Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har vært på date med en jeg liker utrolig godt. Vi jobber på samme plass og har kjent hverandre jobbmessig siden 2014 ca. Jeg har likt han en god stund og følt at han liker meg på samme måte. For noen uker siden har jeg turt å sende han ei mld for å høre om vi kan treffes. Han svarte ja det ville han. Så vi møttes hjemme hos meg og vi prata og hadde det hyggelig. På fredah inviterte jeg han på mat og vin. Vi hadde det så kjekt. Vi prata om alt mulig. Han sa ting kanskje som jeg ble litt skuffa over. Han sa at han ikke ville ha noe forhold og han ville si det på forhånd. Jeg synes d var bra at han var ærlig men jeg kjente på det. Han fortalte om ei beste venninne han har som laga styr for at han skulle på date. Det er ett merkelig vennskap mellom de to og ho tåler ikke når han dater. Jeg vet at han liker meg og er interessert i meg men føler på en måte at denne venninen står i veien. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Når vi treffes merker jeg at han er innmari nervøs. Altså det er noe gnistring mellom oss. Noen som har litt råd eller tanker ang dette? Anonymkode: e9fe8...6b9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Venninnen holder han på gress. Ikke fordi hun vil ha han, men fordi han er kjekk å ha for å få bekreftelse fra. Han må dumpe dunne venninnen, hun vil aldri være bra for han. Men spørsmålet er om han noensinne vil innse det? Ikke ta det opp du, for da blir du "hun som forsøker å ødelegge for meg og venninnen min". Selv om han ikke tenker det så hvis hun venninnen får nys om det så vil hun gjøre alt for å fremstille deg som så fæl og slem som mulig, på den måten. Han må faktisk dumpe henne. Kutte kontakten med henne. Hun er ikke bra for han. Anonymkode: 87a06...4d9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Ja det virker som hun har makt over han. Han sa til meg at han aldri vil miste henne som beste venninne. Jeg vet de har hatt ett forhold mens hun var gift og mannen visste om det. Hun er fortsatt gift med denne mannen. En litt merkelig historie. Han data ei tidligere og da laga denne venninnen masse styr. Jeg orker ikke dette da. Jeg skal gå en tur m han idag og hadde tenkt å ta dette opp at jeg kun vil fortsette å treffe han om hun ikke lager styr. Anonymkode: e9fe8...6b9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja det virker som hun har makt over han. Han sa til meg at han aldri vil miste henne som beste venninne. Jeg vet de har hatt ett forhold mens hun var gift og mannen visste om det. Hun er fortsatt gift med denne mannen. En litt merkelig historie. Han data ei tidligere og da laga denne venninnen masse styr. Jeg orker ikke dette da. Jeg skal gå en tur m han idag og hadde tenkt å ta dette opp at jeg kun vil fortsette å treffe han om hun ikke lager styr. Anonymkode: e9fe8...6b9 Men orker du dette, da? Han vil ikke ha noe forhold, og han har en eiesyk og sjalu veninne. Er dette verdt å bruke tiden på? Anonymkode: 6782f...eb4
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Jeg vet ikke. Jeg er forvirret. Men vet jo at vi begge føler oss veldig tiltrukket til hverandre. Mulig han ikke greie å ha ett forhold pga denne venninnen. Hun ødelegger for han. Jeg vil fortsette å treffe han men uten noe styr. Blir det dumt om jeg tar dette opp med han? Anonymkode: e9fe8...6b9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke. Jeg er forvirret. Men vet jo at vi begge føler oss veldig tiltrukket til hverandre. Mulig han ikke greie å ha ett forhold pga denne venninnen. Hun ødelegger for han. Jeg vil fortsette å treffe han men uten noe styr. Blir det dumt om jeg tar dette opp med han? Anonymkode: e9fe8...6b9 Nei, jeg synes ikke det er dumt eller blir dumt. Derimot kan det være at han får inntrykk av at du forsøker å så splid mellom han og venninnen hans. Men har han sterke følelser for deg kanskje han lytter til deg? Derimot kan jeg nesten garantere at hvis venninnen får høre at du har sagt det til han, så vil hun forgifte han med alt mulig av løgner om at du er ute etter å ødelegge mellom han og venninnen (eller løgn, det er jo ikke helt løgn da, men det er ikke fordi du vil vondt, men tvert i mot faktisk). Anonymkode: 87a06...4d9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke. Jeg er forvirret. Men vet jo at vi begge føler oss veldig tiltrukket til hverandre. Mulig han ikke greie å ha ett forhold pga denne venninnen. Hun ødelegger for han. Jeg vil fortsette å treffe han men uten noe styr. Blir det dumt om jeg tar dette opp med han? Anonymkode: e9fe8...6b9 For din egen del, for ikke å bli såret, tror jeg det er best å høre hva han sier. Han er ikke interessert i et forhold. Om du fortsetter å treffe han, tilbringer tid med han og faller for han, ender det bare med at du blir lei deg. Han er visst allerede i et forhold, virker det som. Med ei som er gift, og som bestemmer over livet hans. Så lenge han ikke ser for seg at han ikke skal være venn med henne mer, er det ikke noe du kan gjøre. Jeg ville møtt han i dag. Men så ville jeg kuttet han ut. Med begrunnelsen at du vil ha mer enn vennskap. (Hvis det er det du vil, da) Anonymkode: 6782f...eb4
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg vet ikke. Jeg er forvirret. Men vet jo at vi begge føler oss veldig tiltrukket til hverandre. Mulig han ikke greie å ha ett forhold pga denne venninnen. Hun ødelegger for han. Jeg vil fortsette å treffe han men uten noe styr. Blir det dumt om jeg tar dette opp med han? Anonymkode: e9fe8...6b9 Han har jo sagt at han ikke vil ha et forhold med deg. Hvorfor skal du da ta opp noe med han? Han har valgt sin venninne, og ikke deg. Anonymkode: cff38...115
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 Ikke gå inn i et forhold hvor det garantert blir masse drama med åpne øyne Anonymkode: 4c4ca...02c
gale damen Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 Han har sagt flatt ut at han ikke vil ha et forhold til deg, han sier at venninna, som han HAR et forhold til blir sur når han dater (som han ikke vil med deg), og så lurer du på hva du skal gjøre? Jeg begriper ikke hvordan folk med denne resonneringsevnen klarer å stå opp om morgenen!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #11 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja det virker som hun har makt over han. Han sa til meg at han aldri vil miste henne som beste venninne. Jeg vet de har hatt ett forhold mens hun var gift og mannen visste om det. Hun er fortsatt gift med denne mannen. En litt merkelig historie. Han data ei tidligere og da laga denne venninnen masse styr. Jeg orker ikke dette da. Jeg skal gå en tur m han idag og hadde tenkt å ta dette opp at jeg kun vil fortsette å treffe han om hun ikke lager styr. Anonymkode: e9fe8...6b9 Hun er neppe en bestevenninne, men en som han ikke kan få og dermed nøyer seg med venninne-illusjonen. Jeg hadde også en sånn bestevenn en gang.. Anonymkode: da816...c80
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #12 Skrevet 14. mars 2021 Vær ærlig. Si til ham at du egentlig hadde vært interessert i noe mer, så du må avslutte det dere holder på med nå. Du kan jo legge til at det med venninnen hans er altfor komplisert for deg. Hvis han faktisk liker deg, vil det tvinge ham til å tenke over om hun står i veien for hans lykke. Det er din best bet. Uansett er det bare å avslutte, han har sagt det han skulle si og det er ikke det du vil. Spar deg selv for mer hjertesorg. Anonymkode: 2e3fb...550
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #13 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Vær ærlig. Si til ham at du egentlig hadde vært interessert i noe mer, så du må avslutte det dere holder på med nå. Du kan jo legge til at det med venninnen hans er altfor komplisert for deg. Hvis han faktisk liker deg, vil det tvinge ham til å tenke over om hun står i veien for hans lykke. Det er din best bet. Uansett er det bare å avslutte, han har sagt det han skulle si og det er ikke det du vil. Spar deg selv for mer hjertesorg. Anonymkode: 2e3fb...550 Enig i dette. Anonymkode: f3130...be3
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #14 Skrevet 14. mars 2021 gale damen skrev (2 timer siden): Han har sagt flatt ut at han ikke vil ha et forhold til deg, han sier at venninna, som han HAR et forhold til blir sur når han dater (som han ikke vil med deg), og så lurer du på hva du skal gjøre? Jeg begriper ikke hvordan folk med denne resonneringsevnen klarer å stå opp om morgenen! Takk for så flott og hyggelig svar. Han har sagt at han ikke er interessert i ett forhold generelt. Men jeg merker at han er interessert i meg og er nervøs når han møter meg. Jeg merker at det er noe der. Jeg har blitt forelsket i noen som har ett veldig uvanlig vennskap til noen. Og jeg er følelsesmessig veldig forvirret. Anonymkode: e9fe8...6b9
Listedamen Skrevet 14. mars 2021 #15 Skrevet 14. mars 2021 (endret) Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Takk for så flott og hyggelig svar. Han har sagt at han ikke er interessert i ett forhold generelt. Men jeg merker at han er interessert i meg og er nervøs når han møter meg. Jeg merker at det er noe der. Jeg har blitt forelsket i noen som har ett veldig uvanlig vennskap til noen. Og jeg er følelsesmessig veldig forvirret. Anonymkode: e9fe8...6b9 Syns svaret du fikk over var bra. Anbefaler deg å følge disse rådene selv om det kan være vanskelig. Da er du ærlig om dine egne følelser samtidig som du gir tydelig uttrykk for at et slikt komplisert vennskap ikke er forenelig med et forhold. Han kommer til å gruble på det selv om det kanskje ikke gagner deg. Men å fortsette på samme måte som nå, vil garantert gi deg mer sorg enn glede. «Vær ærlig. Si til ham at du egentlig hadde vært interessert i noe mer, så du må avslutte det dere holder på med nå. Du kan jo legge til at det med venninnen hans er altfor komplisert for deg. Hvis han faktisk liker deg, vil det tvinge ham til å tenke over om hun står i veien for hans lykke. Det er din best bet. Uansett er det bare å avslutte, han har sagt det han skulle si og det er ikke det du vil. Spar deg selv for mer hjertesorg. Anonymkode: 2e3fb...550» Endret 14. mars 2021 av Listedamen
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #16 Skrevet 14. mars 2021 Han sier rett ut at han ikke vil ha et forhold. Det bør du jo respektere og ikke drive å tolke og tro du vet hva han virkelig vil. Sjelden passer vel frasen ‘he’s not that in to you’ bedre. Anonymkode: cff38...115
gale damen Skrevet 14. mars 2021 #17 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Takk for så flott og hyggelig svar. Han har sagt at han ikke er interessert i ett forhold generelt. Men jeg merker at han er interessert i meg og er nervøs når han møter meg. Jeg merker at det er noe der. Jeg har blitt forelsket i noen som har ett veldig uvanlig vennskap til noen. Og jeg er følelsesmessig veldig forvirret. Anonymkode: e9fe8...6b9 Du insisterer på å se noe som ikke er der, og i samme slengen bestemmer du at det han sier ikke gjelder for DEG, for du er spesiell. Enjoy.
sug lut Skrevet 14. mars 2021 #18 Skrevet 14. mars 2021 gale damen skrev (6 timer siden): Han har sagt flatt ut at han ikke vil ha et forhold til deg, han sier at venninna, som han HAR et forhold til blir sur når han dater (som han ikke vil med deg), og så lurer du på hva du skal gjøre? Jeg begriper ikke hvordan folk med denne resonneringsevnen klarer å stå opp om morgenen! Det er en grunn til at det lages sko med borrelås til voksne.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #19 Skrevet 14. mars 2021 Han er ikke interessert i et forhold. Ferdig snakket! Treffes han med venninnen da? Tilbringer de tid sammen? Anonymkode: 411ce...c31
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #20 Skrevet 15. mars 2021 Ofte gjør kjærlighet blind. Og man ser ting som ikke er der. Jeg vet at han liker meg mer enn bare som venner. Men ett forhold vil han ikke uansett hvem det skulle ha vært. Jeg har avsluttet med han igår. Han synes det var trist men skjønte det. Han sa at han vil gjerne treffe med videre om jeg skulle ombestemme meg. Det svarte jeg ikke noe på. Så nå skal jeg komme meg videre. Takk for svarene jeg fikk her. Anonymkode: e9fe8...6b9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #21 Skrevet 15. mars 2021 Kan snakke for meg selv. Da jeg traff mannen min så fortalte han meg akkurat de samme ordene. Ville ikke ha noe forhold og alt det der. Det viste seg at det var kameratens sine ord som var dødsjalu på dateingen vår. Skal være ærlig å si at forhold var vel heller ikke noe jeg tenkte på i første date. Han fortalte det etterhvert at nei forhold var et ikke tema. Skulle være singel og ha det morro 😮 Så viser det seg at denne kompisen bodde hos han og var redd for at lommeboka skulle forsvinne. MAnnen min er nemlig snill av seg. Nå ble det oss etter en litt kronglete vei og han fikk øynene opp for denne kompisen og har ikke kontakt i dag. Anonymkode: 83d7f...993
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #22 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Kan snakke for meg selv. Da jeg traff mannen min så fortalte han meg akkurat de samme ordene. Ville ikke ha noe forhold og alt det der. Det viste seg at det var kameratens sine ord som var dødsjalu på dateingen vår. Skal være ærlig å si at forhold var vel heller ikke noe jeg tenkte på i første date. Han fortalte det etterhvert at nei forhold var et ikke tema. Skulle være singel og ha det morro 😮 Så viser det seg at denne kompisen bodde hos han og var redd for at lommeboka skulle forsvinne. MAnnen min er nemlig snill av seg. Nå ble det oss etter en litt kronglete vei og han fikk øynene opp for denne kompisen og har ikke kontakt i dag. Anonymkode: 83d7f...993 Ja det samme sa han her også at han ikke vil forplikte seg. Han vil ikke knytte seg til noen og han vil være fri. Han sa til meg på fredag at han liker meg så utrolig godt og føler seg veldig tiltrukket og jeg er hans type dame. Samtidig føler jeg også at han og bestevenninnen har ett forhold på en måte. Jeg skal bare komme meg videre nå og prøve å glemme han. Er litt lei meg fordi jeg trudde at det kom til å bli annerledes. Anonymkode: e9fe8...6b9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #23 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja det samme sa han her også at han ikke vil forplikte seg. Han vil ikke knytte seg til noen og han vil være fri. Han sa til meg på fredag at han liker meg så utrolig godt og føler seg veldig tiltrukket og jeg er hans type dame. Samtidig føler jeg også at han og bestevenninnen har ett forhold på en måte. Jeg skal bare komme meg videre nå og prøve å glemme han. Er litt lei meg fordi jeg trudde at det kom til å bli annerledes. Anonymkode: e9fe8...6b9 Så leit å høre at det er slik. Men jeg var "slu" og sa det samme til han. Kun gjensidig hygge og hadde noen skills som han satte stor pris på. Brått merket han at flere var intr i meg etter en sammenkost og skal si alfahannen våknet Ingen andre skulle få meg og nå gift på det 10ende året ❤️ Ønsker deg lykke til enn hva du mente velge. Anonymkode: 83d7f...993
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #24 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Ja det samme sa han her også at han ikke vil forplikte seg. Han vil ikke knytte seg til noen og han vil være fri. Han sa til meg på fredag at han liker meg så utrolig godt og føler seg veldig tiltrukket og jeg er hans type dame. Samtidig føler jeg også at han og bestevenninnen har ett forhold på en måte. Jeg skal bare komme meg videre nå og prøve å glemme han. Er litt lei meg fordi jeg trudde at det kom til å bli annerledes. Anonymkode: e9fe8...6b9 Men tilbringer han tid med venninnen da? Er de fysisk sammen? Eller er det bare en som har klørne i ham på avstand? 🤔 Anonymkode: 411ce...c31
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #25 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Men tilbringer han tid med venninnen da? Er de fysisk sammen? Eller er det bare en som har klørne i ham på avstand? 🤔 Anonymkode: 411ce...c31 Ja dei har jo mye kontakt. Beste venner sier dem at dem er. Og jeg tror dei har sex. Han sa dei har hatt ett forhold for 5 år siden mens hun var gift og siden da har han vært single og nå er dei beste venner. Mannen visste om det. Tror dei er sånn svingers. Merkelig historie og jeg har aldri vært borti lignende. Anonymkode: e9fe8...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå