Gå til innhold

Hvilke brukere savner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Syngensang skrev (12 timer siden):

Kan jo forsovidt forstå kvifor det er lenge sidan vi har sett Pashla her. Men forstår absolutt ikkje kvifor enkelte brukarar her absolutt skal ta henne heile tida. Ho var ei av dei mest fornuftige stemmene her inne. 

Hvorfor er det så forståelig at ikke Pashla er her mener du? Hun la opp til mange negative og usaklige diskusjoner her inne. 

Anonymkode: 22c9a...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det så forståelig at ikke Pashla er her mener du? Hun la opp til mange negative og usaklige diskusjoner her inne. 

Eg las det ikkje slik. Men så har eg ikkje vore inne på alle trådar heller. Men eg såg at ho konsekvent vart missforstått i mange trådar. Og på slutten såg eg og nokre ufine svar, men ein kan jo bli lei av heksejakt òg. 

Skrevet
Syngensang skrev (Akkurat nå):

Eg las det ikkje slik. Men så har eg ikkje vore inne på alle trådar heller. Men eg såg at ho konsekvent vart missforstått i mange trådar. Og på slutten såg eg og nokre ufine svar, men ein kan jo bli lei av heksejakt òg. 

Du må gjerne kalle det misforståing, slik tolket ikke jeg det. Ufine svar gikk virkelig begge veier, og det er flere herinne som stadig vekk får stygge svar. Inkludert meg (som akkurat her velger å være anonym)

Skrevet
Syngensang skrev (40 minutter siden):

Det var jo hun som var ufin, konsekvent. Så man at hun svarte i en tråd var det bare å rygge ut av den, for da var all fornuftig debatt meningsløs. 

Anonymkode: 14fa0...fea

Skrevet

Hva var historien om bunaden?

Anonymkode: 5945e...5b9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva var historien om bunaden?

Om jeg forsto det rett så trengte hun bunad til datteren som skulle ha komfirmasjon. Hun hadde senare lagt ut ett bildet av bunaden,men da var det lillehi som hadde bunaden på seg ikke datteren. 

Anonymkode: 2b88f...27a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Om jeg forsto det rett så trengte hun bunad til datteren som skulle ha komfirmasjon. Hun hadde senare lagt ut ett bildet av bunaden,men da var det lillehi som hadde bunaden på seg ikke datteren. 

Anonymkode: 2b88f...27a

Stemmer, nå husker jeg det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.3.2021 den 9.11):

Det var jo endel dritt Pashla selv stod for. Jeg synes hun var veldig på hugget en periode, og ufin i svarene sine. Litt ulikt henne egentlig. 

Det er jeg helt enig i. 

Anonymkode: 6ac66...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...