Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #26 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja dei har jo mye kontakt. Beste venner sier dem at dem er. Og jeg tror dei har sex. Han sa dei har hatt ett forhold for 5 år siden mens hun var gift og siden da har han vært single og nå er dei beste venner. Mannen visste om det. Tror dei er sånn svingers. Merkelig historie og jeg har aldri vært borti lignende. Anonymkode: e9fe8...6b9 Snodige greier.. Men, like greit at du avsluttet det☺️ Anonymkode: 411ce...c31
Listedamen Skrevet 15. mars 2021 #27 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ja dei har jo mye kontakt. Beste venner sier dem at dem er. Og jeg tror dei har sex. Han sa dei har hatt ett forhold for 5 år siden mens hun var gift og siden da har han vært single og nå er dei beste venner. Mannen visste om det. Tror dei er sånn svingers. Merkelig historie og jeg har aldri vært borti lignende. Anonymkode: e9fe8...6b9 Jeg tenker at dette ikke er en mann du ønsker å være i forhold med. Her ville det nok ha dukket opp mange problemer etter hvert. Forstår at det er vondt, men jeg kan garantere deg at du finner en som passer bedre for deg. En mann som ikke vil ha forhold fordi han har en bestevenninne han ikke vil miste, er ikke en mann å satse på. De fleste av oss ønsker jo å være mannens nummer 1 og denne situasjonen lyser av konflikter og potensiell sjalusi. Bra jobbet av deg! Tillat deg selv å deppe en liten stund, men sett en tidsfrist for når du skal være ferdig med deppingen, og så er det opp og fram!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #28 Skrevet 15. mars 2021 Det at han har hatt ett forhold til en gift kvinne, hadde vært nok for meg til å kutte kontakten. Sånn moral er ikke noe for meg. Anonymkode: 2911c...def
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #29 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det at han har hatt ett forhold til en gift kvinne, hadde vært nok for meg til å kutte kontakten. Sånn moral er ikke noe for meg. Anonymkode: 2911c...def Ja enig i det. Men ho og mannen er svingers. Mannen visste om det. Anonymkode: e9fe8...6b9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #30 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ofte gjør kjærlighet blind. Og man ser ting som ikke er der. Jeg vet at han liker meg mer enn bare som venner. Men ett forhold vil han ikke uansett hvem det skulle ha vært. Jeg har avsluttet med han igår. Han synes det var trist men skjønte det. Han sa at han vil gjerne treffe med videre om jeg skulle ombestemme meg. Det svarte jeg ikke noe på. Så nå skal jeg komme meg videre. Takk for svarene jeg fikk her. Anonymkode: e9fe8...6b9 Han vil gjerne treffe deg videre hvis du ombestemmer deg? Men hva er det han vil da, være venner, fuckfriends? Det høres ut som om han er best å styre unna ja. Anonymkode: 6bee6...766
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #31 Skrevet 15. mars 2021 Tror det var lurt av deg å ende dette! Skjønner at det gjør vondt nå, men tror det hadde vært vondere å gått inn i et forhold med ham. For her lukter det problemer lang vei!! Anonymkode: 1527a...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå