Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #26 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor MÅ man lære å drikke? Anonymkode: 45ed3...a03 De fleste tenåringer vil prøve ut alkohol på et tidspunkt. Spørsmålet er hvordan man ønsker at dette skal skje. Flatfylla med null kontroll, eller smake et par enheter? Jeg er glad for at min 19-åring har et fornuftig mønster her og aldri drikker så mye. Anonymkode: 9ebfb...6c2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #27 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): De fleste tenåringer vil prøve ut alkohol på et tidspunkt. Spørsmålet er hvordan man ønsker at dette skal skje. Flatfylla med null kontroll, eller smake et par enheter? Jeg er glad for at min 19-åring har et fornuftig mønster her og aldri drikker så mye. Anonymkode: 9ebfb...6c2 Jeg har ikke prøvd alkohol som tenåring, og det har heller ikke min 17 år gamle sønn gjort. Vi har altså et slikt mønster at vi ikke drikker alkohol. Ikke savner jeg noe ved det heller, er 42 år. Anonymkode: 45ed3...a03
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2021 #28 Skrevet 10. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke prøvd alkohol som tenåring, og det har heller ikke min 17 år gamle sønn gjort. Vi har altså et slikt mønster at vi ikke drikker alkohol. Ikke savner jeg noe ved det heller, er 42 år. Anonymkode: 45ed3...a03 Og det er supert! Min sønn på 17 år har heller aldri drukket alkohol og er ikke interessert i det. Men du er likevel litt naiv hvis du tror dette er normalen. Jeg jobber i vgs, og det er virkelig bare et fåtall av avgangselevene som ikke har drukket alkohol. Anonymkode: 9ebfb...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå