dame å være i lag med. 

Anonymkode: 75dc9...907

Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: 35880...773

Skrevet

Leste jeg det jeg leste nå? Altså, hæ?😂 Du er jo sprøyte gal, HI! Også bruker du virkelig så mye tid på å beskrive dette her inne, gud bedre. Få deg hjelp. 

Anonymkode: 158b6...917

Skrevet

Jeg håper kjæresten din tar til vettet og ikke bruker en dag mer av sitt liv på dag. Du virker rape gal, egosentrert og manipulerende.

Lurer litt på hva slags oppvekst du har hatt. Veldig overbeskyttet og alltid snurret mor og far rundt lillefingeren?

Anonymkode: 5af81...94f

Skrevet

Denne overgår nesten hyllebærsaften..... bare nesten!

Anonymkode: c1e38...a62

Skrevet

🤣🙈🙈

Anonymkode: 37969...e74

Skrevet

Halloooo HI, har du lest gjennom det du skrev?? Og lest kommentarene her? Begynner du å se deg selv i et nytt lys? 

Anonymkode: f9b03...a60

Skrevet

Selvfølgelig overreagerer du . Noe veldig også. Hvis noen skulle ha grunn til å være en anelse såret, må det være kjæresten din, siden du setter så lite pris på klokka du fikk i gave at du bytter den ut allerede. Synes du skal be kjæresten pent om unnskyldning for dramaet du laget .

Anonymkode: 28b35...49e

Skrevet

Du vil ha anerkjennelse for å ha kjøpt en klokke. Hjelp.

Anonymkode: 78352...ab9

Skrevet

Jeg er enig med alle de andre som har svart, alle 42. 😊

Anonymkode: 5c8bd...aab

Skrevet

Du har et gudegitt talent for trolling. Egen liga 🙌🏼😃

Anonymkode: f6da7...978

Skrevet

Omg

Anonymkode: a796c...e7c

Skrevet

Kjære HI,

Dersom dette mot formodning ikke er tull, så må du sette deg ned og lese innlegget ditt på nytt.. Grundig! Her ser det ut til at du og bør vurdere å sjekke hormonnivået ditt og forskjellig. Dette er ikke en normal reaksjon og her er store mangler på reliatetsoppfattelsen. 

Ønsker deg lykke til, håper du finner igjen ro og fred og sånn..

Anonymkode: adaba...2ad

Skrevet

Du vil ha anerkjennelse for å ha kjøpt deg en ting? Av mannen som kjøpte en tilsvarende ting til deg for ett år siden? Og som du ikke vil gi bort den gamle klokka di til fordi han spurte? 

Du er gal. Rapende gal. 

Anonymkode: 07cb2...5ef

Skrevet (endret)

Han spurte om han kan få din gamle klokke - som Han har kjøpt - fordi hans ikke virker? Og du presterer å si at det kan hende du vil bruke begge klokkene samtidig, bare for at han ikke skal få ha noen klokke? Men han kan gjerne være med på løpetur, for det er sikkert vel så gøy å se på deg bruke både èn og to klokker, også bør han helst også være veldig ivrig som denne tilskueren av din galskap? Vet ikke helt om du aktivt prøver å så splittelse mellom dere, men jeg vil tro du klarer det utmerket i alle fall. Kanskje han snart vil anerkjenne det? 

Endret av Mandala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...