Gå til innhold

Jeg takler ikke varsler, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt feil oversikt, men det jeg mener er feks hvis man får en Snap, mail, sms el. så legger det seg et lite tall oppe i hjørnet fram til man har åpnet den. Eller ulest e-post. Uansett hva det er, så må det bort! Jeg takler rett og slett ikke å ha det liggende uåpnet. Og jeg blir skikkelig stresset av andres mobiler og PC-er også som ikke fjerner dette. F.eks. mannen sin e-post som er full av uleste mail, da klør det langt inn i nervene mine 😂 Når jeg ikke ser det, er det ikke et problem altså, kun akkurat når jeg ser det. Jeg går ikke rundt og tenker masse på andres uåpnede varsler, men jeg må innrømme at jeg ikke klarer å slappe helt av hvis jeg vet at jeg har noe uåpnet 😅 Flere?

Anonymkode: 097a7...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 251 uleste Mail....... bare reklame

Anonymkode: ecbbb...e70

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå ble jeg litt uvel 😅

HI

Skrevet

Jeg er som deg😅 Husker broren min viste mailappen sin med 2608 uleste mail, jeg holdt på å besvime, forstår ikke at det er mulig🙈

Anonymkode: edf82...0c9

Skrevet

Jeg også.....

jeg sletter fortløpende reklame og spam. Ellers blir det jo helt umulig å holde oversikt over det som er viktig. Samme med sms. 

Mannen mener det er helt uproblematisk. Men plutselig er det en viktig mail eller en melding han ikke har fått med seg....

Anonymkode: aa1eb...595

Skrevet

Jeg er helt lik. Brukte ei påske på å rydde på iPaden til mamma som hadde hadde 20’ 000 Mail 🥴🥴🙈

Anonymkode: 8c378...cbf

Skrevet

Det går an å gå på innstillinger og slå av varsler. Det har jeg gjort på epost i allefall, så går jeg heller innom en gang om dagen og sjekker og rydder opp. Jeg har også fjernet varsler på andre apper for det blir så mye ellers. Har nå kun sms og messenger. Vurderer å fjerne for facebook. 

Jeg tar det ikke bort fordi jeg ikke takler de da, som du hi, men fordi det bare er så irriterende å bli forstyrret. 

Anonymkode: a0257...87d

Skrevet

Sånn er jeg også!

Det holdt helt på å ta knekken på meg den gangen jeg ikke fikk vekk varselet på e-posten min! Det sto at det var en ulest mail, men uansett hva jeg gjorde så fant jeg den ikke 🤪

På fremsiden på telefonen har jeg jo Facebook, Snap, Messenger, SMS og mail - og varsler må fjernes umiddelbart. Men jeg vil jo ha de der også, ellers går jeg glipp av mye kjekt.

Hardt liv 😂

Skrevet

Jeg har kun varsler på sms og snap. 
Dattera mi på 16 hadde 289 uåpna snapper. Jeg holdt på å hive telefon hennes i veggen

Anonymkode: 161bb...59f

Skrevet

Takk og lov for filter på mailen. Jeg får bare varsel på de som havner i primær-gruppa. De blir til gjengjeld sjekket relativt raskt. Reklame og annet rask ligger til en dag det passer. Akkurat nå har jeg 98 uleste mail i reklameinnboksen. Andre varsler tar jeg etter viktighet. Sms og messenger tar jeg raskere enn snap og insta, men sånne varsler som Miss Marple beskriver kan drive meg til vanvidd. Jeg hadde et sånt på snap, og det gikk ikke bort, og det irriterte meg grønn. 

Skrevet

Jeg har det litt likt. Derfor har jeg slått av alle varsel. Kun sms vises på min telefon. 

Anonymkode: bb53d...aa6

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Kanskje litt feil oversikt, men det jeg mener er feks hvis man får en Snap, mail, sms el. så legger det seg et lite tall oppe i hjørnet fram til man har åpnet den. Eller ulest e-post. Uansett hva det er, så må det bort! Jeg takler rett og slett ikke å ha det liggende uåpnet. Og jeg blir skikkelig stresset av andres mobiler og PC-er også som ikke fjerner dette. F.eks. mannen sin e-post som er full av uleste mail, da klør det langt inn i nervene mine 😂 Når jeg ikke ser det, er det ikke et problem altså, kun akkurat når jeg ser det. Jeg går ikke rundt og tenker masse på andres uåpnede varsler, men jeg må innrømme at jeg ikke klarer å slappe helt av hvis jeg vet at jeg har noe uåpnet 😅 Flere?

Nei, kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det. Hvordan kan andres varsler plage deg? Er du så stresset hele tiden? 

Anonymkode: e71e2...22f

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Haha, hadde jeg ikke hatt bildebakgrunn så skulle jeg screenshotta min hotmail, jeg har over 30000 uleste. Jeg rydder aldri i mailboksen😅

Skrevet

Mail må jeg få bort varslene på. Messenger, Facebook, Snapchat og meldinger må jeg ikke få bort. De sjekker jeg bår jeg har tid og gidder

Anonymkode: 2a543...73b

Skrevet

Jeg er helt lik. Liker ikke at det ligger varsler og venter, og tidligere hadde jeg en mer krevende jobb uten noe dødtid i løpet av dagen, ikke engang i lunsjen var det tid til noe annet enn mat 🙈 så jeg måtte rett og slett inn i innstillingene på telefon og slå av alle varsler på insta, snap og Facebook. Jeg vet nå ikke om jeg har fått snap - før jeg faktisk åpner appen 👍 syns det er helt fantastisk å ikke ha varsler 😀 

ps; jeg har byttet jobb og fått en mer normal arbeidshverdag ✌️

Anonymkode: d8437...e7c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det. Hvordan kan andres varsler plage deg? Er du så stresset hele tiden? 

Nei, absolutt ikke, tvert imot er jeg en veldig avslappet person. Og andres varsler stresser meg bare litt og der og da, jeg tenker ikke mer på det etterpå. 

HI

Skrevet

Huff.

Dette får meg til å tenke på alt jeg har lest om hvorfor kvinner ikke kommer seg opp og frem her i livet. De bare måå tørke rundt kaffemaskinen...bare måå tørke støv over alt...bare måå gjøre ditt eller datt...før de kan ta til på viktigere ting.

Og plutselig er livet over, uten at de har utrettet noe som helst av betydning.

Helt seriøst, jeg hadde oppsøkt hjelp om dette var meg. 

Anonymkode: 4dadb...2d6

Skrevet

Jeg er også sånn.

Har ikke på noen varsler! Får ikke trykket «ikke tillatt» fort nok når det kommer opp.

Jeg hater og ikke være ajour med ting. Er alltid tidlig ute og forberedt😆 Skulle helt klart hatt godt av å roe ned litt på akkurat det der. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Huff.

Dette får meg til å tenke på alt jeg har lest om hvorfor kvinner ikke kommer seg opp og frem her i livet. De bare måå tørke rundt kaffemaskinen...bare måå tørke støv over alt...bare måå gjøre ditt eller datt...før de kan ta til på viktigere ting.

Jeg tåler helt fint støv, trenger ikke ha ting på stell og er generelt ganske lat - men varsler på telefonen takler jeg ikke. 

Så den konklusjonen din bommet du ganske kraftig med her, i hvert fall. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Huff.

Tja, jeg har doktorgrad og godt betalt jobb. Ikke gjør jeg noe videre husarbeid lenger heller, det får vaskehjelpen ta seg av. Men varsler takler jeg likevel dårlig. 

Skrevet

Jeg har 57 697 uleste mail. Reklame. Må innrømme at akkurat det varslet irriterer meg litt. Skulle gjerne fått der fjernet og begynt på nytt, men aldri om jeg orker å lese all reklame som kommer.

Anonymkode: 59872...603

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.3.2021 den 8.07):

Ja. Har skrudd av varselfunksjonen på alt annet enn sms.

Anonymkode: 3c3e5...f8e

Skrevet

Ja, sånn er jeg også. Blir rett og slett uvel av sjefen min som har flere tusen Mail i innboksen.

Alt som er behandlet er sortert i mapper, innboksen min består kun av oppgaver til oppfølging. Ingen uleste Mail annet en helt nye når jeg åpner om morgen, det er min måte å holde kontroll. Om ikke ville det her gått helt i spinn, får sikkert 30-40 Mail om dagen jeg må behandle eller følge opp på ett vis. 

Anonymkode: 18d1f...b5b

Skrevet

Jeg bruker aldri min vanlig epostadresse for noen annet enn private ting. Har en bruker for alt med reklame, netthandel osv. Får jeg en varsel kan det likevel godt vente, dersom det er virkelig noe viktig bruker folk fremdeles en nærmest glemt funksjon på mobilen; de ringer!

Anonymkode: 7d4c1...a1f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.3.2021 den 8.07):

Jeg har skrudd av alt av varsler på f.eks.messenger og Teams. Mobilen min går automatisk i «ikke forstyrr»-modus kl.15.30 og åpner seg igjen kl.8.00 dagen etter. Kun «favoritter» kommer igjennom. Alltid på lydløs. Sletter e-post fortløpende 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...