Gå til innhold

Hvordan se mer voksen ut? Ser så ung ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten kommer plutselig nå å snakker om at datteren hans på 18 år har så lyst å møte meg,å om passer om 2 uker nå jeg har barnefri. Jeg får seriøst panikk av tanken på det,plutselig er selvtilliten på null. Kjæresten min er 40 år å jeg er 33 men ser veldig ung ut. Noen som har tips til noen fine klær jeg kan kjøpe som jeg ser mer voksen ut i? Bruker str small eventuelt. Hadde følt meg litt mer komfortabel om i det minste hadde hatt noen klær som ser litt mer voksen ut i.  Andre tips til å se mer voksen ut?

Anonymkode: 8fbad...0eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du se mer voksen ut?

Anonymkode: 713f8...469

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor må du se mer voksen ut?

Fordi datteren å er 18,å vil ikke se ut som en småjente på 15.

Skrevet

Men det var ikke svar på det jeg spurte om

Skrevet

Jeg leste spørsmålet ditt og kikket rundt meg på kontoret. Her er det nesten utelukkende godt voksne damer. Antrekket på de fleste er jeans og strikkegenser eller bukse, topp og strikkejakke. Omtrent det samme som jeg ser elevene på vgs tvers over veien her har på seg. Så du må kanskje si noe om hva som ser "voksent" ut for deg. Bluse og blazer? Kjole og skjerf? 

Anonymkode: 5a65d...64c

Skrevet

Klær fra ko:ko, kanskje? 

Anonymkode: a2583...e0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ser ikke problemet.

Skrevet

Tja, hvis du med å se ung ut mener at du bruker magetopp og platåsko fra Fila, kan du jo vurdere å bruke noe annet. 😉Er det bare at du har et ungt utseende, så er det jo slik du er. Vær stolt av deg selv og trygg på den du er - da ser du «voksen» ut også. Lykke til! 

Anonymkode: dddd4...53f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Tja, hvis du med å se ung ut mener at du bruker magetopp og platåsko fra Fila, kan du jo vurdere å bruke noe annet. 😉Er det bare at du har et ungt utseende, så er det jo slik du er. Vær stolt av deg selv og trygg på den du er - da ser du «voksen» ut også. Lykke til! 

Anonymkode: dddd4...53f

Hehe det er heldigvis ikke så gale.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvis du ser ut som en småjente på 15 og han er 40, så er det noe creepy med det. 

Anonymkode: f2e5a...682

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hvis du ser ut som en småjente på 15 og han er 40, så er det noe creepy med det. 

Anonymkode: f2e5a...682

Herregud skjerp deg!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Klær fra ko:ko, kanskje? 

Anonymkode: a2583...e0d

Vil ikke ligne en bestemor heller :P

Skrevet

Jeg kan garantere deg at 18-åringen ikke synes du ser så ung ut 😛

Anonymkode: 5aea6...1ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg kan garantere deg at 18-åringen ikke synes du ser så ung ut 😛

Anonymkode: 5aea6...1ce

15 var jo litt tull da. Men må alltid vise leg på 18 år aldersgrense pga jeg ser ung ut. 

Skrevet

Klipp deg kort. Skikkelig kjerring på 50. Så kan du kjøpe leopardbukser😅

Anonymkode: 1c67a...7e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Klipp deg kort. Skikkelig kjerring på 50. Så kan du kjøpe leopardbukser😅

Anonymkode: 1c67a...7e0

Hehe tror ikke jeg hadde kledd noen av delene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

15 var jo litt tull da. Men må alltid vise leg på 18 år aldersgrense pga jeg ser ung ut. 

Hjelpes meg. Hun på 18 syns nok du er kjerring 🤭🤭 ikke vær så høy på deg selv. 

Anonymkode: 598ba...5f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hæ? Er jo ikke høy på meg selv! Skrev jo at selvtilliten er på null nå. 

Skrevet

Bare vær deg selv du. 😊

Anonymkode: b0f67...eb7

Skrevet

Jeg ser tydeligvis så ung ut at folk som ikke kjenner oss tror jeg og tenåringsgutten min er kjærester. Det er passe flaut, men har ikke tenkt å få meg selv til å se eldre ut av den grunn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg ser tydeligvis så ung ut at folk som ikke kjenner oss tror jeg og tenåringsgutten min er kjærester. Det er passe flaut, men har ikke tenkt å få meg selv til å se eldre ut av den grunn.

Og noen tror at min 12 år gamle sønn er min lillebror 😂  

Anonymkode: a470f...0da

Skrevet

Piratbukser, tunika og Karen-sveis.

Anonymkode: 5ea79...686

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hva i alle dager har det med å være høy på seg selv å gjøre?

Jeg er 36 år og må også alltid vise legitimasjon på 18-årsprodukter, altså øl etc. i vanlig butikk. Det er utrolig pinlig og overhodet ikke gøy i det hele tatt. Blir ofte tatt for å være søsteren eller venninnen til mine to eldste sønner. Er ikke mye høy på meg selv da, det er direkte flaut.

På foreldremøter for eksempel, blir jeg heller ikke tatt seriøst fordi jeg ser ut som en «drittunge». I jobbsammenheng blir jeg ansett som uerfaren og langt fra autoritær selv om jeg har lengre fartstid enn de fleste (på min arbeidsplass).

Hvis du mener at det er å være høy på seg selv så tar du feil. Det høres kanskje flott ut å se yngre enn man er, men for meg har det alltid vært en ulempe og definitivt ikke noe jeg ønsker. Er som sagt 36 år og hadde satt pris på om jeg faktisk så sånn ut også. Jeg har flere barn og hadde likt å faktisk bli tatt for å være moren deres.

Endret av Listedamen
Skrevet

Jeg er 40 år og har en samboer på som er 9 år yngre enn meg og jeg skjønner godt problematikken din. Jeg har selv måttet tenke litt omvendt av deg mht klesstil. Prøver å holde meg unna klær som ser veldig ‘damete’/‘konete’ ut og velger heller ungdommelige klær som søte sommerkjoler, hettegensre, t-skjorter med jeans, tights med kort topp og kortbukse osv. 

Klær jeg føler jeg ser eldre ut i er bla lange cardigans med tights, spisse støvletter, kort hår (‘konesveis’ som vi sier her), lange kåper, knelange skjørt. 70-talls retro stil for å nevne noe. Dette er klær jeg gjerne har hatt i tenårene som var kult ‘damete‘ dengang, men bare gjør at jeg ser eldre ut nå når jeg helst vil se ut som jeg er i begynnelsen av 30 årene;)

Kanskje du kunne prøvd noe av dette? Og kanskje droppe klær av de førstnevnte akkurat under de første møtene med bonusdatteren?;)

Gratulere så mye med neste level sammen med kjæresten forresten❤️☺️

Anonymkode: ac985...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...