Gå til innhold

Hvilke brukere savner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillehi og Hilde og gutta

Anonymkode: 05dea...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Lillehi ble vel omtrent mobbet ut herfra :( Om jeg ikke blander hun med en annen da,men mener det er hun. 

Anonymkode: 2b88f...27a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Lillehi ble vel omtrent mobbet ut herfra :( Om jeg ikke blander hun med en annen da,men mener det er hun. 

Og Hilde og gutta døde for noen år siden.

Anonymkode: 6ac66...52a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det var vel mer eller mindre selvpåført

Anonymkode: 12908...c65

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Hadde ikke lillehi en interiørblogg? Mulig jeg blander, men likte bloggen! :)

Anonymkode: 32e48...d9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei det var en annen. Lillehi var vel mest kjent for noe bråk om en bunad hun hadde fått av en her inne.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hun du tenker på het vel noe med paprika 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun du tenker på het vel noe med paprika 

Neinei, er ikke Villa paprika jeg tenkte på. Men husker ikke noe bunadsgreier, så det er sikkert en annen. ;)

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Det var vel mer eller mindre selvpåført

Anonymkode: 12908...c65

Så snillt sagt 🙄

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Og Hilde og gutta døde for noen år siden.

Er det sant? 🤯

Jeg savner northern lights og elsker livet.

Ellers synes jeg det er bra når folk skriver med Nick, det er enklere å skille hvem som mener hva i en tråd. Men jeg skriver også mer som anonym nå enn før, for å slippe å bli gjenkjent irl.

Skrevet (endret)
Den perfekte mor, påan igjen skrev (28 minutter siden):

Er det sant? 🤯

Jeg savner northern lights og elsker livet.

Ellers synes jeg det er bra når folk skriver med Nick, det er enklere å skille hvem som mener hva i en tråd. Men jeg skriver også mer som anonym nå enn før, for å slippe å bli gjenkjent irl.

Hvis jeg husker riktig døde hun i 2017. Veldig leit😔 Hun var åpent om kreftsykdommen hele veien, og husker mange av brukerne her spleiset på blomster da hun lå på sykehjem. 

Edit: jeg synes det også sier litt om hvor fint samhold det er blant mange her. Selv om noen av dere mener at det er mye dritt og ufine kommentarer, noe det til tider absolutt kan være, så er det også mye støtte og omsorg her. Jeg har fått så mange gode venner gjennom dette forumet. Vennskap som kommer til å vare livet ut.

Endret av Kira
Skrevet

Er pashla borte? 

Anonymkode: 34a3a...35e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er pashla borte? 

Anonymkode: 34a3a...35e

Sikkert ikke.  Hun har hatt lange perioder uten å vise nicket sitt før, før hun kommer tilbake etter tråder som dette. Og da er det som regel mye støy før hun igjen glimter med sitt fravær.  Og slik går tiden da..... 

Skrevet

Jeg savner meg. 

Så savner jeg de andre jeg kjenner hvor sikkert ganske mange er her inne fremdeles, men som ikke bruker nick lenger. 

Men jeg kommer ikke til å begynne å bruke nick igjen likevel, dessverre. Så nå henger jeg her bare av gammel vane. 

Anonymkode: 914fb...4ec

Skrevet
Kira skrev (På 4.3.2021 den 22.45):

Elsker livet synes jeg var en artig dame med ganske kontroversielle meninger. Hun kunne fått litt fart på forumet igjen! 

Ellers synes jeg at både Iiiiiik og Alma burde vært mer her. To fornuftige stemmer som en motvekt til alle de ufornuftige.

Takk! 

Jeg savner egentlig ganske mange, og aller mest savner jeg tiden da flere brukte nick, og det gikk an å bli kjent med folk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.3.2021 den 20.21):

Jeg savner Pashla... Har ikke sett henne på lenge. 

Anonymkode: dbcba...c82

Eg òg!! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.3.2021 den 20.53):

Trenger vi tråder om dette hver måned..?

Anonymkode: 761b5...c18

Strengt tatt så treng vi ikkje dette forumet heller. Du treng ikkje gå inn på alle trådar veit du, viss du syns dei er unødvendige. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 5.3.2021 den 2.10):

Første tanken min når jeg såg denne overskriften var at nå var Pashla ute og sanket litt support. Dette blir bare patetisk 🙄

Anonymkode: 066b2...c0c

Kan jo forsovidt forstå kvifor det er lenge sidan vi har sett Pashla her. Men forstår absolutt ikkje kvifor enkelte brukarar her absolutt skal ta henne heile tida. Ho var ei av dei mest fornuftige stemmene her inne. 

Skrevet
Syngensang skrev (4 minutter siden):

Kan jo forsovidt forstå kvifor det er lenge sidan vi har sett Pashla her. Men forstår absolutt ikkje kvifor enkelte brukarar her absolutt skal ta henne heile tida. Ho var ei av dei mest fornuftige stemmene her inne. 

Det er ikke lov å skrive på dialekt her inne på forumet!

Skrevet

😆😆

Skrevet

Det er lov å skrive nynorsk. Stor forskjell. 

Skrevet

Noen jeg savner fra riktig gamle dager er Alva. Og Pila! 

Og så husker jeg det var en av de "faste brukerne" som viste seg å være fake? En som hadde hengt på forumet i åresvis og ikke hadde barn eller noe?  Hvem var det igjen?

Og så husker jeg godt en bruker som ble stalket og noen hadde funnet ut hvem hun var og sendt det hun hadde skrevet til svigerfamilien. 

Anonymkode: 0a41f...6c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.3.2021 den 20.56):

Hun ble sikkert lei av alt dritten her inne. Jeg savner ingen. De fleste her er jo anonym. Men når det er sagt så er det fortsatt brukere her som jeg ikke hadde savnet i det hele tatt...

Anonymkode: 2ac8c...cea

Det var jo endel dritt Pashla selv stod for. Jeg synes hun var veldig på hugget en periode, og ufin i svarene sine. Litt ulikt henne egentlig. 

Anonymkode: 22c9a...9ba

Skrevet
Iiiiik skrev (På 7.3.2021 den 0.05):

Takk! 

Jeg savner egentlig ganske mange, og aller mest savner jeg tiden da flere brukte nick, og det gikk an å bli kjent med folk. 

Helt enig! Sånn sett har forumet forandret seg til det negative, men samtidig har vi i løpet av årene også lært litt mer om nettvett 🤪 

Skrevet
Syngensang skrev (12 timer siden):

Da har vi ikke samme definisjon på fornuftig🤣🤣🤣

Anonymkode: 14fa0...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...