Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #26 Skrevet 21. februar 2021 Nei, den er dørgende kjedelig og tviler sterkt på om den kan kvalifisere seg til finalen. Tipper han fikk mange sympatistemmer og ikke minst sanket han nok mange stemmer kun pga det han anmelderen skrev om å spise hårbåndet hans på en seng av de knuste brillene hans hvis han skulle vinne den nasjonale finalen😂 Jeg syns Rein Alexander sin låt var klart best og i en helst annen liga enn alle de andre. Tror han kunne gjort det skarpt i den internasjonale finalen. Anonymkode: 6ca1e...7ad
TøffiTrynet☠ Skrevet 21. februar 2021 #27 Skrevet 21. februar 2021 Denne tråden her viser jo veldig godt hvor forskjellig musikksmak vi har, og bra er det! 😉 Jeg synes TIX sin sang var kjempefin! Den absolutt beste i går. Og det synes jeg fordi den ga meg noe. Fin tekst, fin melodi, herlig framførelse, sceneshow som var MGP verdig. Og jeg tenker at det er litt rart når folk sier at den ikke har sjans til å vinne ESC. Det vet vi jo ingenting om før Europa har stemt. Og uansett: Flertallet her til lands stemte på han, -da er jo han den riktige og rettferdige vinneren. Så får vi se hvordan Europa tar i mot den. Kanskje blir det slakt, -kanskje blir det suksess? Det blir uansett spennende å se. 😊
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #28 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Å sende Keiino hadde blitt urteit, samme bandet igjen liksom. Greit at Norge er et lite land altså, men å sende samme bandet igjen og igjen sånn må da de fleste reagere negativt på. Anonymkode: 7e824...3bd At noen deltar 2 ganger tror jeg ikke at noen reagerer på, det er jo ikke uvanlig i Grand Prix sammenheng at noen deltar flere ganger. Så er helt uenig med deg i at det ville vært urteit. Anonymkode: 448e1...6e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå