Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #26 Skrevet 2. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Vel, dere er heldige som klarer det. Jeg ble alenemor da jeg gikk på aap og dro med meg gjeld fra ekteskapet. Jeg måtte leie leilighet med sosialstøtte. Halvannet år etterpå fikk jeg innvilget uføretrygd. Ble bedre inntekt, og fikk samtidig endelig barnebidrag fra far. Enda et halvannet år etterpå leier jeg fortsatt. Søkte om kommunalt boliglån fordi jeg ønsker å kjøpe noe mer stabilt enn å være på leiemarkedet, men fikk avslag siden en tredjedel av inntekten min er stønader som forsvinner den dagen barnet mitt blir 18. Så her håper jeg å få flytte sammen med kjæresten min snart. Venter sikkert til sønnen er ferdig på ungdomsskolen for ønsker å flytte til der kjæresten bor nå. Anonymkode: 61479...2e1 Så vondt å lese! Klart, det er ikke alle det ordner seg for, jeg er klar over jeg har vært heldig. Men det er håp for mange ❤️ Anonymkode: 49de9...921
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #27 Skrevet 2. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Gratulerer, og lykke til videre. Det ser ut til at du har vært i en vanskelig situasjon, og har gjort alt riktig for å komme det opp og frem. Det er imponerende. Det er forresten helt riktig at alenemor-gruppen er stor og variert, noen har barna 100%, andre er deltidsmødre. Noen har dårlig økonomi, andre har god økonomi. Da jeg ble alenemor hadde jeg universitetsutdannelse og trygg jobb, dermed slapp jeg unna store økonomiske problemer, likevel var det tungt å gå gjennom et samlivsbrudd... Anonymkode: 34946...27f Absolutt! Jeg har ikke hatt det så vanskelig som mange, fast, offentlig jobb har hjulpet godt der. I tillegg en eksmann som bare stakk gjorde at jeg slapp billigere ut av det (slapp å kjøpe nye møbler feks). Anonymkode: 49de9...921
ostepop123 Skrevet 2. mars 2021 #28 Skrevet 2. mars 2021 Anonym bruker skrev (På 27.2.2021 den 19.11): Enig med deg her. Jeg har også både hus, god lønn og et godt liv 😊 Hvorfor skal man slite bare fordi man er alenemor? Da har man i så tilfelle tatt feil valg før man ble aleine. Anonymkode: 3c3aa...20e Du bor tydeligvis ikke i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #29 Skrevet 2. mars 2021 ostepop123 skrev (33 minutter siden): Du bor tydeligvis ikke i Oslo. Stemmer det. Jeg bor på Jessheim. Anonymkode: 3c3aa...20e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #30 Skrevet 2. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Stemmer det. Jeg bor på Jessheim. Anonymkode: 3c3aa...20e Kondolerer. Anonymkode: 143ce...4a5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2021 #31 Skrevet 2. mars 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Kondolerer. Anonymkode: 143ce...4a5 😂😂😂 Anonymkode: 3c3aa...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå