Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #26 Skrevet 25. februar 2021 Listedamen skrev (2 timer siden): Hva i alle dager har det med å være høy på seg selv å gjøre? Jeg er 36 år og må også alltid vise legitimasjon på 18-årsprodukter, altså øl etc. i vanlig butikk. Det er utrolig pinlig og overhodet ikke gøy i det hele tatt. Blir ofte tatt for å være søsteren eller venninnen til mine to eldste sønner. Er ikke mye høy på meg selv da, det er direkte flaut. På foreldremøter for eksempel, blir jeg heller ikke tatt seriøst fordi jeg ser ut som en «drittunge». I jobbsammenheng blir jeg ansett som uerfaren og langt fra autoritær selv om jeg har lengre fartstid enn de fleste (på min arbeidsplass). Hvis du mener at det er å være høy på seg selv så tar du feil. Det høres kanskje flott ut å se yngre enn man er, men for meg har det alltid vært en ulempe og definitivt ikke noe jeg ønsker. Er som sagt 36 år og hadde satt pris på om jeg faktisk så sånn ut også. Jeg har flere barn og hadde likt å faktisk bli tatt for å være moren deres. Jeg har hatt det som deg det meste av mitt voksne liv. Det høres kanskje ut som et luksusproblem for andre, men det kan faktisk være både flaut og slitsomt å måtte unnskylde ‘den høye’ alderen i forhold til utseende for folk. Ikke minst det du nevner i yrkessammenheng. Ikke bli tatt seriøst ift tittelen sin på jobb. Jeg er ikke en særlig autoritær person av natur og kolleger som ikke kjenner meg godt og som jeg ikke jobber tett med blir paffe og nesten flaue når det viser seg at jeg er ‘over dem i organisasjonskartet. Akkurat nå som 40 åring, så føles det ganske ok å se yngre ut enn jeg er og det blir uvant å gå på vei inn i en ny fase der jeg sakte men sikkert begynner å frykte de første normale alderstegnene med gråe hår og første rynker😅 Anonymkode: ac985...082
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #27 Skrevet 25. februar 2021 Når sønnen min var baby så var det folk som spurte om jeg var der med lillebroren min 😂 Anonymkode: 8fbad...0eb
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2021 #28 Skrevet 25. februar 2021 Jeg er 36 og har en datter på 16, og etter hun var ferdig utvokst med bryster og hofter så har vi mer enn en gang fått høre "skal dere betale sammen eller hver for dere" på restaurant. Noen har og spurt "ja hun venninna di du hadde med...." Jeg ser ikke så fryktelig ung ut, men åpenbart ung nok! I motsatt fall har jeg ei venninne på 30 og der får jeg alltid regninga om vi spiser ute! Folk antar jeg er moren hennes! Bare vær deg selv! Det er ikke viktig hva du har på deg eller hvordan du er sminka. (så lenge du ser ut som du pleier) Bare ta imot henne og vær hyggelig og høflig Anonymkode: 91993...201
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #29 Skrevet 26. februar 2021 Typisk pene kontordameklær er også noe man ser svært ‘voksen ut i kom jeg på. Dressbukser/skjørt og blazere. Anonymkode: ac985...082
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #30 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg er 36 og har en datter på 16, og etter hun var ferdig utvokst med bryster og hofter så har vi mer enn en gang fått høre "skal dere betale sammen eller hver for dere" på restaurant. Noen har og spurt "ja hun venninna di du hadde med...." Jeg ser ikke så fryktelig ung ut, men åpenbart ung nok! I motsatt fall har jeg ei venninne på 30 og der får jeg alltid regninga om vi spiser ute! Folk antar jeg er moren hennes! Bare vær deg selv! Det er ikke viktig hva du har på deg eller hvordan du er sminka. (så lenge du ser ut som du pleier) Bare ta imot henne og vær hyggelig og høflig Anonymkode: 91993...201 hvis noen tror du er mora til veninna di på 30, må jo bety at du ser ut som om du er veldig mye eldre enn du er? Evnt at veninna di ser veldig ung ut Anonymkode: e4713...b8d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #31 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): hvis noen tror du er mora til veninna di på 30, må jo bety at du ser ut som om du er veldig mye eldre enn du er? Evnt at veninna di ser veldig ung ut Anonymkode: e4713...b8d venninna mi ser veldig ung ut! Selv de på 18 tror hun er på dems alder, eller yngre...venninnene til datteren min syntes det var rart at jeg "hang med ei som gikk på vgs" Anonymkode: 91993...201
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #32 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 24.2.2021 den 12.45): Klær fra ko:ko, kanskje? Anonymkode: a2583...e0d Har sett dette navnet dukke opp titt og ofte her inne i det siste, så måtte google og se. Hadde store forventninger, men der var det ikke mye fint. Hvis TS vil gå fra ungdom til kjærring hadde dette kanskje passet. Er du eier eller venn av eier kanskje? Anonymkode: 94e36...7e1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2021 #33 Skrevet 26. februar 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Har sett dette navnet dukke opp titt og ofte her inne i det siste, så måtte google og se. Hadde store forventninger, men der var det ikke mye fint. Hvis TS vil gå fra ungdom til kjærring hadde dette kanskje passet. Er du eier eller venn av eier kanskje? Anonymkode: 94e36...7e1 Hehe da vil jeg heller se ung ut enn kjerring Anonymkode: 8fbad...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå