Gå til innhold

Synes du TIX sin låt var god?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å forstå anmelderne. I mine ører er låten fin, følsom og catchy. Og jeg driver selv med musikk. Får inntrykk av at disse anmelderne ikke klarer å være helt objektive. Jeg er ingen lojal TIX-fan, men jeg elsker musikk og avskyr snobberi.

Anonymkode: 4285e...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg sukket litt inni meg og tenkte at nå skal vi drite oss ut for Europa.

Men det er jo for så vidt ikke noe nytt, det.

Skrevet

Synes ikke låta var så dårlig, den er helt grei. Men den er best en øya igjen, pga det sceneshowet blir litt i meste laget for meg. 

Men alt i alt så hadde jeg ikke TIX som favoritt, men det var værre sanger som kunne vunnet også. 

Anonymkode: f7723...727

Skrevet

Ingen av dei var særlig fine for ørene. 

Anonymkode: fb70c...94d

Skrevet

At den er terningkast 1 er jeg ikke enig i men at den er den beste vi har i år, hell no!

Anonymkode: 7743c...6a3

Skrevet

Sangen er sikkert grei nok, men jeg synes ikke dette er noe å sende ut i Europa. 

Anonymkode: 4e33b...1fd

Skrevet

Hørte den to ganger i går. Husker INGENTING. Så ikkje så fengende iallefall. 

Skrevet

Syns den var den beste og gleder meg stort til anmelderen som skal spise Tixs pannebånd på en seng av glasskår.

Skrevet

Kjempefin sang!❤

Anonymkode: f6764...b1f

Skrevet

Helt jævlig... 

Anonymkode: bf711...9c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg klarer ikke å forstå anmelderne. I mine ører er låten fin, følsom og catchy. Og jeg driver selv med musikk. Får inntrykk av at disse anmelderne ikke klarer å være helt objektive. Jeg er ingen lojal TIX-fan, men jeg elsker musikk og avskyr snobberi.

Enig der. Det skal jo være litt pompøst og uansett hvor langt opp i finalen de kommer, hører det med at vi spiller den i hjel på radioen til det skriker i ørene dine hver gang de setter den på igjen. Har vel til gode fremdeles å faktisk like en sang fra MGP 😅

Anmelderen som lovte å spise pannebånd i knuste brilleglass brukte spalteplassen på helt unødvendig drittkasting mot personen. Det misliker jeg såpass sterkt at jeg gleder meg til han må spise ordene sine. 

Anonymkode: c7b3b...4ff

Skrevet

Synes den lignet på en helt generisk boyband-låt. Det første som falt meg inn var at det kunne vært A1, liksom. Men ikke en av de fengende A1-låtene. Ikke noe sjans for å vinne i alle fall! 

Skrevet
Superdolly skrev (1 time siden):

Nei. Jeg sukket litt inni meg og tenkte at nå skal vi drite oss ut for Europa.

Men det er jo for så vidt ikke noe nytt, det.

Enig. Og med engleutstyret blir det litt sånn Jahn Teigen i beinrangelpysj opp igjen. 

Anonymkode: be242...a6e

Skrevet

Færreste Grand prix sanger er fine...

Anonymkode: e6a2a...4cd

Skrevet

Nei.

Men det er langt mellom de grand prix låtene jeg synes er fine. Det en spesiell type folk og musikk altså, enten liker du grand prix eller så gjør du det ikke, jeg er ingen stor fan.

Anonymkode: 7e824...3bd

Skrevet

Nei det synes jeg absolutt ikke. Jeg tror han ble stemt videre pga sin bakgrunn som han har spilt grundig på og pga anmelderne. Tror det er mange som gleder seg til å se et pannebånd og noen knuste briller bli spist.

Jeg synes vi hadde flere andre bidrag som var mye bedre men bøyer meg for flertallet. Gøy får vi det uansett. 

Anonymkode: cc20b...4bc

Skrevet

Den er vel helt grei nok, litt sånn kjedelig forglemmelig som så mange Grand Prix låter er. Men jeg dør litt innvendig av sceneshowet.

Anonymkode: 448e1...6e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Den er vel helt grei nok, litt sånn kjedelig forglemmelig som så mange Grand Prix låter er. Men jeg dør litt innvendig av sceneshowet.

Hehe, var bare 80-talls showet til Raylee som toppet det 😉

Skrevet

Fin sang og en fin og varm artist 

Anonymkode: 34ad8...882

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

synes den var nydelig ,som mange kan kjenne seg igjen i også

Anonymkode: 8a2f9...c03

Skrevet

Første gang jeg hørte Tix sang, syntes jeg ingenting om den. Helt intetsigende. Men jo flere ganger jeg hører den, både på norsk og engelsk, jo flottere blir den. I dag har jeg spilt den flere ganger, og rett og slett fått gåsehud så flott er den. Hadde jeg aldri trodd, men den har liksom krøpet under huden. Mens Keiinos har motsatt effekt.  Var fin første gang. Men nei huff, glad den ikke vant. Dårlig etterligning av Spirit in the Sky,  med den samme gruppen som for kun to år siden. Hadde bare vært pinlig å sendt dette til ESC. De skulle ikke vært invitert til Norske MGP i det hele tatt, altfor kort tid siden forrige gang. Og om de skulle det, måtte de servert noe helt annerledes enn forrige gang. Absolutt ingenting med årets sang fra dem som fester seg noe sted hos meg. 

Heier på Tix. Sceneshowet ble lettere å forstå når han synger på engelsk. Men synes sangen var finere på norsk. 

Anonymkode: 96daa...13a

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Første gang jeg hørte Tix sang, syntes jeg ingenting om den. Helt intetsigende. Men jo flere ganger jeg hører den, både på norsk og engelsk, jo flottere blir den. I dag har jeg spilt den flere ganger, og rett og slett fått gåsehud så flott er den. Hadde jeg aldri trodd, men den har liksom krøpet under huden. Mens Keiinos har motsatt effekt.  Var fin første gang. Men nei huff, glad den ikke vant. Dårlig etterligning av Spirit in the Sky,  med den samme gruppen som for kun to år siden. Hadde bare vært pinlig å sendt dette til ESC. De skulle ikke vært invitert til Norske MGP i det hele tatt, altfor kort tid siden forrige gang. Og om de skulle det, måtte de servert noe helt annerledes enn forrige gang. Absolutt ingenting med årets sang fra dem som fester seg noe sted hos meg. 

Heier på Tix. Sceneshowet ble lettere å forstå når han synger på engelsk. Men synes sangen var finere på norsk. 

Anonymkode: 96daa...13a

Jeg hadde ikke sett Keiinos før nå, og skjønner ikke at TIX kunne vinne.

Skrevet

Veldig greit å sende den låta, da slipper vi å bruke penger på å holde den internasjonale konkurransen neste år.

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg hadde ikke sett Keiinos før nå, og skjønner ikke at TIX kunne vinne.

Å sende Keiino hadde blitt urteit, samme bandet igjen liksom. Greit at Norge er et lite land altså, men å sende samme bandet igjen og igjen sånn må da de fleste reagere negativt på.

Skrevet

Ikke akkurat en sang som ga noe inntrykk. Jeg har vist hørt den flere ganger, men ikke en sang jeg frivillig hadde hørt igjen. Sikkert en flott fyr mtp det psykiske han har dratt frem i det siste, men for meg er og blir hans sangrepetoar voldteksoppfordring og horefobi. Han sa jo også på intervjuet at han likte best å lage russesanger så faller vel tilbake på det så fort Eurovision er over.

Anonymkode: 2f7d4...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...